Citat:
Ursprungligen postat av
tcfmog
Vad kommer han ändra?
Allt? Vad skulle han inte ändra där Obama har varit i farten?
Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Inte ett ord om Trump där.
Gary klippet, ja det sa inget.
Vad det är för fel på honom, antagligen innan.
Utan han försökte visa hur man ville tysta han, genom tungan och visa inget blir sagt då.
I USA och droglagar, så är det ALLT annat än stendött idag.
Det är endast på federal nivå, som det är en sak som man vill ha det samma som innan.
Men det är inte samma som innan, med så många stater som legaliserat och har medicinsk cannabis.
Han måste vara din kandidat?? Liberal drogpolitik och liberal invandringspolitik, du gillade inte Clinton eller Trump sa du, så varsegod. Han har ingen egen tråd Gary, stackarn.
Ok, han kanske försökte visa något... bättre lycka nästa gång. He's a sad mess men han tar röster från Clinton ändå.
Vad vill man få som innan menar du? Många har legaliserat ja, många stoners och uteliggare i dessa stater, inte lika aggressivt problem som i andra delstater med meth, crach och heroin dock.
Men varken straffskärpning eller liberalisering är på agendan, det är Trump som sätter agendan idag och han vet att drogproblemen av tunga droger är nr 1 issue för många och deras communitys.
Citat:
Ursprungligen postat av
Friherr
Vad fan var det där? Jag har erfarenhet av de flesta drogrelaterade tics genom mitt tidigare jobb men det där har jag aldrig sett. Aldrig någon av alla våra patienter som gjorde något liknande. Ser snarare ut som något som vissa utvecklingsstörda sysslar med.
Jag är erfaren själv av droger och dedär är inget man råkar göra, han försökte göra en sorglig poäng att han ska göra något "crazy" som Donald och få uppmärksamhet.
Tjejen blev rädd, jag likaså och i samband med Hillarys ökända okända hälsoproblem passar det väldigt dåligt in.