2016-09-19, 21:13
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Orealistiskt.

Betänk att varje muslimsk/MENA/Afrikan föder minst två barn - om än inte 5 i snitt - så är vi Européer utrensade om 20 år.

Majoriteten av EUs länder ligger risigt till. Sverige kan vara det land med mest % ökning känns det som.

Bara de gamla öst-stats länderna kommer att stå emot detta folkutbyte. Givetvis lever dessa länder med en ständig galning bakom ryggen...Ryssen som garanterat också någon gång kommer börja härja igen, mest troligen med en allians där EUs bråkstake Turkiet ingår.

EU kommer förvandlas till ett Syrien. Garanterat kommer muslimernas inhemska problem att få fäste även här till slut.

Och då kommer vi komma att bli slaktade utrotade och leva i nå jävla flykting läger, kanske i USA, fast jag betvivlar att man kommer öppna sina hjärtan för oss europeer då.
Citera
2016-09-19, 21:15
Medlem
Kakksakkers avatar
Självklart och fatta hur mycket stryk dom kommer att få!
Citera
2016-09-19, 21:19
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vem talar om att utrota individer pga deras tro? Däremot vill många bli av med grupper som beter sig jävligt illa och fullständigt kör vårt land i botten ekonomiskt och trygghetsmässigt och m.g.n. är nästan uteslutande de som bekänner sig till islam.

Så uppfattar jag situationen också. Globalisterna och kulturmarxisterna har missbedömt den inneboende kraften och ursinnet som finns kontrollerat långt ner i folksjälen bland de europeiska folken. Ett enat Europa finns det ingen som slår.

Inte på Lidingövägen, men väl Enköping. Fundera över vad de behärskar som de inte berättar.

http://www.fokus.se/2012/05/sveriges-hemliga-propagandasoldater/
http://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/2016/04/ingen-vardag-for-psyops-mediasoldater/
http://www.forsvarsmakten.se/sv/organisation/ledningsregementet/insatsforband/psyops/
Ja jag förstår det. Tycker själv att allt är för jävligt,vilket jag varit mycket tydlig med.
Men tycker att det är direkt farligt att avhumanisera varenda Muslim och säga att de skall utrotas.
Låter exakt som man gjorde mot Judarna.
Vi måste väl koncentrera oss på problemet i vårt land först och främst.
Våra politiker och faktiskt oss själva också.
Vem skall fixa det då vi alla bevisligen både ser och hör att våra ledare fullkomligt beter sig som dårar. Vi låter det ju ske.
Vad väntar vi på? Bättre dagar?
Citera
2016-09-19, 21:23
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
De kommer att vara ganska chanslösa, men underskatta inte 60 miljoner människor med ett gemensamt mål och starka motiv att försvara sig, samtidigt som utomstående makter har ett gyllene tillfälle att försvaga europa genom att söndra och härska genom att hjälpa muslimerna med pengar, träning och vapen på samma sätt som exempelvis kurder och talibaner stöttats av USA.

Saudiarabien skickar redan stora summor för att bygga gemenskap och motivation hos muslimerna i europa, inklusive sverige. De kommer inte att passivt se på när jihad kommer igång på allvar i europa, och muslimerna kommer inte att låta sig slängas ut utan motstånd.
Jo jag kan tänka mig att det blir tufft för sydeuropeerna men här uppe är de totalt chanslösa.
Citera
2016-09-19, 21:23
Medlem
OntOmQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wang-Jingwei
...

Tysthetskulturen som råder i Sverige är väldigt destruktiv eftersom den bäddar för att "pendeln" svingar för fort. Ena dagen är du rasist för att du vill ha fler ålderskontroller, efter uppdrag granskning är det nu PK etc. etc.

...

Det är delvis helt korrekt. En annan del är att Sverige fortfarande har stor tro på överhet och auktoritet. Och när väl något sägs från etablerad media, ja då ska det tas som en sanning. Tills dess så trampas all diskussion från gräsrötterna ner. Det spelar ingen roll om i princip alla känner till hur det är, så länge det inte publicerats i etablerad media så finns varken problemet eller dess lösning. Nästan som inom vetenskapliga publiceringar. Frånsett att de tål kritik och senare revidering.
Citera
2016-09-19, 21:45
Medlem
icares avatar
Det handlar inte OM det kommer hända utan NÄR. Revolutioner börjat alltid mot regeringens sätt att tackla ett problem, inte om själva problemet. Tänk en terror vecka i Sverige där det sprängs en bomb varje dag, om regeringen står handfallna och lama så kommer folk att sätta emot rätt hårt och det bli kaos.
Citera
2016-09-19, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Orealistiskt.

