Citat:
Som du skrev, så verkade det vara fel och hata Trump, för sen veta om hur det hatas i Hillary-tråden.Är det?
Jo, jo. Men att du spånar om fascism har inte med lagen som sådan att göra. Det har med Trump att göra. Ingen utom en liten handfull vita collegestudenter anklagade Bloomberg för att vara f-ordet.
Du hör av du vill höra. Alla dessa amerikaner, de hör inte det du hör.
Om de bör frias så är det inte ett problem. Det är viktigt att du förstår det. Eric Holders justitiedepartement är inte en del av denna "Blue Code".
Jo, jo. Men att du spånar om fascism har inte med lagen som sådan att göra. Det har med Trump att göra. Ingen utom en liten handfull vita collegestudenter anklagade Bloomberg för att vara f-ordet.
Du hör av du vill höra. Alla dessa amerikaner, de hör inte det du hör.
Om de bör frias så är det inte ett problem. Det är viktigt att du förstår det. Eric Holders justitiedepartement är inte en del av denna "Blue Code".
Försök inte göra det jag sa om fascism att jag menar han är en fascist.
Det råder noll tvekan om att han dansar på linjen ibland.
Fladdrandet är bara EN del av allt jag hör av Trump.
Men eftersom det var just bara denna del jag tog upp om Trump, så försökte man göra om det till jag inte hör annat.
Lustigt i hur viktigt det är hela tiden leda bort en hela tiden till nått annat som inte ifrågasattes.
Trump verkar vara en kandidat som inte får ifrågasättas alls, varför det är så förstår jag inte.
För detta är verkligen en grundpelare för politik och att man ska diskutera och ifrågasätta.
Det verkar dock inte tillåtet på Trump.
Såklart blue code alltid är ett problem när denna aktiveras.
Och vad spelar det för roll om dom friar?
När man inte fått all relevant fakta, pga någon vägrar berätta vad som verkligen hände.
Tack gode gud för mobilkameror och poliskameror monterat på polisen.
Så slipper för många sippra mellan fingrarna.
Råder noll tvekan om att man har problem inom polisen, sen att dessa kanske inte är så många.
Men tillräckligt många att man brode ta tag i det och rensa ut dessa.
Och detta borde inte vara en politisk fråga överhuvudtaget, men såklart allt går göra till politik om man vill.
plus någon mer som ingen kommer ihåg.