2016-09-23, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boringjamesmilner
http://www.futhead.com/17/squads/210981/
vad tror ni? mer speed framåt kanske behövs?
Bros ju helt på din spelstil, men med just den uppställningen föredrar jag korta snabba pass och bygga upp långsamt = Nej, du behöver inte mer speed. Du har tillräckligt pass- och bollskickliga spelare. Gillar laget mycket!
Citera
2016-09-23, 14:59
Medlem
Någon som vet hur det fungerar med att föra över fifa points till 17?

Kan jag ladda på poäng på fifa 16 och öppna i web appen på fifa 17? Jag har redan använt appen

gäller ps4
Citera
2016-09-23, 15:09
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esural
Lyckades packa Neymar. Ska jag sälja honom direkt eller avvakta? Hur hade ni gjort?
Jag skulle vanta till spelet har slappts for alla och salja honom nagon vecka eller tva efter. Manga fler potentiella kopare med mer pengar att spendera.

Det ar trots allt ett eftertraktad spelare som jag antar inte ploppar upp i manga packs sa han kommer vara sallsynt hur som helst.
Citera
2016-09-23, 15:13
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Vilka jävla skillteams man kan bygga i år. Verkar ju väldigt fett det mesta med årets utgåva.

Hur känns skillsen ni som testat och är duktiga skillers, snabba och bra eller mest för looks?
Det mesta verkar bra.. Men tror det med chemistry kan förstöra otroligt mycket
Citera
2016-09-23, 16:28
Medlem
CharlesIngvar28s avatar
Någon mer än jag som har problem att köpa fifa points? Xbox one.
Citera
2016-09-23, 17:38
Medlem
Köpte 12,000 Fifa Points och fick inte en enda spelare över 84 tror jag. Men, skramlade iaf ihop till lite coins iaf.

Köpa Griezmann nu eller vänta?

Är det bara jag som tycker att spelet känns extremt segt/delayat? Typ när man kommer fri och ska avsluta så har det hänt flera gånger att spelaren springer rätt in i målvakten osv.
Citera
2016-09-23, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesIngvar28
Någon mer än jag som har problem att köpa fifa points? Xbox one.
Ja. Först när jag köpte så blev det error. När jag sedan startade om spelet så hade jag fått 12,000 points. Kollade sedan min bank och såg att dem hade dragit pengarna två gånger.
Citera
2016-09-23, 17:41
Medlem
Köpte precis packs för 179kr och plockade alltså spelare som Vidal, Benzema, Konoplyanka, Bellarabi x2 m.fl. Is this the real life?
Citera
2016-09-23, 17:49
Medlem
Detta år är fan mer aids än vanligt, Mött 2 brons gäng nu mina spelare är helt vilse samt hur fan kan en brons spelare på 60 i speed löpa ifrån bellerin? Flera jävla gånger när jag möter bättre lag är spelarna inte alls lika vilse.

Obs behövde ventilera mig innan kontrollen flyger nånstans
Citera
2016-09-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiiik
Detta år är fan mer aids än vanligt, Mött 2 brons gäng nu mina spelare är helt vilse samt hur fan kan en brons spelare på 60 i speed löpa ifrån bellerin? Flera jävla gånger när jag möter bättre lag är spelarna inte alls lika vilse.

Handikappet lever kvar! Bara till att satsa på sämre lag som vanligt. 80- spelare som är jävligt OP
Citera
2016-09-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiiik

Citat:
Ursprungligen postat av hansdottir
Handikappet lever kvar! Bara till att satsa på sämre lag som vanligt. 80- spelare som är jävligt OP

Nytt spel, samma skitsnack...

e: 230k att spendera, vad ska man införskaffa?
e2: http://www.futhead.com/17/squads/234945/ Nu är jag redo
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2016-09-23 kl. 18:42.
Citera
2016-09-23, 18:57
Medlem
Har spelat sedan -98 men lyckas inte lista ut tre fundamentala saker:

Nickpass

Känns absurt men passningsknappen för att ensam nicka till en medspelare fungerar inte. Istället slutar det med att han försöker plocka ner bollen på bröstet eller ryggen vilket mer än en gång slutat med självmål. Nu syftar jag inte på nickdueller utan när personen står helt fri. Har det blivit noga med tajmingen eller ska det inte fungera som det gjort i tidigare versioner?

Nickduell

Använder jag skottknappen så kan jag vinna någon per match men ofta förlorar jag allt i mitt eget straffområde och fokus ligger istället på att försöka screena bort motståndaren med LT för att undvika att någon av oss når bollen. Hittar inget vettigt på YouTube utöver att man kan dubbelklicka på skottknappen för att göra "downward header".

Fysiska närkamper

I förra matchen mötte jag Bellerín (68 i fysik) som bl.a. kastade iväg min anfallare flera meter. Såg absurt ut och gav ingen frispark. Jag försökte sätta emot med LT men det hjälpte föga. Har mindre än 30 spelminuter kvar nu så kan inte experimentera men är det LT+LB som gäller och hoppas på det bästa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in