2016-09-28, 22:46
Medlem
Byggde ihop detta lag: http://www.futhead.com/17/squads/538143/

Ska köpa in Cazorla som cam, frågan är ska man köra Matic som CDM och kanske en cech eller Courtois i målet?

Tips!
Citera
2016-09-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Svårt och säga, men spelaran brukar vara dyrast i början innan marknaden har hunnit bli stabil. Om du får något av värde vänta någon dag innan du säljer. Hoppas du får något bra.

Mm, precis. Problematiken ligger väl lite i det att det kommer in fler spelare på marknaden (vilket ju bör innebära att värdet på spelarna sjunker) SAMTIDIGT som allt mer coins kommer in i spelet via packs (folk som discardar, spelare går upp i pris eftersom folk har mer pengar att handla med).

Inte lirat på ett tag, men lirade väldigt mycket 11-15. Om jag minns rätt brukar priserna vara som högst efter ett par veckor (efter release), men jag kan verkligen inte garantera att det kommer vara så i år.

Personligen skulle jag sälja spelarna och sedan investera i IFs från TOTW1.

Oerhört svårt att fastställa något. Lycka till med packsen, som sagt :-)

EDIT: sista kommentaren är givetvis riktad till anonym94.
Citera
2016-09-28, 23:00
Medlem
Ouff Pepe, satan vilket djur!

Är det Casemiro som gäller som CDM i ett La Liga-lag? Har Modric och Turan som CMs
Citera
2016-09-28, 23:00
Medlem
boooyahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamby
Byggde ihop detta lag: http://www.futhead.com/17/squads/538143/

Ska köpa in Cazorla som cam, frågan är ska man köra Matic som CDM och kanske en cech eller Courtois i målet?

Tips!
coutinho kanske? kanté som cdm?
Citera
2016-09-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boooyahh
coutinho kanske? kanté som cdm?

Kommer köra cazorla som cam, Kante är för kort!
Citera
2016-09-28, 23:36
Avslutad
Alla borde köpa Renato Sanches. Hoppas fan han stannar på sitt pris, för det är han värd! Kommer bli förjävligt om han sjunker som satan och ALLA kommer spela med honom.
Citera
2016-09-28, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lblom
Alla borde köpa Renato Sanches. Hoppas fan han stannar på sitt pris, för det är han värd! Kommer bli förjävligt om han sjunker som satan och ALLA kommer spela med honom.

"alla borde köpa"... "förjävligt om ALLA kommer spela med honom".
OKEJ?
Citera
2016-09-29, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av franki
OKEJ?

Menar ju så klart alla som har råd med honom just nu ska köpa honom. Det är en skillnad med alla med coins som köper än alla som spelar spelet.

1000 personer med honom är okej, men om han går ner i 2k sträcket så kommer 1000000000000 folk att ha honom.
Citera
2016-09-29, 00:05
Medlem
Citat:
Menar ju så klart alla som har råd med honom just nu ska köpa honom. Det är en skillnad med alla med coins som köper än alla som spelar spelet.

1000 personer med honom är okej, men om han går ner i 2k sträcket så kommer 1000000000000 folk att ha honom.

fattar inte ett ord av vad du vill få sagt med din grammatik.
Citera
2016-09-29, 00:09
Avslutad
Citat:

Förlåt för att jag är läs och skriv svårigheter. Förstår inte vad du vill ha sagt med din kommentar, har ju ingenting med saken och göra så varför inte bara ignorera och gå vidare med ditt liv?

Inb4 du svarar igen med någon dum jävla kommentar som förmodligen kommer ha med min grammatik eller vad du nu kan hitta och klaga på utan någon som helst anledning.
Citera
2016-09-29, 00:14
Medlem
boooyahhs avatar
packade precis boateng
Citera
2016-09-29, 00:19
Medlem
Citat:

Citat:
OKEJ?

Citat:

Citat:

Citat:
Förlåt för att jag är läs och skriv svårigheter. Förstår inte vad du vill ha sagt med din kommentar, har ju ingenting med saken och göra så varför inte bara ignorera och gå vidare med ditt liv?

Inb4 du svarar igen med någon dum jävla kommentar som förmodligen kommer ha med min grammatik eller vad du nu kan hitta och klaga på utan någon som helst anledning.

äh. jag undrade bara hur du ska ha det.. först ville du att alla ska köpa han, och sen blev du sur för att ALLA skulle köpa han. tagga ner lite och plugga lite på svenskan bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in