2016-09-18, 11:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Han har ju knappt skrivit till någon, vad jag kunde se. En person bara nyligen. Var några som ville chatta men som han inte skrivit till/med.
Han har ju skrivit. Byt ut "trevligast" mot "mest aktiv". Uppenbarligen finns det saker han gjort/skrivit som du inte ser.
Citera
2016-09-18, 11:38
Medlem
Citat:
Hej! För ett tag sedan fick jag reda på att mina partner använde badoo. Han kom med en dålig bortförklaring om att han laddade ner appen på sin mobil då han fick massa meddelanden från en person som kom upp på hans ipad. Han hade badoo redan innan vi träffades.
Jag bad han ta bort badoo vilket han sa att han gjort. Nu i helgen fick jag reda på att han fortf har badoo och dessutom fått utmärkelser som "mest aktiv" och "trevligaste" för 2 veckor sedan. Så jag gick in på hans mobil och såg att han inte har appen men är inne via internet liksom.
Gick in på hans konto och såg att han skrivit till en tjej för två veckor sedan och sagt att hon var väldigt vacker, sen har han inte skrivit till någon mer efter det.

Vad ska jag göra? Jag är sjukt kär i denna killen, vi har träffats i 4 månader. Han säger själv att jag är allt för honom och att han älskar mig. Det krossar mitt hjärta att han ljugit för mig ang detta.

Någon som vet vad utmärkelsen "trevligaste" innebär? "Mest aktiv" innebär att man måste vart inne på badoo ett visst antal ggr i veckan för att få den? Jag vet inte hur jag ska konfrontera honom ang. detta heller.

Han är en man = fittstyrd. Vad är konstigt?

Ni kvinnor är också kukstyrda.

Vad är konstigt?

Sedan när existerar moral bland svenskar? Det finns inte i eran uppfostran. Det är knulla allt och alla som gäller. Och vi män gillar slynor. Heeeh!
Citera
2016-09-18, 11:57
Medlem
Låter inte som om han är speciellt kär i dig. Ni har en KK-relation.
Att chatta med någon på dejtingsidor innebär att man vill träffas och är intresserad av andra. Så gör man inte i exklusiva kärleksförhållanden. Han är otrogen imo och du bör lämna idioten som inte är redo för ett förhållande.
Citera
2016-09-18, 12:10
Medlem
Du låter verkligen jobbig som partner. Dinatt relationer kommer aldrig att fungera så länge som du tror att du ska bestämma vad din partner ska göra. Det enda som kommer att hända är att din partner gör det i smyg.
Skaffa en partner som tycker som du och som inte raggar på andra. Alltså en partner som vill vara med dig.
Citera
2016-09-18, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
g
Skaffa en partner som tycker som du och som inte raggar på andra. Alltså en partner som vill vara med dig.

Jösses det är liksom något man förutsätter om man inleder en seriös kärleksrelation.
Citera
2016-09-18, 13:17
Medlem
Svantevits avatar
Din pojkvän verkar inte vara mycket att hänga i julgranen. Gör slut eller skaffa dejtingapp du också. Han kommer inta att tycka om att du flörtar med andra där, det kan jag garantera. Kanske kommer han att inse vad han håller på med och sluta upp, eller så gör han slut. Eftersom du har haft dejtingapp så har du säkert några kandidater på gång, så att skaffa ny pojkvän borde inte bli så svårt. Lycka till!
Citera
2016-09-18, 13:26
Medlem
Lämna den oteognefan äckliga as som är otrogna leker med ens känslor, ja badoo går ut på ragga. Så förmodligen gör han de där inne o säkert ute på krogen när du ej är med. Tvivlar på att han hänger badoo för o skaffa vänner.. Ditt val dina misstag
Citera
2016-09-18, 13:53
Medlem
Adobes avatar
Min ex flickvän skaffade badoo, likaså jag. Det var så förhållandet slutade (hon lega med en efter jag stort sett valde mellan göra slut eller öppna förhållandet (öppnade förhållandet), sedan fick ja fripass och hon tyckte det var orättvist att jag sov över). Badoo och Tinder är totalt sex sidor enligt mig.
Träffat en tjej via badoo, sökte mest i vänskap, men hon vart kåt och kunde ej hålla mig 😁 blev KK i någon månad.
Via tinder i England träffade jag en tjej, blev ändå strul och sex, nu efteråt vänskap.

Avskaffa badoo och Tinder, träffa folk på vettigare sidor. Meetup är bra iaf i UK, verkar ej allt så populärt i min hemstad dock. Kanske mer i storstäder.
Förhållandet lär väl falla ifall ni ej kan lita på varandra. Ser ingen mening varför man som partner har badoo ifall man ej är singel eller öppet förhållande.
Citera
2016-09-18, 15:08
Bannlyst
Badoo är bara en kul grej. Skuta göra en så jävla stor sak av det. Vem fan bryr sig om han har badoo liksom...?
Har du dåligt självförtroende? Lämna hans telefon ifred jävla patetiska människa
Citera
2016-09-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Det finns en del saker du ska göra:
  1. Börja använda styckeindelning
  2. Sluta gå in på hans mobil och dator och se vad han skriver
  3. Gör slut eller vänta på att han gör slut
  4. ?????
  5. Profit

Haha
Gnomerna har en bra affärsplan

För övrigt så borde TS ta hand om sin kille mer.
Som kille är jag totalt ointresserad av sex precis efter jag har haft det.
Om TS knullar skiten ur sin kille flera gånger varje dag så kommer han inte ha lust alls att kontakta andra tjejer
Citera
2016-09-18, 16:06
Medlem
Lite nyfiken, träffades ni via badoo eller på nåt annat sätt?
Citera
2016-09-18, 17:22
Medlem
edm4lifes avatar
Citat:
Jag frågade om han fortf har badoo. Han sa att han har de men inte använder det, "inaktivt konto typ". Sen pratade vi om otrohet och han tycker ibte det är otrohet om man enbart pratar med någon annan.

Och vad har man vanligtvis för intentioner när man pratar med folk på badoo? Snälla badoo är en dejting-app, om du har lite självrespekt så lämnar du idioten genast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in