Betänk att varje muslimsk/MENA/Afrikan föder minst två barn - om än inte 5 i snitt - så är vi Européer utrensade om 20 år.

Majoriteten av EUs länder ligger risigt till. Sverige kan vara det land med mest % ökning känns det som.

Bara de gamla öst-stats länderna kommer att stå emot detta folkutbyte. Givetvis lever dessa länder med en ständig galning bakom ryggen...Ryssen som garanterat också någon gång kommer börja härja igen, mest troligen med en allians där EUs bråkstake Turkiet ingår.

EU kommer förvandlas till ett Syrien. Garanterat kommer muslimernas inhemska problem att få fäste även här till slut.

Och då kommer vi komma att bli slaktade utrotade och leva i nå jävla flykting läger, kanske i USA, fast jag betvivlar att man kommer öppna sina hjärtan för oss europeer då.

Tror du har 80-90 procent rätt. Kommer bli hollywoodfilm (du borde få royalties)
Citera
2016-09-19, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OntOmQ
Det är delvis helt korrekt. En annan del är att Sverige fortfarande har stor tro på överhet och auktoritet. Och när väl något sägs från etablerad media, ja då ska det tas som en sanning. Tills dess så trampas all diskussion från gräsrötterna ner. Det spelar ingen roll om i princip alla känner till hur det är, så länge det inte publicerats i etablerad media så finns varken problemet eller dess lösning. Nästan som inom vetenskapliga publiceringar. Frånsett att de tål kritik och senare revidering.

Tysthetskulturen/auktoritetstroheten är det som försatt oss i detta helvete. Generationerna födda på 40/50 talet har helt jävla missbedömt araberna.

Blir mörkrädd när jag pratar med vissa av dessa människor om de mest rudimentära problem som invandringen medför. Dom är helt oinsatta, dom är helt ointresserade.

Det enda dom bryr sig om är att uppdatera sin 5 år gamla burstner husbil till en sprillans, sen leker livet för dom. Pack!
Citera
2016-09-19, 22:06
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icare
Det handlar inte OM det kommer hända utan NÄR. Revolutioner börjat alltid mot regeringens sätt att tackla ett problem, inte om själva problemet. Tänk en terror vecka i Sverige där det sprängs en bomb varje dag, om regeringen står handfallna och lama så kommer folk att sätta emot rätt hårt och det bli kaos.
Ja där håller jag med dig fullkomligt. Lite av det jag försökt säga också.
Ett lands ledare som ej kan hantera konflikter och problem,skapar oro,rädsla bland folket.
De har till och med slutat prata till oss.
Folket har en inneboende kapacitet att försvara sitt och de sina.
Regeringen ligger platt.
Vem skall skydda folket om inte landets regering gör det.
Allt käns obehagligt. Som att vi varken har regering,polis eller militär.
Det är som du säger inte frågan om "om" utan när.
Vårt land är vidöppet och försvarslöst och regeringen står och tittar på som fån.
Vi väntar på handlingskraft. Den kommer inte att komma uppifrån.
Citera
2016-09-19, 22:09
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Man kan ändå inte likställa alla historiska muslimska personer och krig med "islam dödar". Det är dags att ni islamkritiker lämnar medeltiden.

Medeltiden? Vilken burka har du gömt dig under de senaste 20 åren? Muslimer dödar icke-muslimer varje dag pågrund av vad som står i koranen.
Citera
2016-09-19, 22:19
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Ja, men ett sådant scenario är inte heller speciellt bra för Europa.

Ryssland, Israel, Kina kommer då att bli starkare.

Europa skulle försvagas om om muslimer börjar hata europeer och tvingar ut tex europeiska företag från sina länder och möjligen sätter restriktioner på handel och dylikt.

Haha, handeln med muslimska länder är knappast något som några ftg står o faller med. Tvärtom är det värre. När vi inte längre behöver olja så har musslan inget vi vill ha. Då blir det knapert 💀
Citera
2016-09-19, 22:29
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nu blandar du allt ihop både rått och ruttet hörru...
Jag kommer att försvara mig till varje pris. Mot dig också om jag var tvungen.
Ja människor tycks vara otroligt ointelligenta som gör allt för att forska fram medel för att överleva samtidigt som de gör allt för att hitta medel som dödar.
Detta pratade jag om men du kanske missförstod mig rejält.
Jag ser inte fienden överallt. Gör du det så kan du ge dig sjutton på att fienden överraskar dig rejält.
De värsta fienderna är politikerna vad jag kan skönja.
Men det skall absolut inte mördas några Muslimer (individer).
Det är KÄRNAN vi skall hjälpas åt att förstöra.

Det är bra då är vi på samma linje. Ja ser jag många fienden överallt och det är de som kommer bli överraskade, jag lovar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in