Citat:
Ursprungligen postat av
Catpeople
Jag hade sagt att hon skulle lämna svinet så fort hon bara kunde. Jag vet att jag bör lämna honom. Men fy fan vad ont det gör, älskar honom så mycket. Trodde verkligen vi hade en framtid tillsammans. Hur töntigt det än låter så har jag aldrig känt såhär för någon annan förut. Jag kunde till och med se denna killen som pappa till mina barn. Fy fan. Hur kan man göra såhär mot någon man säger att man älskar?
Det är som storyteller säger ovan. Vad som är ok eller inte är ju inget det finns ett standardsvar på utan det är något som man får komma överens om inom förhållandet. Vissa tycker inte det är ok att ens titta på andra. En del tycker det är helt ok att knulla runt med andra. Det är det utöver det som inte är ok.
Visst gör det ont, men du får se det så här istället; älskar du verkligen den personen som gör så här mot dig, eller älskar du
den bilden du har av honom. Om det är det sistnämnda, hur korrekt är den bilden?
Det är ju omöjligt för någon annan att svara på vad du ska göra, men du svarade nog själv på det i ditt inlägg ovan.