2016-09-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Brukar ni köpa FIFA points? Funderar på att lägga in nån tusing imorgon efter jobbet. Finns inget värre än att börja med ett gäng amatörer i startelvan.

Ponera att man får några bra spelare imorgon, ska man sälja direkt eller hur länge brukar det ta innan marknaden blir stabil?

Funderar detsamma! Vilket pack är det som gäller då, Gold pack eller Premium Gold?
Citera
2016-09-28, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Funderar detsamma! Vilket pack är det som gäller då, Gold pack eller Premium Gold?
premium gold
Citera
2016-09-28, 21:41
Medlem
Vattumannens avatar
Sälja av alla spelare eller ha is i magen?
Citera
2016-09-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Det ser bara ut att vara vanliga fluktueringar, kolla hur priserna har sett ut det senaste så märker du... Marchisio 70k, vart fick du det ifrån?

http://www.futbin.com/17/player/129/marchisio

Den sidan har ju dock inte en bra helhets överblick, inte än iaf. Dybala köpte jag för 138 000 vid kl 16 idag och sålde direkt för 172 000. Marchisio var uppe vid 70 och då fanns det inte ens en sida med honom på transfern. Gäller att pricka in rätt tider. Priserna kommer garanterat sjunka än mer.
Citera
2016-09-28, 21:50
Medlem
Osborns avatar
Precis som alla andra undrar jag hur ni gör med spelarna! Lyckades få Aguero i mitt paket efter åkt på stortorsk i draften, Borde väl vara smartast o hålla i honom ?
Citera
2016-09-28, 21:55
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Brukar ni köpa FIFA points? Funderar på att lägga in nån tusing imorgon efter jobbet. Finns inget värre än att börja med ett gäng amatörer i startelvan.

Ponera att man får några bra spelare imorgon, ska man sälja direkt eller hur länge brukar det ta innan marknaden blir stabil?
Svårt och säga, men spelaran brukar vara dyrast i början innan marknaden har hunnit bli stabil. Om du får något av värde vänta någon dag innan du säljer. Hoppas du får något bra.
Citera
2016-09-28, 21:56
Medlem
Citat:

köpte en del häromdagen och har lyckats få Muller, Reus, Kante o Mandanda..i övrigt 1-4k spelare
Citera
2016-09-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Den sidan har ju dock inte en bra helhets överblick, inte än iaf. Dybala köpte jag för 138 000 vid kl 16 idag och sålde direkt för 172 000. Marchisio var uppe vid 70 och då fanns det inte ens en sida med honom på transfern. Gäller att pricka in rätt tider. Priserna kommer garanterat sjunka än mer.
Fluktueringar alltså... Vad får dig att säga att priserna garanterat kommer sjunka? Föregående år så har det varit tvärtom, möjligt att vi får se en liten dipp imorgon under begränsad tid, men inte mycket mer än det
Citera
2016-09-28, 22:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Med squad building challenges behöver trejdar man lätt ihop en hygglig guld-elva på rätt lite tid. Hellre det alla dagar i veckan än Pay2win. Jag har aldrig betalat en spänn till ett pay2win-spel och tänker inte börja nu. Hatar konceptet.

Vi betalar alltså i runda slängar 700 spänn för spelet, 2500kr för konsolen, en hundring i månaden för att få spela online - och ÄNNU mer slantar för att få ingame-fördelar? Nä fy fan, far åt helvete EA och MS/Sony. Jag må bara sitta på 30k coins än så länge, men är rätt nöjd med att inte en enda krona har gått till EA för att ge mig den summan.
Citera
2016-09-28, 22:17
Medlem
Tog mig till final i cupen och alltså en match ifrån att kvala in mig till Weekend turneringen.. Möter en FUT-Grundare med italienska lirare och Giovinco i spetsen. Den lilla jäveln verkar mer O.P i år än tidigare (om ens möjligt). Så jävla liten så mina gubbar snubblade över honom, snabb och omöjlig att fånga. När lille Giovinco dessutom gör två hörnmål på nick blir man lite irriterad..
Citera
2016-09-28, 22:42
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Med squad building challenges behöver trejdar man lätt ihop en hygglig guld-elva på rätt lite tid. Hellre det alla dagar i veckan än Pay2win. Jag har aldrig betalat en spänn till ett pay2win-spel och tänker inte börja nu. Hatar konceptet.

Vi betalar alltså i runda slängar 700 spänn för spelet, 2500kr för konsolen, en hundring i månaden för att få spela online - och ÄNNU mer slantar för att få ingame-fördelar? Nä fy fan, far åt helvete EA och MS/Sony. Jag må bara sitta på 30k coins än så länge, men är rätt nöjd med att inte en enda krona har gått till EA för att ge mig den summan.
Betalar du 2500 för konsolen varje år? Att spendera lite cash för att komma snabbare framåt är skönt, även om jag sällan gör det.
Citera
2016-09-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Nu jävlar kommer pris droppen Detta är jag registrerat senaste 2 timmarna

Dybala från 175 000 - 138 000
Marchisio 70 000 - 45 000

Skulle fan sålt av laget innan idag...
Prisdroppen? ,spelet har ju inte ens släppts till den kontinent med flest spelare. Lär ju bli en prisökning som de blir varje år första helgen av FUT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in