Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Du som säger att lesbianism inte existerar (du har skrivit det i tidigare idiottrådar), hur får du ihop det när du påstår dig ha haft lesbiskt sex?
Dra inte in bögsex i diskussionen. Det är helt off topic.
1) Män uppskattar lesbi show och det leder till att man får mer kuk efteråt? Duh.
2) Sluta förneka att bög-sex är legit som jämförelse. Till exempel att suga kuk är inte annorlunda mellan kvinnor och män eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumptruck
Nu skriver du nonsens igen, vadå för kvinna?
Vilket land kommer du ifrån egentligen?
Så du säger så till din man?
1) En kvinna som är butthurt. Look it up.
2) Jag betalar för min man så jag har ingen anledning att ljuga om sex.
3) Här är en till studie som bekräftar det jag säger,
Security 'bad news for sex drive'
Citat:
Researchers from Germany found that four years into a relationship, less than half of 30-year-old women wanted regular sex.
Conversely, the team found a man's libido remained the same regardless of how long he had been in a relationship.
efter 4 års förhållande ville
mindre än 50% av 30 åriga kvinnor ha regelbundet sex,
Citat:
They found 60% of 30-year-old women wanted sex "often" at the beginning of a relationship, but within four years of the relationship this figure fell to under 50%, and after 20 years it dropped to about 20%.
efter 20 års förhållande ville bara
20% av kvinnorna ha regelbundet sex.
Citat:
But women, he said, have evolved to have a high sex drive when they are initially in a relationship in order to form a "pair bond" with their partner.
But, once this bond is sealed a woman's sexual appetite declines, he added.
alltså kvinnor använder sex för att fånga män i en relation sen slutar att de ha sex när mannen är fast.
Citat:
Or, he said, this could be because limiting sex may boost their partner's interest in it.
alltså kvinnor drar ner på sexet för att kunna utnyttja sina män typ "gör som jag säger annars får du inte ligga".