2016-09-27, 09:56
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Jo. Tjejer är intresserade av sex. Men av bra sex. Om snubben (undantar homosex) inte kan leverera så vill tjejen förstås inte. Kanske för många som inte vet hur de ska leverera.

Jaha så det är mannens fel när du inte tycker det är tillräckligt skönt? Tänk om män hade den synen. "Om kvinnan inte är tillräckligt bra och tillfredsställer mig tillräckligt bra så vill jag inte. Då är hon dålig och måste lära sig leverera just det som jag tycker är skönt." Det låter jävligt själviskt och självcentrerat. Kvinnor måste börja äga sin egen sexualitet och njutning.

Det är lustigt att kvinnor tror att de är lika kåta som män men de "vill bara inte". Mycket bortförklaringar och fantasier i den här tråden. Tur att jag inte är straight.

Varför måste kvinnor inbilla sig att de är jämlika män på alla plan? Som att de inte är lika mycket värda annars. Man är ju olika och allt har fördelar och nackdelar. Har du sett hur en brunstig hanne ser ut i naturen? Den förlorar allt omdöme och låser helt på en sak. Så är det att vara kille. Det är inte bara guld och gröna skogar. Det kan vara en förbannelse också. En 14-årig kille gör ju inte annat än att runka. Det känns ungefär som att sluta med nikotin. Det liksom kliar i huvudet och tänderna. Kryper under huden på en. Det finns en anledning till att båda djur och människo-hannar slåss om att få komma till. Det är en mycket stark drift för män. Mycket tack vare testosteron.

Kvinnor är lika kåta, jojo...

Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Här får du ett genomtänkt svar!

Nu har det gått 9år för mig så är det nyligen.

Jag hade en tjejkompis hon plockade hem män från dejtingsidor ca 3 -4 st i veckan och bara k.ullade.
När man tänker på det så här i efteråt så var det knappast en bedrift. Jag satte på henne i bland och det var knappast sex som gav mig runkminnen.

Jag har känt flera brudar som ligger och inte vill mer i dag när kvinnor så lätt kan möta män på nätet så kan dom gotta sig.

Jag har en bestämnd åsikt om dessa brudar dom mår inte jättebra men att säga att dom är självdestruktiva mot sig själva är fel.
Dom tar igen förlorad tid.
Snackar om brudar som först levt i familj 25 år och sen när barnen flyttat ut så går dom banans.

Du säger ju själv att hon inte mådde bra. Då är det ju inte primärt för hon har hög sexdrift som hon har så mycket sex. Utan för att få bekräftelse och en massa annat.

Hade kvinnor haft sex lika mycket som bögar så hade det inte funnits nåt tabu kring det. Att tjejer blir "horor" om de knullar runt. Då hade det varit normen. Men alla honor i naturen är selektiva med vilka dom släpper till med. Det är så det funkar bara. Det är tur det. Annars hade genpoolen sett väldigt annorlunda ut. Det är instinkter som formar beteendet. Trots att vi är moderna människor så styrs vi ju av dessa instinkter och drifter. Det är självklart att för honor så är det mer än bara sexet som står på spel och fler aspekter som ska vägas in. Hur avkomman blir men även hur pass väl hannen kan försörja och ta hand om honan och avkomman. Skydda osv.
Senast redigerad av mahutma_homo 2016-09-27 kl. 10:05.
Citera
2016-09-27, 09:59
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
3) Kan inte du som kvinna (för du är kvinna och inte en trans right?) berätta vad som är så underbart och fantastiskt med att ha sex med en man?

Alla tjejer jag har varit med har beskrivit vårat sexliv som fantastiskt för att de funnit mig attraktiv och inte kunnat få nog, att jag kunnat ge dem multipla orgasmer genom både oralt samt penetralt sex.

Det gäller att bevisa för tjejen att man är bra i sängen, då får de inte nog, i nästan alla mina förhållanden har det varit tjejen som fått be om mer sex snarare än jag
Citera
2016-09-27, 10:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
Alla tjejer jag har varit med har beskrivit vårat sexliv som fantastiskt för att de funnit mig attraktiv och inte kunnat få nog, att jag kunnat ge dem multipla orgasmer genom både oralt samt penetralt sex.

Det gäller att bevisa för tjejen att man är bra i sängen, då får de inte nog, i nästan alla mina förhållanden har det varit tjejen som fått be om mer sex snarare än jag

1) Om du skulle ha sex med en man skulle du beskriva det som fantastiskt och tycka att mannen var attraktiv? Du skulle inte kunna få nog och be om mer hela tiden?

