2016-09-20, 12:21
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Struntprat. Margaret Thatcher var en kvinna med starka nypor och hon blev premiärminister i England för snart 40 år sedan. Kan inte se att Hillary faller under den kategorin av starka kvinnor. Hon är en produkt av hennes man. Sen har du har gnällt och gnäll hur elaka alla är mot Hillary men kan inte peka på en enda bra reform eller bra politisk beslut hon tagit.

Sen om än OT så kan jag meddela dig om att snyggast.se chatten har öppnat. Då det är chattande och inte en seriös diskussion som du söker här.
Det var en kvinna än starkare nypor det med, hindrar inte att det finns fler än en.

Har inte gnällt, dock har jag rättat till ett antal felaktigheter.
Citat:
Hon hade ingen hosta eller problem att tala i förrgår, kom med i matchen nu det börjar bli löjligt. Hoppas du snart blir avstängd av mod då du uppenbarligen trollar.
Det fungerar olika på olika människor, ibland är det småhosta hela tiden och i andra fall är det skov.
Sånt vet alla som läst upp sig alternativt haft lunginflammation.
Jag hade 2-3 perioder under dygnet där jag hostade okontrollerbart, för sen vara bra.
Bra tider att undvika är förmiddagar, kväll och natt, där hostade jag mest.
Och vore inte svårt för Hillarys folk och inse när hon hostar och undvika dessa tider.

Dessa problem kommer kvarstå ett ta till.
Och speciellt om hon pressar sig själv, vilket hon antagligen kommer göra.
Jag kan tänka mig att hon ser det som att hon kan vila efter valet.
Då det är ett tag till att bli svuren in, eller inte blivit vald.
Vilket som så finns det tid för vila där, så tror jag de kan resonera.
Men det kan givetvis visa sig ett stort misstag för hennes lunginflammation, som endast tiden får utvisa.
2016-09-20, 12:22
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Nej, det visar på att hon inte har lunginflammation utan att det var en tacksam sjukdom att skylla på.
Det finns ingen i symtomerna som säger det inte är lunginflammation, det är detta som är problemet för den som påstår annat.
Allt annat ser jag som rena spekulationer i dax läget, men det i sig betyder ju inte att det inte kan vara annat.
Bara det att det finns inget som tyder på annat och då om man har symtomerna i åtanke.
2016-09-20, 12:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Förutsättningarna för att resonera som du gör är ju att man tar allting som mainstreamedia producerar för sanning. Och det är ju absolut inte objektivt. Men det som är spännande med den här tråden är ju att spekulationerna om hennes sjukdomstillstånd aldrig upphör. Ingen tror ju ärligt att hon bara har lunginflammation. Egentligen är det helt knäppt.

Ena dagen är hon superpigg, några timmar senare ser hon ut som en zombie. Teorierna och konspirationsteorierna kommer ju aldrig att upphöra.

Tänk om hon blir president. Tänk om hennes hälsa blir ännu sämre. Vad hatad hon kommer bli? Vad kommer hända med USA då? Framtiden för USA är kaos.

De som hatar Trump gör det för att dom inte förstår hans politik. De som hatar Hillary gör det för att dom förstår hennes politik.
De som gillar spekulera och konspirera, så givetvis har dom att göra.
Dock blir det lätt tragiskt om man ska göra om allt till nått annat.

Jag som själv är trött, känner igen detta med att se pigg ut.
Detta säger människor ofta när jag är som tröttast och eländigast.
Aldrig förstått varför det är så, kanske jag försöker ha en fasad utåt, och denna fasad så ser jag piggare ut, inte vet jag.
Men att hon ska ha det jobbigt i en lunginflammation och orken kommer ta slut, det kan man räkna med i en sådan sjukdom.

Det folk hatar om Trump och Hillary, är många saker som inte har med politiken att göra.
Annars är väl dagens Amerikanska politik rätt solklar idag, det är vi mot dom politik idag.
Där man generellt inte kan tycka den andres politik är bra, även om de faktiskt tycker detta.
Visserligen lite mer partiöverskridande beslut det absolut sista, men totalt sett så har detta varit en av de värsta perioderna.
Och risken är väl stor oavsett vem som vinner, att detta kommer fortsätta = "vi-mot-dom"-stuket.
Inte bra för Amerika alls.
2016-09-20, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det fungerar olika på olika människor, ibland är det småhosta hela tiden och i andra fall är det skov.
Sånt vet alla som läst upp sig alternativt haft lunginflammation.

