2016-09-20, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
låter väl korrekt? har aldrig sett skägget göra några bollkonster direkt.
har rosenberg nån special ability som gör att han kan armbågas, sparkas och göra som han vill så är det ju precis som i verkligheten.
Bitter? Berget tycker jag är väldigt bollbegåvad. Gillar att ha bollen nära fötterna och "scoop turns" signerat Jo Inge tillhör inte ovanligheterna. Sen att han är osäker i boxen och därmed kan framstå som stel är en annan femma
Citera
2016-09-20, 23:19
Medlem
Dontpressmybutts avatar
Man blir ju bara så jäkla frustrerad. Har haft min klubb sen 2010 och kommer inte heller in. Måste skapa en ny klubb.
Så tråkigt att halka efter alla andra. Varje feckin år är det något..
Citera
2016-09-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Bitter? Berget tycker jag är väldigt bollbegåvad. Gillar att ha bollen nära fötterna och "scoop turns" signerat Jo Inge tillhör inte ovanligheterna. Sen att han är osäker i boxen och därmed kan framstå som stel är en annan femma
äh.
scoopturns är inte när man snubblar på sina egna fötter och boll, gör motlägg med närmaste mittback eller medspelare.
rosenberg är en sån som borde vara hatad av både sina egna supportrar och sin egen mamma. vidrigare människa finns inte.
Citera
2016-09-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Är man konspiratoriskt lagd så kan man tro att EA lade ett "tak" på hur många som skulle in ikväll för att undvika den sedvanliga kraschen.

jag har tänkt samma tanke..
Citera
2016-09-20, 23:39
Medlem
Snabbsålde alla min guld- och silverspelare vilket gav 7k. Övervägde att köpa ett paket men besinnade mig och la istället mynten på mitt traditionella lagbygge. På sikt kommer ingen ta en plats i startelvan men jag börjar med rotationsspelare och fyller sedan på allt eftersom jag får råd.

http://i.imgur.com/GlK2ZyR.jpg

Planerar att spendera ytterligare 6-7k för att få ihop startelvan nedan men då saknar jag fortfarande en striker. I verkligheten har United ett överflöd av dem men i spelet så finns det bara 3 (varav två är Zlatan och Rooney) p.g.a. att en ytter (t.ex. Martial) inte kan omskolas till striker i Fifa.

http://www.futhead.com/17/squads/21363/
Citera
2016-09-20, 23:40
Medlem
Citat:
Är man konspiratoriskt lagd så kan man tro att EA lade ett "tak" på hur många som skulle in ikväll för att undvika den sedvanliga kraschen.

Ja, och är man det inte kan man anta att EA helt enkelt bara lyckades att klanta till det, vilket för dem i sammanhang likt detta synnerligen verkar vara kutym.

Fan alltså, börjar bli riktigt otålig nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Du själv kommer sitta bänkad den 22e eller?

Det var ju tanken, givetvis. Dessvärre har nätet i lägenheten på senare tid börjat att krångla, så nu vet jag verkligen inte hur det blir.
Citera
2016-09-20, 23:46
Medlem
over9ks avatar
Najs spel
Citera
2016-09-21, 00:02
Medlem
waikikiis avatar
Tror helt seriöst att gamla rävar har sållats bort under lunchen för att undvika server krasher. De är mycket väl medvetna om att vi är fast trots ett halvt decennium utav cock ups.
Citera
2016-09-21, 00:05
Bannlyst
Citat:
Behöver inte vara konspiratorisk lagd för att förstå att de är så.
Citera
2016-09-21, 00:09
Medlem
Fick De Gea i mitt första pack som jag fick som återkommande spelare.
Citera
2016-09-21, 00:17
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Fick De Gea i mitt första pack som jag fick som återkommande spelare.

SICK!
Citera
2016-09-21, 00:29
Medlem
Stjerna7s avatar
När brukar companion appen kicka igång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem