2016-09-23, 19:18
Medlem
toalet031s avatar
Till alla er som undrar när man ska sälja spelare, såhär har det varit alla år sedan fut 11.
Första veckan är spelar-priserna skyhöga, Det är mer som vill ha spelare än det finns på marknaden= driver upp priset. Så sälj första veckan ifall ni vill ha maximalt betalt för era spelare.
Citera
2016-09-23, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
Till alla er som undrar när man ska sälja spelare, såhär har det varit alla år sedan fut 11.
Första veckan är spelar-priserna skyhöga, Det är mer som vill ha spelare än det finns på marknaden= driver upp priset. Så sälj första veckan ifall ni vill ha maximalt betalt för era spelare.
Brorsa ja köpte nyss Ahmed Musa för 4.6 k på web app räknar med att kunna få 20 k för en sån spelare första veckan http://www.futhead.com/17/players/7162/ahmed-musa/ man kan göra värsta kapen där nu.
Citera
2016-09-23, 19:58
Medlem
Jaha där var Early Acess tiden slut. Föga förvånande så slår dem av skiten mitt i en match som jag leder, alltså jag orkar inte med idioterna. Nu får man vänta i 6 dagar till man kan spela igen.
Citera
2016-09-23, 20:00
Medlem
En fråga. Kan man "köpa" 10 timmar till Early access för 45 kronor? Om jag gör det på ett annat account?
Citera
2016-09-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jaha där var Early Acess tiden slut. Föga förvånande så slår dem av skiten mitt i en match som jag leder, alltså jag orkar inte med idioterna. Nu får man vänta i 6 dagar till man kan spela igen.

Seriöst? Har <30 min kvar och hoppades på att jag kunde dra igång det på morgonen och spela hela söndagen men avbryts det mitt i en match så är det inte ens värt att försöka spela mer FUT. Bättre att lägga sista minuterna på träningsplanen eller liknande för att slippa en förlorad match.
Citera
2016-09-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Seriöst? Har <30 min kvar och hoppades på att jag kunde dra igång det på morgonen och spela hela söndagen men avbryts det mitt i en match så är det inte ens värt att försöka spela mer FUT. Bättre att lägga sista minuterna på träningsplanen eller liknande för att slippa en förlorad match.
Det var dock Head to head-match. Vet inte om jag fick förlusten heller eller om matchen inte räknades.
Citera
2016-09-23, 20:14
Medlem
Qirrens avatar
Väldigt tröttsamt. Har förbokat Super Deluxe-edition och betalat för EA Access-appen och likväl får jag inte tillgång till webappen ännu. Finns det något man kan göra eller är det bara snällt att vänta på release?
Citera
2016-09-23, 20:20
Medlem
Loggade in på web-appen nu men hittar inte FUT-draften där. Har den inte släppts än eller är jag blind?
Citera
2016-09-23, 20:23
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Om du inte vann matchen ska någon på EA dö.
Citera
2016-09-23, 20:37
Medlem
kör squad building challenge

Någon som har ett tips på lag under 5k ska vara 11 olika nationaliteter alla ska vara guld team chem på 100.
Citera
2016-09-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slow88
kör squad building challenge

Någon som har ett tips på lag under 5k ska vara 11 olika nationaliteter alla ska vara guld team chem på 100.

Är väl bara att köpa in valfritt guldlag från en billig liga?
Citera
2016-09-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Loggade in på web-appen nu men hittar inte FUT-draften där. Har den inte släppts än eller är jag blind?

Eller har dom slopat draften helt och ersatt den med det här FUt-champions? Fattar ingenting, fyll gärna i!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in