Citat:
Jaha så det är mannens fel när du inte tycker det är tillräckligt skönt? Tänk om män hade den synen. "Om kvinnan inte är tillräckligt bra och tillfredsställer mig tillräckligt bra så vill jag inte. Då är hon dålig och måste lära sig leverera just det som jag tycker är skönt." Det låter jävligt själviskt och självcentrerat. Kvinnor måste börja äga sin egen sexualitet och njutning.
Det är lustigt att kvinnor tror att de är lika kåta som män men de "vill bara inte".
Mycket bortförklaringar och fantasier i den här tråden. Tur att jag inte är straight. Varför måste kvinnor inbilla sig att de är jämlika män på alla plan? Som att de inte är lika mycket värda annars. Man är ju olika och allt har fördelar och nackdelar. Har du sett hur en brunstig hanne ser ut i naturen? Den förlorar allt omdöme och låser helt på en sak. Så är det att vara kille. Det är inte bara guld och gröna skogar. Det kan vara en förbannelse också. En 14-årig kille gör ju inte annat än att runka. Det känns ungefär som att sluta med nikotin. Det liksom kliar i huvudet och tänderna. Kryper under huden på en. Det finns en anledning till att båda djur och människo-hannar slåss om att få komma till. Det är en mycket stark drift för män. Mycket tack vare testosteron.
Kvinnor är lika kåta, jojo...
Citat:
Här får du ett genomtänkt svar!
Nu har det gått 9år för mig så är det nyligen.
Jag hade en tjejkompis hon plockade hem män från dejtingsidor ca 3 -4 st i veckan och bara k.ullade.
När man tänker på det så här i efteråt så var det knappast en bedrift. Jag satte på henne i bland och det var knappast sex som gav mig runkminnen.
Jag har känt flera brudar som ligger och inte vill mer i dag när kvinnor så lätt kan möta män på nätet så kan dom gotta sig.
Jag har en bestämnd åsikt om dessa brudar dom mår inte jättebra men att säga att dom är självdestruktiva mot sig själva är fel.
Dom tar igen förlorad tid.
Snackar om brudar som först levt i familj 25 år och sen när barnen flyttat ut så går dom banans.
Nu har det gått 9år för mig så är det nyligen.
Jag hade en tjejkompis hon plockade hem män från dejtingsidor ca 3 -4 st i veckan och bara k.ullade.
När man tänker på det så här i efteråt så var det knappast en bedrift. Jag satte på henne i bland och det var knappast sex som gav mig runkminnen.
Jag har känt flera brudar som ligger och inte vill mer i dag när kvinnor så lätt kan möta män på nätet så kan dom gotta sig.
Jag har en bestämnd åsikt om dessa brudar dom mår inte jättebra men att säga att dom är självdestruktiva mot sig själva är fel.
Dom tar igen förlorad tid.
Snackar om brudar som först levt i familj 25 år och sen när barnen flyttat ut så går dom banans.
Du säger ju själv att hon inte mådde bra. Då är det ju inte primärt för hon har hög sexdrift som hon har så mycket sex. Utan för att få bekräftelse och en massa annat.
Hade kvinnor haft sex lika mycket som bögar så hade det inte funnits nåt tabu kring det. Att tjejer blir "horor" om de knullar runt. Då hade det varit normen. Men alla honor i naturen är selektiva med vilka dom släpper till med. Det är så det funkar bara. Det är tur det. Annars hade genpoolen sett väldigt annorlunda ut. Det är instinkter som formar beteendet. Trots att vi är moderna människor så styrs vi ju av dessa instinkter och drifter. Det är självklart att för honor så är det mer än bara sexet som står på spel och fler aspekter som ska vägas in. Hur avkomman blir men även hur pass väl hannen kan försörja och ta hand om honan och avkomman. Skydda osv.
Senast redigerad av mahutma_homo 2016-09-27 kl. 10:05.
Senast redigerad av mahutma_homo 2016-09-27 kl. 10:05.