Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Hot om våld är vanligt vid våldtäkter. Att få erektion eller lubrikation i dessa sammanhang är bara en fysisk reaktion och inte något tecken på att brottsoffren skulle ha lust till sex. Sexuell upphetsning betyder alltså inte att den påtvingade sexualakten är njutbar. På motsvarande sätt är en hysteriskt skrattande person mycket måttligt road av att bli kittlad mot sin vilja.
1) Nej det är inte vanligt. Men vi kan låtsas att det är det,
- "Ha sex med mig annars får du stryk".
- "Åh nej inte sex, vad som helst men inte det, jag är oskuld och har aldrig sett en kuk förut, den är så stor hur ska jag få in den".
really?
2) Självklart är det skönt att bli påsatt även om man inte vill. Efter ett tag blir man kåt och vill att mannen ska fortsätta.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
1) Det är endast du som tänker att kvinnor har tur som blir våldtagna av män eftersom de då får sex. Normalt funtade kvinnor är lyckligtvis inte som du. Det har du visat prov på här i flera trådar genom din besatta glorifiering av våldtäktsmän och ditt sjukligt dyrkande av våldtäkter.
1) Alla kvinnor tänker så de säger bara inte det högt för att det inte är PK.
2) Jag gillar inte våldtäkt du projicerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Det finns faktiskt män som blir våldtagna av kvinnor och lider psykiskt av det efteråt, t ex
den här stackars killen. Han blev både överfallen av fem tjejer och utsatt för gruppvåldtäkt genom att få något föremål uppkört i anus. Om han blev paralyserad eller inte låter vara osagt. Men händelsen satte hur som helst djupa spår i hans psyke. Han grubblade mycket över varför det hände just honom och upplevde händelsen som något skamligt.
Jag talar om vanligt vaginal sex. Ingen tycker att det är hemskt för en man att tvingas sätta på en eller flera kvinnor tvärtom det är nåt som många män skulle betala (eller ge vad som helst) för att få uppleva.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
2) Jodå, en stor andel av våldtäktsoffren (både män och kvinnor) reagerar med frysning. Det är vetenskapligt belagt att frysning är ett fenomen som förekommer vid traumatiska och hotfulla händelser där offer upplever extrem fruktan, t ex naturkatastrofer, grova våldtäkter, rån under vapenhot och andra farliga situationer. Ett klassiskt exempel: bärplockaren som "spelar död" med en rasande björn över sig.
1) Män reagerar med frysning när de blir våldtagna av kvinnor?
Bevis för det?
2) Hur är att bli anfallen av en björn jämförbart med att en man vill ha sex med dig? Du har kanske inte haft sex med en man och det är därför som du tror det?
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Nu droppar jag diskussionen med dig. Det är lönlöst att försöka få till en seriös debatt med en sinnesrubbad toka. Du är ingenting annat än en tragisk parodi på en kvinna.
Svara på mitt argument,
varför skulle kvinnor bli rädda av att en man vill ha sex med dem? Det finns
ingenting att vara rädd för i den situationen. Man kan bli lite rädd av att mannen hoppar på en och sliter i kläderna men det är bara upphetsande.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
Sexig klang? Besudlad? Men då tycker du likadant om fläckad, vanärad, oren, vanhelgad, nedsmutsad, skändad och övriga hmm.. sexiga synonymer.
En besudlad kropp, t ex när en 16 årig oskuld blir våldtagen och får sin kropp skändad. Tycker du då att ordet våldtäkt har en sexig klang?

Om jag skulle ha blivit våldtagen när jag var 16 år så skulle jag ha varit jätteglad.