2016-09-21, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Jo, TopCab kör med Toyotor.

Nej, inte ens Dressman tror jag. Ännu billigare kläder som är gjorda av barnarbetare i något asiatiskt land.

Två Prius har fått dispens till nyår, som du mycket väl vet. Lägg ner ditt trams nu.
Citera
2016-09-22, 09:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ironfleet
Jag tycker att man ska döma folk som individer, utifrån deras personliga egenskaper och insatser, och inte dra alla över en kam. Man ska inte dra generella slutsatser från ens personliga erfarenheter, och lägga det över alla, då det du upplever är anekdotiskt.

Applicera detta på en eventuell rysk invasion.

"Nej de kan inte dömas som grupp, jag ser bara individer och vägrar därför försvara mig och mitt land "
Citera
2016-09-22, 09:30
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Två Prius har fått dispens till nyår, som du mycket väl vet. Lägg ner ditt trams nu.

Vilken av dem två ska du köra?
Citera
2016-09-22, 18:58
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Vad roligt nu när My Taxi kommer till Sverige. Jag ska nog börja köra för dem.

När får du din bil?
Citera
2016-09-22, 18:59
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
När får du din bil?

Den har jag redan fått. Jag väntar på Transportstyrelsen.
Citera
2016-09-22, 19:36
Avslutad
Citat:
Vilken av dem två ska du köra?

(Ska vara de istället för dem dock.)
Citera
2016-09-22, 21:33
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Har tänkt på en sak , det har börjat dyka upp rätt många Tesla bilar som taxibilar.

Är det inte läskigt att köra elbil jag tänker mig. Då typ om det blir kö på E4an eller någe vafan gör man då?

Börjar putta bilen till infracity hahaha

Ni ser ju självklart hur långt ni har kvar att köra men köer ,olyckor som bidrar till att de att tid o batteriet kanske tar slut kan man ju inte förutspå
Citera
2016-09-23, 08:19
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yggdrasil12
Har tänkt på en sak , det har börjat dyka upp rätt många Tesla bilar som taxibilar.

Är det inte läskigt att köra elbil jag tänker mig. Då typ om det blir kö på E4an eller någe vafan gör man då?

Börjar putta bilen till infracity hahaha

Ni ser ju självklart hur långt ni har kvar att köra men köer ,olyckor som bidrar till att de att tid o batteriet kanske tar slut kan man ju inte förutspå

Eller om de får en långkörning. Då får de bärgas hem. Rätt åt dem.
Citera
2016-09-23, 14:03
Medlem
Ironfleets avatar
Nej, idioten är den som faktiskt far iväg och kör en sträcka han med stor sannolikhet vet inte kommer kunna köra klart. Bilen säger ifrån om du har knappat in något på GPSen som du inte kan nå. GPSen visar vilken rutt du ska ta, om den tar dig förbi några superchargers där du kan ladda för att åka vidare om det är en riktigt lång körning.

Att köra en tesla kräver viss planering, men de har 35-50 mils räckvidd beroende på det batteri du väljer i sommartid. Man får helt enkelt anpassa sitt pass till att gå och ladda vid dötiderna innan ruscharna.
Citera
2016-09-23, 17:07
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:
Den har jag redan fått. Jag väntar på Transportstyrelsen.

Kul att höra. Då hoppas jag att man snart får se dig på gatorna i egen bil. Fortsätta gärna skriva om hur det går sen när du kommit igång.
Citera
2016-09-23, 17:18
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ironfleet
Nej, idioten är den som faktiskt far iväg och kör en sträcka han med stor sannolikhet vet inte kommer kunna köra klart. Bilen säger ifrån om du har knappat in något på GPSen som du inte kan nå. GPSen visar vilken rutt du ska ta, om den tar dig förbi några superchargers där du kan ladda för att åka vidare om det är en riktigt lång körning.

Att köra en tesla kräver viss planering, men de har 35-50 mils räckvidd beroende på det batteri du väljer i sommartid. Man får helt enkelt anpassa sitt pass till att gå och ladda vid dötiderna innan ruscharna.

Går det inte att köra en Tesla om man inte skriver i GPSen vart man ska åka?
Citera
2016-09-23, 17:20
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dLn_sthlm
Kul att höra. Då hoppas jag att man snart får se dig på gatorna i egen bil. Fortsätta gärna skriva om hur det går sen när du kommit igång.

Ja, det lär du få göra. Dock vet du ju inte vem jag är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in