Citat:
Den som tar fram en inhalator har uppenbarligen luftrörsbesvär.
Den som haltar och går med käpp har uppenbarligen besvär i rörelseapparaten.
Den som får återkommande stora krampanfall har uppenbarligen någon störning i hjärnan.
Det krävs mer än några videoklipp av skilda händelser för att kunna fastslå att Hillary "uppenbarligen" har en neurologisk sjukdom. Sedan kan klippen vara hur märkliga som helst.
Givetvis krävs läkarundersökningar för att hävda det.
Den som haltar och går med käpp har uppenbarligen besvär i rörelseapparaten.
Den som får återkommande stora krampanfall har uppenbarligen någon störning i hjärnan.
Det krävs mer än några videoklipp av skilda händelser för att kunna fastslå att Hillary "uppenbarligen" har en neurologisk sjukdom. Sedan kan klippen vara hur märkliga som helst.
Givetvis krävs läkarundersökningar för att hävda det.
Citat:
Ja det behöver inte vara värre än så. I klippet där det hävdades att hin var berusad tycker jag hon snarare verkade ha fått en ordentlig dos antihistamin.
Det finns inte skäl nog att anta att hon lider av Parkinsons baserat på de klipp ni visat här i tråden. Ful ryktesspridning, men det kan säkert fungera.
Det finns inte skäl nog att anta att hon lider av Parkinsons baserat på de klipp ni visat här i tråden. Ful ryktesspridning, men det kan säkert fungera.
Citat:
Man blir inte så här knasig i bollen av bara lunginflammation:
https://www.youtube.com/watch?v=5g9cqV86z8k
Det där är inte lunginflammation, det är nåt helt annat. Frågan är bara vad, men att tanten har feta problem är som sagt helt uppenbart för alla som inte av politiska anledningar vill tro nåt annat.
Jag kan lätt ana mig till hur tongångarna hade varit om Trump hade drabbats av dessa flagranta, okontrollerade cp-ryck inför kameran...

Alltså hon kan så klart ha lunginflammation också, men det är i såna fall bara toppen av isberget.