2016-08-15, 17:19
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Eller om man solo Qar med random hero och får lira games utan healers alls.

Får man utan healer i sitt team har inte dom andra det heller.

Enda bra det egentligen..
Citera
2016-08-15, 17:25
Medlem
Sommarsemesterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
Kommer gul'dan vara med i mycket competitive då? Vad tror ni?

Och nästa hero? SC, WC eller diablo?

Nä, säkert inte.
Citera
2016-08-15, 18:46
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nya hjälten är nog den roligaste healern i spelet. Men usch deras match making är så fruktansvärt tråkig. Joinar man med två stycken andra får man möta exakt det man själv är plus vad dom 2 andra är.

Joinar man själv möter man till 85% teams med 2 healers med sig.

Ja Auriel är nog min nya favorithealer, efter Rehgar som man vid det här laget tröttnat lite på. Hoppas på fler heroes från Diablo nu, förslagvis Belial som saknas från D3, även om han kanske är en utmaning att designa eftersom han ändrar skepnad och grejer.
Citera
2016-08-16, 01:23
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Ja Auriel är nog min nya favorithealer, efter Rehgar som man vid det här laget tröttnat lite på. Hoppas på fler heroes från Diablo nu, förslagvis Belial som saknas från D3, även om han kanske är en utmaning att designa eftersom han ändrar skepnad och grejer.

Skulle gärna ta lite badass demoner från Diablo serien. Tror nästa hjälte blir från Warcraft då det lär släppas lagom till nya expansionen? Inte lirat något starcraft så vet inte vad man skulle ta därifrån.
Citera
2016-08-16, 10:13
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Skulle gärna ta lite badass demoner från Diablo serien. Tror nästa hjälte blir från Warcraft då det lär släppas lagom till nya expansionen? Inte lirat något starcraft så vet inte vad man skulle ta därifrån.

Det har nyligen släppts rätt mycket från Warcraft tack vare filmens release (Medivh, Gul'Dan) och innan dess var det också Chromie. Men det kan förstås stämma att någon mer släpps för att promota Legion, kanske Anduin som ännu en ny support nu när han fått en större roll i WoW?
Citera
2016-08-16, 10:35
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Håller med. Även om det inte händer så mycket på diablofronten just nu så finns väldigt många fina, potentiella heroes därifrån. Skulle gärna vilja se mer från diablo 2, alla heroes samt bossar som mephisto, andariel, etc.

Annars tror jag Overwatch kommer få lite love inom snar framtid. Spelet är kanonpopulärt och vi har ännu bara en hero därifrån.
Citera
2016-08-16, 10:45
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Håller med. Även om det inte händer så mycket på diablofronten just nu så finns väldigt många fina, potentiella heroes därifrån. Skulle gärna vilja se mer från diablo 2, alla heroes samt bossar som mephisto, andariel, etc.

Annars tror jag Overwatch kommer få lite love inom snar framtid. Spelet är kanonpopulärt och vi har ännu bara en hero därifrån.
Jag skulle kunna se att befintliga hjältar får skins från Diablo II istället - som Nova med Amazon skin.

Kerrigan=Andariel
Zagara/Abathur=Duriel
Auriel=Mephisto
Diablo=Diablo
Azmodan=Baal

Sedan skulle Greymane kunna funka som Druid från Diablo II. Assassin skulle gärna få vara en egen hjälte med sina ikoniska fällor och Katar.
Citera
2016-08-16, 18:48
Medlem
Epicediums avatar
Bekräftat från Gamescom:

2 nya Starcraft maps
Hero: Alarak, Starcraft
Hero: Zarya, Overwatch
Legendary skin: Kerrigan
Citera
2016-08-16, 20:22
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Bekräftat från Gamescom:

2 nya Starcraft maps
Hero: Alarak, Starcraft
Hero: Zarya, Overwatch
Legendary skin: Kerrigan

http://eu.battle.net/heroes/en/game/events/machines-of-war/

Blizzard är så jävla grymma ! Sjukt snygga skins, vette fan vilken den nya starcraft hjälten är men ser ut som något från star wars.
Citera
2016-08-22, 10:13
Medlem
Citat:
http://eu.battle.net/heroes/en/game/events/machines-of-war/

Blizzard är så jävla grymma ! Sjukt snygga skins, vette fan vilken den nya starcraft hjälten är men ser ut som något från star wars.

Håller med! Nya Ghost Kerrigan blir ett köp!

Citera
2016-08-22, 14:30
Medlem
majxstros avatar
Fyfan vad Illidan är skoj att spela.
Kommer ihåg första gången jag prövade honom och tyckte att han sög röv, ack så fel jag hade...
Citera
2016-08-22, 16:42
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurodax
Håller med! Nya Ghost Kerrigan blir ett köp!

Japp kerrigan skinnet blir ett köp, försöker dra upp henne till 10 då hennes masterskin är riktigt tjusigt, köpte precis masterskin till lunara så får väl vänta ett tag.

Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Fyfan vad Illidan är skoj att spela.
Kommer ihåg första gången jag prövade honom och tyckte att han sög röv, ack så fel jag hade...

Körde honom som main när spelet var nytt, ville så gärna ha hans masterskin, men dessa dagar är han lite roligare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in