Citat:
Ursprungligen postat av
danielwerner
Lv 40 är inte så jättehögt. Det är ungefär 200 matcher (lite beroende på om du har stimpack, och om du spelar i party med vänner).
Ja okej. Ändå lite skillnad på 200 och mina 5 (samt typ 10 mot AI:n för ett år sen

). Hade en nybörjare i Smite mött folk som lirat 200 matcher hade han ju blivit smiskad åt helvete, undantagslöst. Ser det dock bara som positivt om inlärningskurvan inte är lika brant i HotS. Dock väldigt märklig matchmaking. Gick in i en match nu med och möter en lvl 25 samt fyra lvl 40 medan jag i mitt lag har fyra lvl 40. Jag är lvl 8...
Ställer en fråga till; vad är XP Contribution? Försökte googla mig lite till det, men det enda jag hittade var att det är hur mycket XP man fått i en match. Varför heter det i så fall "Contribution"? Jag tolkar ordet som att laget delar på XP:n och att siffrorna visar hur mycket varje medlem har bidragit. Hittade dock inget som säger att det är så, som sagt.
Och finns det något i post match-statistiken av värde, eller ska man bara skita i alla siffror?