Citat:
Det var en kvinna än starkare nypor det med, hindrar inte att det finns fler än en.Struntprat. Margaret Thatcher var en kvinna med starka nypor och hon blev premiärminister i England för snart 40 år sedan. Kan inte se att Hillary faller under den kategorin av starka kvinnor. Hon är en produkt av hennes man. Sen har du har gnällt och gnäll hur elaka alla är mot Hillary men kan inte peka på en enda bra reform eller bra politisk beslut hon tagit.
Sen om än OT så kan jag meddela dig om att snyggast.se chatten har öppnat. Då det är chattande och inte en seriös diskussion som du söker här.
Sen om än OT så kan jag meddela dig om att snyggast.se chatten har öppnat. Då det är chattande och inte en seriös diskussion som du söker här.
Har inte gnällt, dock har jag rättat till ett antal felaktigheter.
Citat:
Det fungerar olika på olika människor, ibland är det småhosta hela tiden och i andra fall är det skov.Sånt vet alla som läst upp sig alternativt haft lunginflammation.
Jag hade 2-3 perioder under dygnet där jag hostade okontrollerbart, för sen vara bra.
Bra tider att undvika är förmiddagar, kväll och natt, där hostade jag mest.
Och vore inte svårt för Hillarys folk och inse när hon hostar och undvika dessa tider.
Dessa problem kommer kvarstå ett ta till.
Och speciellt om hon pressar sig själv, vilket hon antagligen kommer göra.
Jag kan tänka mig att hon ser det som att hon kan vila efter valet.
Då det är ett tag till att bli svuren in, eller inte blivit vald.
Vilket som så finns det tid för vila där, så tror jag de kan resonera.
Men det kan givetvis visa sig ett stort misstag för hennes lunginflammation, som endast tiden får utvisa.
Ingen tror ju ärligt att hon bara har lunginflammation. Egentligen är det helt knäppt.