2016-09-19, 21:33
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Ingen idé att försöka argumentera med dessa "believers", de tycks ha hjärnor made in Nordkorea.

Kejsarinnan är spritt språngande naken men alla låtsas som ingenting. Så sjuuuuukt
Jo, kom igen nu. Ni verkar väl bevandrade medicinskt, detta klarar ni av om ni hjälps åt
2016-09-19, 21:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Clinton behöver hjälp att gå.
Ny avslöjande bild där hennes vakter hjälper henne in i huset.

http://i0.wp.com/healthlogist.com/wp-content/uploads/2016/09/Hillary-clinton-falling-down-due-to-health-issue.png?w=483

Kan knappast vara lunginflammation.

Edit:
Det var inte ens samma dag. Kolla hennes tant-kim-jong-il-kläder http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/ClintonFallOver-650553.jpg
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2016-09-19 kl. 21:50.
2016-09-19, 21:41
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogdal
Vad är normala tics, och hur skiljer de sig från abnorma tics? Vad är abnorma tics?

människor med ticks brukar inte slänga med hela huvudet och lagga fast på det sättet. Jag har aldrig träffat någon med något liknande.

"vanliga" ticks skulle jag säga är små grejer som knappt märks. konstiga blinkningar, ryckningar i läpparna m.m

att du ens kan argumentera i mot hennes konstiga beteende är för mig ett under.
2016-09-19, 21:42
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Jo, kom igen nu. Ni verkar väl bevandrade medicinskt, detta klarar ni av om ni hjälps åt

Gå längre bak i tråden du för den i cirklar. Det är redan rätt många läkare som kommenterat hennes symtom. Men dem kanske är mutade av Trump. Hur som heslt så kom du in i matchen lite väl sent för att någon ska ta åt sig av det du skriver.
2016-09-19, 21:45
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
människor med ticks brukar inte slänga med hela huvudet och lagga fast på det sättet. Jag har aldrig träffat någon med något liknande.

"vanliga" ticks skulle jag säga är små grejer som knappt märks. konstiga blinkningar, ryckningar i läpparna m.m

att du ens kan argumentera i mot hennes konstiga beteende är för mig ett under.
Så är det tics eller inte? Du skulle presentera sjuka tics. Är det hennes voluntära huvudrörelser du avser? Eller är det grimaserna?

Låt oss föra denna förment medicinska diskussion lite mer fackmannamässigt, jag undrar som sagt följande:

Vad är det som utlöser spasmer, och brukar de förekomma under ett fåtal sekunder enstaka gånger? I vilken sjukdomsbild? Vilken ICD-10 har ni placerat in Hillary i?
2016-09-19, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

http://i0.wp.com/healthlogist.com/wp-content/uploads/2016/09/Hillary-clinton-falling-down-due-to-health-issue.png?w=483

Hon bara skämtar lite fattar du väl. Det är ett sätt för henne att signalera: "Oh I'm so sick of Trump and his basket of deplorables, I can barely walk when I think of them!".

Hon gör "The Trumpwalk" - inspirerad av Michael Jacksons berömda Moonwalk fast på ett annorlunda, nyskapande sätt.
2016-09-19, 21:50
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Gå längre bak i tråden du för den i cirklar. Det är redan rätt många läkare som kommenterat hennes symtom. Men dem kanske är mutade av Trump. Hur som heslt så kom du in i matchen lite väl sent för att någon ska ta åt sig av det du skriver.

Om du tagit del av en diagnosställning så kan du väl delge den. Jag har bara sett medicinskt obevandrade individer hävda att hon är "heeelt sjuuuk" och liknande. Några spasmer har inte heller presenterats, det som valsar runt är ett klipp på hur hon rycker till då hon blir överrumplad och sedan försöker skoja bort sin reaktion genom att överdriva sin rörelse. Återigen, det finns ingen diagnos kopplad till ett sådant beteende, men har du en på lager är jag här för dig.
2016-09-19, 21:52
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalosyne
Hon bara skämtar lite fattar du väl. Det är ett sätt för henne att signalera: "Oh I'm so sick of Trump and his basket of deplorables, I can barely walk when I think of them!".

Hon gör "The Trumpwalk" - inspirerad av Michael Jacksons berömda Moonwalk fast på ett annorlunda, nyskapande sätt.

Du fick mig att skratta lite med Trump walk.

Men denna bild var inte ens samma bild från samma dag.

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/ClintonFallOver-650553.jpg
2016-09-19, 21:52
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Kanske tanten är glad i flaskan. Alkoholism skulle vara ett enkelt och ganska bra sätt att förklara mycket av det vi fått se
2016-09-19, 21:53
Medlem
Hogdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Edit:
Det var inte ens samma dag. Kolla hennes tant-kim-jong-il-kläder http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/ClintonFallOver-650553.jpg
Ja hon är inte i fysisk topptrim, det kan nog alla vara ense om. Det ger dock inte en gnutta stöd åt de individer som försöker pådyvla henne neurologiska diagnoser.
2016-09-19, 21:54
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Så är det tics eller inte? Du skulle presentera sjuka tics. Är det hennes voluntära huvudrörelser du avser? Eller är det grimaserna?

Låt oss föra denna förment medicinska diskussion lite mer fackmannamässigt, jag undrar som sagt följande:

Vad är det som utlöser spasmer, och brukar de förekomma under ett fåtal sekunder enstaka gånger? I vilken sjukdomsbild? Vilken ICD-10 har ni placerat in Hillary i?

jag skulle gissa att det är någon slags sjukdom som har gett henne dessa ryckningar eller vad man nu ska kalla det. Hon har inte haft dessa problemen tidigare vad jag vet. Sen att hon spyr upp bollar och får okontrollerbara hostattacker är säkert fullt normalt när man lider utav lunginflammation. Säkert därför hon däckar av så de få släpa in henne i bilen så hon till och med tappar skorna?

Nu vill jag inte förstöra din kväll mer men måste ändå berätta för dig att din drottning troligtvis inte kommer ro hem presidentvalet. På stor grund utav hennes (O)normalatillstånd.
2016-09-19, 22:01
Medlem
Men det är högst märkligt att hon konsekvent väljer att inte åka till vanliga sjukhus. Hade hon varit frisk hade hon ju gjort en oberoende fysical; allt annat är ju knäppt då frågan lär hänga med hela resten av valkampanjen.

Hon vill gå till historien som första kvinna som US President, det är allt hon bryr sej om.

Sen tror jag det är försent att byta kandidat för DNC, både juridiskt och praktiskt.

Nu pollar hon på .5-1% försprång, i viktade genomsnitts OU.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in