2016-09-26, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ja? 75 år är inte så gammalt idag. Det är vanligt att folk lever efter 90 år idag. När jag menar framtiden så menar jag 10-15 år.
Ok.
Egentligen känns båda dessa pajaser för gamla.Clinton och Trump alltså!Personligen tror jag Clinton vinner debatterna för Trump har inget att komma med förutom underhållningen att se pajasen!
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Många här som ska ladda med chips och dricka?
Medlem
HipToBeSquares avatar
Clinton kommer få ett större podium för hon är signifikant kortare än Trump.

http://www.nydailynews.com/news/politics/clinton-debate-podium-larger-trump-report-article-1.2805846

Vi får hoppas hon kan ta sig upp till podiumet och att hon inte ramlar ner.
2016-09-26, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag tror inte du vet vad du svarat på.

Trump har sagt att han eventuellt skulle få lite problem mot Sanders men kommer att krossa Clinton i debatten. Detta för att ytterligare splittra Demokraterna.

Missförstod dej, sorry. Tror dock att det är ett statement för att splittra Demokraterna. Han hade nog haft lättare mot Sanders, då hade han ännu lättare fått republikanska etablissemanget med sej.
2016-09-26, 20:36
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Satan vilken ful studio Expressen-TV har. Det ser för jävligt ut när ALLT är 100% datorgrafik

För övrigt; härligt att se hur Trump leder stort i Clintons hemstat

Detta spektakel följer man inte genom Svensk media, det är så mellanmjölk så man somnar.
2016-09-26, 20:42
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Ok.
Egentligen känns båda dessa pajaser för gamla.Clinton och Trump alltså!Personligen tror jag Clinton vinner debatterna för Trump har inget att komma med förutom underhållningen att se pajasen!

Märks att du inte har följt med. Clinton har epilepsi och Trump håller i de starkaste korten.
Den enda gången Clinton vinner är när Trump beter sig som han gjorde i primärvalen.
2016-09-26, 20:44
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Detta spektakel följer man inte genom Svensk media, det är så mellanmjölk så man somnar.

Ja, svensk media är hopplösa!

I Expressens tv just nu: den vita polisens dödsskjutningar mot oskyldiga svarta
Samt diskussion om hur vansinnig Trump är, och hur lugn och sansad Hillary är
2016-09-26, 20:46
Medlem
Lostias avatar
Hejar på Sanders men tror ändå att Ted Cruz kan bli farlig
2016-09-26, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Märks att du inte har följt med. Clinton har epilepsi och Trump håller i de starkaste korten.
Den enda gången Clinton vinner är när Trump beter sig som han gjorde i primärvalen.
Jag har följt detta val.Just därför anser jag att Trump är en pajas utan substans!Han kan inget om någonting men det verkar hans dumma supportrar acceptera så det är väl egentligen inget att orda om.Trump är en katastrof på alla fronter och jag hoppas för det amerikanska folkets skull att Clinton blir vald.
2016-09-26, 20:56
Medlem
Sqrbankens avatar
Hur gör ni som ska upp likt mig 05:00 och jobba? Skulle vilja lägga mig nu och gå upp två timmar tidigare men då vrider jag mig bara till mitt normala sömntåg som går runt 23:00.

Kan bli ställa klockan 03:00 oavsett när jag somnar. Bra peppad trots allt
2016-09-26, 20:57
Bannlyst
Om man kollar Svt i natt vid klockan 03.00, är det då bara debatten mellan Trumpen och Clinton?

Bara intresserad av deras debatt och vill inte ödsla massa uppesittartid på andra.
2016-09-26, 20:58
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostia
Hejar på Sanders men tror ändå att Ted Cruz kan bli farlig

Det senaste halvåret har gått dig helt förbi va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in