Nu råkar det vara så att satkärringens offentliga hostattacker har pågått i många månader. Här sitter hon och "hostar" (jag tror som sagt egentligen att det är nån sorts konstiga tics hon har för sig, den knäppkärringen) så långt tillbaka som i oktober 2015:

https://www.youtube.com/watch?v=WC0EU1ozYak

Sedan har det bara fortsatt. Hon har alltså haft "lunginflammation" i typ ett år åtminstone, eller hur?
2016-09-20, 12:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Nu råkar det vara så att satkärringens offentliga hostattacker har pågått i många månader. Här sitter hon och "hostar" (jag tror som sagt egentligen att det är nån sorts konstiga tics hon har för sig, den knäppkärringen) så långt tillbaka som i oktober 2015:

https://www.youtube.com/watch?v=WC0EU1ozYak

Sedan har det bara fortsatt. Hon har alltså haft "lunginflammation" i typ ett år åtminstone, eller hur?
Finns andra saker som kan ske med halsen som sen ledde till lunginflammation.
Du vill göra det svart och vitt, ena gången ingen lunginflammation nästa gång år/månader.
Det är mycket vanligt att lunginflammation blir en följdsjukdom av andra luftvägs problem skapat av virus eller bakterier.
Och en som kan leda till lunginflammation är luftrörskatarr, och där passar hostan in perfekt som symtom.

Sen visst har hon stora kroppsyttringar, som en del inte gillar.
Hon är knappast ensam här
2016-09-20, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Finns andra saker som kan ske med halsen som sen ledde till lunginflammation.
Du vill göra det svart och vitt, ena gången ingen lunginflammation nästa gång år/månader.
Det är mycket vanligt att lunginflammation blir en följdsjukdom av andra luftvägs problem skapat av virus eller bakterier.
Och en som kan leda till lunginflammation är luftrörskatarr, och där passar hostan in perfekt som symtom.

Sen visst har hon stora kroppsyttringar, som en del inte gillar.
Hon är knappast ensam här

Det var just därför jag skrev "lunginflammation" inom citationstecken. Kärringen är seriously fucked up hur som helst, den saken är klar.

Nån som vet om man kan spela på när hon dör?
2016-09-20, 13:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Det var just därför jag skrev "lunginflammation" inom citationstecken. Kärringen är seriously fucked up hur som helst, den saken är klar.

Nån som vet om man kan spela på när hon dör?
Ja, hon verkar verkligen kämpa med sina luftvägar.
Och vara mitt uppe i en kandidatur och presidentval, gör det inte bättre.
Det var därför jag sa till en innan i tråden, att ni borde hoppas på lunginflammation.
Då denna kommer hålla henne på mattan länge, eventuell Parkinson tar många år att göra nått.
2016-09-20, 13:09
Medlem
Eroticon6s avatar
[quote=klyban|58533931]Det var en kvinna än starkare nypor det med, hindrar inte att det finns fler än en.

Har inte gnällt, dock har jag rättat till ett antal felaktigheter.

Du skrev att världen inte var redo för en kvinna med starka nypor som som Hillary när det funnits starkare Kvinnliga ledare för över 35 år sedan. Du är en pajas som inte har koll på vad du skriver.
Du säger att du ogillar båda samtidigt som du är helt överfixerad vid denna tråd och försvara Hillary. Den här tråden har gjort att du inte kan slappna av en sekund vilket börjar kännas ganska tillfredsställande.

Det enda du gör är att spekulera precis det du anklagar alla andra för att göra.
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-20 kl. 13:21.
2016-09-20, 13:57
Medlem
Eroticon6s avatar
Hillary Clinton on Her Health and Recovery from Pneumonia At tonight show

https://www.youtube.com/watch?v=CAzwZNZdHSk

Hillary Clinton Needed Help Walking Up Two Steps at Tonight Show Getting on Stage

https://www.youtube.com/watch?v=qasZIKMFQbU

Former President Bush To Vote For Hillary Clinton

https://www.youtube.com/watch?v=jg_IEumkvrE

Charlie Crist Draws Laughter After Calling Hillary Clinton Trustworthy
https://www.youtube.com/watch?v=BYJdFutL_yY
Senast redigerad av Eroticon6 2016-09-20 kl. 14:06.
2016-09-20, 14:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Full Speech: Hillary Clinton Rally in Philadelphia, Pennsylvania (9/19/2016) Hillary Live Speech

https://www.youtube.com/watch?v=gBuMZp3oyVw

Hon verkar inte alls sjuk. Inget hostande eller drogad.
2016-09-20, 14:25
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hon verkar inte alls sjuk. Inget hostande eller drogad.

Ingen som har påstått. Det enda tillfället där någon påstått att hon sett drogad ut är här på planet. En video som postats 3-4 gånger. Det är dagen innan talet i Philadelphia, Pennsylvania du tittade på.

https://www.youtube.com/watch?v=DMsU3rF9DEI
2016-09-20, 15:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hon måste ha fått något uppiggande innan talet.
Psudoeffedrin är en vanlig i hostmedicin i USA, den har en uppiggande effekt som är ett par snäpp ovanför koffein.
Att hon tagit nått sånt känns troligt, även någon opiat kanske som också är hostdämpande.
Men kommer man i ett skov, så kommer inga mediciner hjälpa emot hostandet.
Och de känsliga problemen för hosta är på natten(någon gång under natten), förmiddag och kväll.
Risken för mer hosta är stor, speciellt vid längre framträdanden och vid fel tid(men tid kan man inte förutspå, utan det bara sätter igång helt plötsligt och kan hålla på en rätt bra stund).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in