2016-09-26, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Om man kollar Svt i natt vid klockan 03.00, är det då bara debatten mellan Trumpen och Clinton?

Bara intresserad av deras debatt och vill inte ödsla massa uppesittartid på andra.

Ja, debatten drar igång då som jag förstått det
2016-09-26, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det senaste halvåret har gått dig helt förbi va?
Undrar om han blir glad när han får lära att Sanders har kapitulerat till sin nya lyxvilla 600 000+ dollar betalat av väljarna som han blåste.
2016-09-26, 21:01
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Jag har följt detta val.Just därför anser jag att Trump är en pajas utan substans!Han kan inget om någonting men det verkar hans dumma supportrar acceptera så det är väl egentligen inget att orda om.Trump är en katastrof på alla fronter och jag hoppas för det amerikanska folkets skull att Clinton blir vald.

Korrupt eller? Hon kommer aldrig införa det hon lovar. Varför skulle hon göra det?
2016-09-26, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Hur gör ni som ska upp likt mig 05:00 och jobba? Skulle vilja lägga mig nu och gå upp två timmar tidigare men då vrider jag mig bara till mitt normala sömntåg som går runt 23:00.

Kan bli ställa klockan 03:00 oavsett när jag somnar. Bra peppad trots allt

Går inte att missa detta, det här kommer gå ner i historien. :P
2016-09-26, 21:08
Medlem
Jag lusläser verkligen inte detta val, men tycker det är märkligt att jag inte vet ett enda Clinton förslag, men ett gäng Trump förslag, från mur mot Mexiko till avdragsrätt på upp till 5000$ för mammor.

Båda har väl ospecificerade Gun control lagar i pipen.
2016-09-26, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Korrupt eller? Hon kommer aldrig införa det hon lovar. Varför skulle hon göra det?
Trump är okunnig om det mesta.Han kommer bli en lame duck i bästa fall om han lyckas bli vald.Han omger sig med löst folk.Alla kommer motarbeta honom eftersom han gjort ner allt och alla.Han är en obotlig lögnare.Att packet som röstar på honom inte fattar att det aldrig kommer bli nån mur eller gruvor inte kommer öppnas är deras problem.Trump kan vara spiken i kistan för det amerikanska imperiet.
2016-09-26, 21:11
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Jag lusläser verkligen inte detta val, men tycker det är märkligt att jag inte vet ett enda Clinton förslag, men ett gäng Trump förslag, från mur mot Mexiko till avdragsrätt på upp till 5000$ för mammor.

Båda har väl ospecificerade Gun control lagar i pipen.
Ett Clinton förslag är att importera hundratusentals Syrier. Hon vill även ta bort amerikaners rätt till att bära vapen.
2016-09-26, 21:16
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Trump kan vara spiken i kistan för det amerikanska imperiet.

Det amerikanska imperiet har gjort mer skada än man kan tro så det vore väl bara bra?
2016-09-26, 21:18
Medlem
Båda har väl sagt att man ska skärpa vapen lagarna; men ingen av dem hur (vad jag vet).

Ja Trump har sagt inga syrier till vi kan fastställa identitet. Clinton vi ska ta emot flyktingar (ospecificerat).
2016-09-26, 21:24
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Satan vilken ful studio Expressen-TV har. Det ser för jävligt ut när ALLT är 100% datorgrafik

För övrigt; härligt att se hur Trump leder stort i Clintons hemstat
Det ser fruktansvärt oprofessionellt ut, fick först för mig att det var Bolibompa-valvaka mellan den goda åsnan och den onda elefanten. Knackig engelska också, ja det är Sverige märker man.

Frågan är om journalisterna kommer att ens försöka dölja sitt missnöje mot Trump och sitt stöttande för Clinton? I deras ögon är väl Trump nästa Hitler och då är det OK att föra journalistik med en agenda.
2016-09-26, 21:25
Medlem
bludderbladders avatar
Häxan har nog målat in sig i ett hörn med sina tidigare attacker på Trump som inte fått genomslag, deplorables, rasist etc etc. Tror hon gör ett stort misstag om hon kör samma stil då hon kommer få en fet blåklocka till counterpunch. Hoppas på detta scenario eller att häxan faller ihop live, annars är det risk för att debatten är för hypad och blir ett sömnpiller.
2016-09-26, 21:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Trump är okunnig om det mesta.Han kommer bli en lame duck i bästa fall om han lyckas bli vald.Han omger sig med löst folk.Alla kommer motarbeta honom eftersom han gjort ner allt och alla.Han är en obotlig lögnare.Att packet som röstar på honom inte fattar att det aldrig kommer bli nån mur eller gruvor inte kommer öppnas är deras problem.Trump kan vara spiken i kistan för det amerikanska imperiet.

Jag skulle inte vara så käftig om jag vore du. Trump är en mystisk man och även CNN berömmer han för att kunna läsa av media. CNN är anti-Trump, men att de erkänner att Trump kan tänka som media, skrämmer dem.

Om Trump är en lögnare - Vad är då Clinton? Hon ljuger att hon har lunginflammation när hon egentligen har epilepsi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in