2017-01-02, 01:12
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Vad är det med alla jävla flöjtbarn att spela med Jul-kiten? Samma sak med alla andra gratis kit EA delar ut. Så jävla fula. Och vissa andra idioter kör svart hemmaställ/svart bortaställ, smart. Sen ska alla snorungar daba såklart.

Gott nytt

Har det gått dåligt? Tänk på att det bara är ett spel
Citera
2017-01-02, 01:18
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Griezmann är jag inte alls imponerad av. Average... verkligen.
Hade 0 mål och 1 assist på 6 matcher med Griezmann (med Suarez bredvid) Tyckte inte han var dålig dock, gillar anfallare som kan passa. Men funderade på att sälja honom, matchen efter det gjorde han 3mål och 2ass. Nu 13 matcher, 10 mål och 4 assist.

Lär dig spela med honom så märker man att han verkligen inte är "average" Han och Suarez gör grejer som average spelare inte klarar av.
Citera
2017-01-02, 01:25
Medlem
Lotavoss avatar
Är detta laget "för bra" för att säga att jag tagit div 1 med skill?

https://www.futbin.com/17/squad/947057
Citera
2017-01-02, 01:28
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hade 0 mål och 1 assist på 6 matcher med Griezmann (med Suarez bredvid) Tyckte inte han var dålig dock, gillar anfallare som kan passa. Men funderade på att sälja honom, matchen efter det gjorde han 3mål och 2ass. Nu 13 matcher, 10 mål och 4 assist.

Lär dig spela med honom så märker man att han verkligen inte är "average" Han och Suarez gör grejer som average spelare inte klarar av.

Efter att ha lirat ca 15 matcher med Griezmann i div 2 måste jag säga att han är bra, men värd 220 k? För mig är han det men det är mest pga att jag gillar Griezmann och att han kan göra något som ingen annan spelare kan, hotline bling celebration
Citera
2017-01-02, 01:53
Medlem
Såg nu att jag har ju massa maneger league kort, lönt att lägga upp på marknad eller bara snabbsälja?
Citera
2017-01-02, 02:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Efter att ha lirat ca 15 matcher med Griezmann i div 2 måste jag säga att han är bra, men värd 220 k? För mig är han det men det är mest pga att jag gillar Griezmann och att han kan göra något som ingen annan spelare kan, hotline bling celebration
Lätt värd det om man har mycket coins.

Spelar alltid lugnt och försiktigt men ändå lyckas mina backar gå bort sig totalt så motståndaren blir helt fri typ 3 gånger per match. Vad kan man göra åt detta i custom tactics? Körde understöd istället för offsidefälla förut men märkte ingen skillnad.

Är Modric och Iniesta bra?
Citera
2017-01-02, 02:18
Medlem
Lotavoss avatar
Citat:
Lätt värd det om man har mycket coins.

Spelar alltid lugnt och försiktigt men ändå lyckas mina backar gå bort sig totalt så motståndaren blir helt fri typ 3 gånger per match. Vad kan man göra åt detta i custom tactics? Körde understöd istället för offsidefälla förut men märkte ingen skillnad.

Är Modric och Iniesta bra?

Fixa "Stay back while attacking" på spelarinstruktioner så löser det sig
Citera
2017-01-02, 03:59
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Lyckades bara ta 20 vinster i WL. Känns dåligt. Men vet inte helt hur många man borde ta om man ligger i div2?

Hur gick det för er andra?

21 vinster på 37 spelade. Kändes inte lönt att spela mer då nästa nivå var 25 vinster.
Min bästa WL än så länge
Citera
2017-01-02, 04:34
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Fixa "Stay back while attacking" på spelarinstruktioner så löser det sig
Det har jag redan på alla 4 backar. Men ibland går de bort sig totalt ändå. De stannar upp utan att jag kan kontrollera något och så är motstånderen helt fri.

Spelade mig upp till div.2 nu igen. Sista matchen var för titeln. Möter ett värdelöst lag med spelare på helt fel positioner osv. Absolut ingenting fungerade för mig. Mina spelare som gjort 9mål på de två matcherna innan kunde plötsligt inte slå en passning och motståndaren verkade ha 99 pace på varenda spelare. Var ju någon på reddit som hittat kod i fifa om att handikapp finns. Ibland märks det extremt tydligt.
Citera
2017-01-02, 06:31
Medlem
Citat:

Håller med lär man sig spela med honom så är han grymt bra! Han har gjort 28 mål på 32 matcher för mig nu vilket är bättre ån både Suarez och IF Lacazette som jag också spelar med. Kommer helt klart sälja av en del så man får råd med Griezmans TOTY som han förhoppningsvis får.
Citera
2017-01-02, 08:44
Medlem
max02s avatar
Priserna har verkligen sjunkit ja... t.ex. köpte jag Kante för 3 dagar sen för 22k, ligger nu på 18.

Sjunker de mer tro?
Citera
2017-01-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Priserna har verkligen sjunkit ja... t.ex. köpte jag Kante för 3 dagar sen för 22k, ligger nu på 18.

Sjunker de mer tro?

Vilken konsol spelar du på? Kante ligger på 26k just nu på Ps4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in