2) Tjejer fejkar så enkelt är det.
Senast redigerad av Babianen 2016-09-27 kl. 10:10.
Citera
2016-09-27, 10:08
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus

Grattis du är en av de hannar som kvinnorna slåss om. Det bevisar ju bara tesen att sexet inte är det centrala utan andra egenskaper hos hannen. Män däremot är inte lika kräsna. Vissa män får nästan aldrig sex för de inte tillhör den lilla eliten som dragit vinstlotten i livet.
Citera
2016-09-27, 10:09
Medlem
Djurdyrkares avatar
Helvete vilka nötter som är i den här tråden.
Jag upplever att både jag och mina vänner är kåtare än vad våra män är, i behov av mer sex.
Och ja, det är kåthet, ingen metod för bekräftelse eller för att få saker
Får till och med höra att man är "jobbig" ibland
Citera
2016-09-27, 10:10
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
1) Om du skulle ha sex med en man skulle du beskriva det som fantastiskt? Du skulle inte kunna få nog och be om mer hela tiden?

Det handlar väl för fan om VEM man har sex med?
Som det låter på dig är det omöjligt att kunna njuta av att få en kuk i sig. Vad har du varit med om egentligen?
Citera
2016-09-27, 10:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurdyrkare
Helvete vilka nötter som är i den här tråden.
Jag upplever att både jag och mina vänner är kåtare än vad våra män är, i behov av mer sex.
Och ja, det är kåthet, ingen metod för bekräftelse eller för att få saker
Får till och med höra att man är "jobbig" ibland

Ja i trans kretsar är det säkert så. Men bland biologiska kvinnor brukar man tala om hur äckliga män är som vill ha sex hela tiden och vad man kan göra för att undvika det.
Citera
2016-09-27, 10:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det handlar väl för fan om VEM man har sex med?
Som det låter på dig är det omöjligt att kunna njuta av att få en kuk i sig. Vad har du varit med om egentligen?

1) Nej det är en myt. Det handlar om att få kuk det spelar ingen roll vem kuken sitter fast på.

2) Skulle en vanlig hetero man njuta av att få en kuk i sig?
Citera
2016-09-27, 10:14
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
Ja i trans kretsar är det säkert så. Men bland biologiska kvinnor brukar man tala om hur äckliga män är som vill ha sex hela tiden och vad man kan göra för att undvika det.

men va? Vadå trans, menar du att jag är det eller?
Citera
2016-09-27, 10:15
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
1) Nej det är en myt. Det handlar om att få kuk det spelar ingen roll vem kuken sitter fast på.

2) Skulle en vanlig hetero man njuta av att få en kuk i sig?

1. "Okej".

2. NEJ för de är inte biologiskt gjorda för det! De flesta heterosexuella män vill inte ha kuk i röven nej. Fast nu pratar vi om kvinnor. Och om fitta (himla skillnad på röv och fitta)
Citera
2016-09-27, 10:18
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
1) Om du skulle ha sex med en man skulle du beskriva det som fantastiskt och tycka att mannen var attraktiv? Du skulle inte kunna få nog och be om mer hela tiden?

1) Du kan inte vara på riktigt, det är väl en ren jävla självklarhet att inte en hetrokille tycker det är fantastiskt att ha sex med en man.

2) Med lite erfarenhet är det extremt enkelt att veta när någon fejkar, jag förstår att du som aldrig haft kvinnor som finner dig attraktiv inte har upplevt riktig kvinnligsexualitet, för dig blir det väldigt svårt att avgöra detta då fejkandet kanske är det enda du upplevt.
Citera
2016-09-27, 10:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
men va? Vadå trans, menar du att jag är det eller?

Ja självklart. Det ingen biologisk kvinna som uttrycker sig på det sättet.

Citat:
1. "Okej".

2. NEJ för de är inte biologiskt gjorda för det! De flesta heterosexuella män vill inte ha kuk i röven nej. Fast nu pratar vi om kvinnor. Och om fitta (himla skillnad på röv och fitta)

1) Ja det betyder att eran fantasi om att kvinnor vill ha sex med "rätt man" inte stämmer. Om man gillar sex kan man ha sex med i princip vem som helst. Om man inte gillar sex (som det är för 90% av kvinnorna) då är det ingen man som duger.

2) Kvinnor är inte biologiskt gjorda för att ha vaginal sex heller. Kvinnans sex organ är klitoris och det behöver man inte penetration till.

3) Nej analt och vaginalt är ungefär samma sak. Om en man kör med bedövande glidmedel analt kan jag tänka mig att det är ganska lika vaginal sex för kvinnor.

4) Så svara på frågan skulle en man njuta av att få en kuk i sig om han kör med bedövande glidmedel analt? Där har du (ni) svaret på hur kvinnor känner om att ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in