2016-09-20, 22:10
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Kommer inte riktigt ihåg hur det har varit i tidigare upplagor men någon som vet om de paketen man får när man kommer in på webappen finns kvar senare när själva spelet är ute? Kommer inte in på min användare så hoppas inte att paketen försvinner eller något, någon som har lite bättre koll? Att man kan öppna de på själva spelet alltså och inte på appen.

Dina starterpacks kommer finnas kvar. Men du missar daily gifts om du inte går in på appen.
Citera
2016-09-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Alltså du skriver så mycket dumt, vad fan menar du?
Är du efterbliven? Vad är det du inte förstår så kanske jag kan förklara så även en idiot fattar.

VARFÖR kommer vissa här in och andra inte trots att dem skapat klubben typ så tidigt som 2011? Jag kommer inte in trots att jag gjorde klubben 2013, men min polare kommer in som gjorde klubben 2015.
Citera
2016-09-20, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Dina starterpacks kommer finnas kvar. Men du missar daily gifts om du inte går in på appen.

Perfekt, så slipper man noja att man går miste om det! Daily gifts kan jag dock vara utan, sällan det är bra saker man får där ändå, men tack för svaret!
Citera
2016-09-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Är du efterbliven? Vad är det du inte förstår så kanske jag kan förklara så även en idiot fattar.

VARFÖR kommer vissa här in och andra inte trots att dem skapat klubben typ så tidigt som 2011? Jag kommer inte in trots att jag gjorde klubben 2013, men min polare kommer in som gjorde klubben 2015.

För att det är en glitch och har inte att göra med när klubben skapades, verkar alltså vara så gott som lotteri men förhoppningsvis fixas det snart. Du kan ju pröva att läsa ett par inlägg innan du skriver nästa gång.
Citera
2016-09-20, 22:54
Medlem
Citat:

Det har, som du tidigare nämnde, med hudfärgen att göra. White privilege du vet

Citera
2016-09-20, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Nä, i år blir det faktiskt till att vänta. Gillar nostalgikänslan av att köpa spelet i affären

Haha, åfan!

Citat:

Ja men vad fan annat än att det är en glitch förväntar du dig att vi ska svara?
Citera
2016-09-20, 23:05
Medlem
Är man konspiratoriskt lagd så kan man tro att EA lade ett "tak" på hur många som skulle in ikväll för att undvika den sedvanliga kraschen.
Citera
2016-09-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Haha, åfan!

Ja men vad fan annat än att det är en glitch förväntar du dig att vi ska svara?
Du själv kommer sitta bänkad den 22e eller?

Tråkigt att de fuckade upp Malmö något totalt. Ingen RM, Berget med 2(!) star skills, och Kjartansson finns med på spelet?
Citera
2016-09-20, 23:08
Medlem
Jag är såklart en av dom som inte kommer in. Och futbin vill inte hoppa på -17 tåget än.
Kan någon vänlig av er som är inne kolla bin på:
pogba, mahrez, thiago, musonda och giuliano?
Citera
2016-09-20, 23:10
Medlem
Citat:
Du själv kommer sitta bänkad den 22e eller?

Tråkigt att de fuckade upp Malmö något totalt. Ingen RM, Berget med 2(!) star skills, och Kjartansson finns med på spelet?

låter väl korrekt? har aldrig sett skägget göra några bollkonster direkt.
har rosenberg nån special ability som gör att han kan armbågas, sparkas och göra som han vill så är det ju precis som i verkligheten.
Citera
2016-09-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Jag är såklart en av dom som inte kommer in. Och futbin vill inte hoppa på -17 tåget än.
Pogba: 1.2m (finns bara en på marknaden)
Mahrez: 200k
Thiago: 7.9k
Musonda: 3.4k
Giuiliano: 1.3k
Citera
2016-09-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki

Citat:
Pogba: 1.2m (finns bara en på marknaden)
Mahrez: 200k
Thiago: 7.9k
Musonda: 3.4k
Giuiliano: 1.3k

tack som fan. låter som man kan få ihop ett skill lag med de priserna iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in