2016-09-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Jag hade sagt att hon skulle lämna svinet så fort hon bara kunde. Jag vet att jag bör lämna honom. Men fy fan vad ont det gör, älskar honom så mycket. Trodde verkligen vi hade en framtid tillsammans. Hur töntigt det än låter så har jag aldrig känt såhär för någon annan förut. Jag kunde till och med se denna killen som pappa till mina barn. Fy fan. Hur kan man göra såhär mot någon man säger att man älskar?
Då har du svaret om vad du ska göra. "Men"-delen kan du hantera efter.
Var inte den tjejen "men jag älskar honom". Lämna honom och bygg upp ditt självförtroende igen. Han kommer inte att ändras, det kommer bara bli värre.
Dessutom händer detta efter bara 4 månader tillsammans?
Citera
2016-10-03, 15:25
Medlem
heropsychodreamers avatar
Otrohet är all kontakt du skulle ha med det kön du är attraherad av som du inte skulle ha om din partner sitter bredvid dig och ser vad du gör. Flirta med en annan på ett sätt du inte skulle göra om din partner hörde = otrohet Ge komplimanger du inte skulle ge om partnern var närvarande = otrohet Ta på en person på ett sätt du inte skulle... osv

Om du vill säg att du vet att han horar runt på Badoo och det är inte ok bara för att han inte gör något fysiskt. Om du vill ge honom ett ultimatum, jag skulle inte göra det han har redan ljugit en gång, annars bara dumpa honom. Om han ångrar sig kommer han kämpa för att få dig tillbaka. Du kan till exempel säga: Jag vet att du varit väldigt aktiv på Badoo och att du ljugit om det. Jag vill ta en paus nu och fundera på om jag någonsin kommer kunna lita på dig.

Jag vet att du är nykär och att detta kommer vara fruktansvärt svårt för dig. Men hellre nu än om ett år då han i tron att han kommer undan med vad som helst har gjort slag i saken och träffat en kvinna IRL. Vilket (förlåt) kanske redan hänt.
Citera
2016-10-03, 17:00
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Jag frågade honom om han skulle anse det som otrohet om jag skaffade tinder. Han sa "du är ju inte otrogen" och refererade till att han anser otrohet som när något händer, när man gör något med någon annan.

Inget händer om man inte först raggar.

På Badoo t ex.

Hur naiv är du?
Citera
2016-10-10, 12:48
Medlem
Byxan81s avatar
Han sitter förmodligen och runkar till tjejerna. Ge han mer sex, gärna flera gånger om dagen. Med tömd pung minskar intresset för sidor som badoo dramatiskt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in