2016-09-19, 20:09
Medlem
Ahyws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Araber respekterar kopter? Är det därför araber slår ihjäl så många kopter?

Seriöst, kopter förföljs av muslimska araber. Men det ligger ju i muslimska gener att ljuga och ljuga. Inte utan anledning att Bagdad Bob just var muslim.

Muslimer och kopter har levt tillsammans i 1400 år ända sedan Muhammed gifte sig med kopten Maria.

I och med det äktenskapet ingicks en allianse mellan muslimer och kopter, allt enligt den senantika/tidig medeltida seden att med äktenskap sammanföra två parter/bilda politiska allianser.

Citat:
Maria bint Sham'ûn, better known as Maria al-Qibtiyya (Arabic: مارية القبطية‎‎) (alternatively, "Maria Quptiyah"), or Maria the Copt, (died 637) was an Egyptian Coptic slave who was gifted to the Islamic prophet Muhammad in 628 by Muqawqis the Copt, the Christian ruler of Egypt at the time. She bore him a son, Ibrahim who died in childhood, and then she died almost five years later.[1]

Citat:
Muslims and Christians in Egypt a relation of Love and peace (Grand Imam Ahmed and Pope Shenouda)
www.youtube.com/watch?v=KqYy8w5XyOQ

Det finns inga muslimska gener.
Senast redigerad av Ahyw 2016-09-19 kl. 20:11.
Citera
2016-09-19, 20:14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Ja det gör ju även du min vän.

Om du och jag sitter på våra arslen och gnäller endast om saken så blir eventuellt Sverige nedmonterat JA.
Jag är övertygad om att man kört med psykologisk krigsföring under många år.
Brutit ned Svenskens mentala styrka till noll.
Där är jag helt övertygad om att skall vi tillsammans övervinna problemet så måste man helt enkelt börja med sig själv.
Vem är jag? Vad är jag beredd att avstå? Hur feg är jag i min vardag osv....
Väntar jag på att EN enda stark person skall ta tag i mitt elände?
Du kan vara den starke och jag också.
Jag vet dock att jag inte är en ledartyp.
Dålig på att organisera med mera.
Min styrka sitter på andra områden.
Men att börja prata om att utrota individer för deras tro är att bli exakt som idioterna IS till exempel. De gör just det.
Jag vägrar bli en del av historien där jag får frågan. Vad gjorde du när x 5 år dödades.
Tittade på....
Ja situationen är katastrofal. Mest för att jag i allafall, känner att landet är utan ett styre.
Känner mig övergiven av politikerna.
Det är det jag tycker är det värsta av allt i landet just nu.

Vem talar om att utrota individer pga deras tro? Däremot vill många bli av med grupper som beter sig jävligt illa och fullständigt kör vårt land i botten ekonomiskt och trygghetsmässigt och m.g.n. är nästan uteslutande de som bekänner sig till islam.

Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Jag tror att muslimer kommer att drabbas hårt och att någon form av påtvingad exodus eller förvaring kommer att ställas som alternativ till påtvingad avbön.

Europeiska folken håller i hög fart på att bygga upp en allt starkare motvilja mot arabiska muslimer i första hand och resten åker med av bara farten.

Så uppfattar jag situationen också. Globalisterna och kulturmarxisterna har missbedömt den inneboende kraften och ursinnet som finns kontrollerat långt ner i folksjälen bland de europeiska folken. Ett enat Europa finns det ingen som slår.

Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
Hmm, ja vet ej om det ens finns nån sån psy-ops komptens kvar i detta land. Iaf finns den ej på Lidingövägen där våra s.k militära potentater sitter (visst vet ni om att vi har mest generaler/överstar per capita i världen)

Iaf, finns ingen jävla masterplan från våra styrande. Dom går på maginstinkt och vad som kommer kännas bäst på "mötet" imorgon.

Kortsiktigheten är detta lands förbannelse.

Inte på Lidingövägen, men väl Enköping. Fundera över vad de behärskar som de inte berättar.

http://www.fokus.se/2012/05/sveriges-hemliga-propagandasoldater/
http://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/2016/04/ingen-vardag-for-psyops-mediasoldater/
http://www.forsvarsmakten.se/sv/organisation/ledningsregementet/insatsforband/psyops/
Citera
2016-09-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Nej, det har inte araber gjort. Tvärrtom de respekterade kopter.
Är kopter de enda kristna minoriteterna?
Citat:
Källa?

Kristna har inte fått sina barn bortrövade av araber i tex Egypten.

Vart får du allt ifrån?
Citat:
Under sharia, non-Muslims were obligated to pay jizya and al-kharaj taxes, together with periodic heavy ransoms levied upon Christian communities by Muslim rulers in order to fund military campaigns, all of which contributed a significant proportion of income to the Islamic states while conversely reducing many Christians to poverty, and these financial and social hardships forced many Christians to convert to Islam. Christians unable to pay these taxes were forced to surrender their children to the Muslim rulers as payment who would sell them as slaves to Muslim households where they were forced into Islam
https://en.wikipedia.org/wiki/Persecution_of_Christians#Persecution_of_Christian s_under_Islamic_rule

Kuggfråga som har att göra med bortrövade barn och människor:
Vad tror du mamluker är för några?
Citera
2016-09-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
De lyckosamma länder som inte har importerat tusentals muslimer kommer göra allt för att hålla sina gränser på egen hand. Sverige, Frankrike och Tyskland m.fl kommer vara rena avskräckningen för många länder i framtiden. Grejen är att man kunde bli av med många ganska fort om man lagstiftade om moskéer, bidrag, halalkött, burka, niqab, dvs att man övergav den heliga rätten religionsfrihet och pressade ut muslimerna både med psykologi och konkreta åtgärder. Islam ska inte vara som andra religioner att utöva utan ska ses som en -ism och bekämpas. Det ska vara negativt att bekänna sig till islam inom Europas gränser.

Innan det behöver bli blodigt och våldsamt så går det - precis som du menar på - att låta de som hänger sig åt islam förstå att det finns mkt bättre alternativ.
Men då måste först makten, skolan, politiker och massmedia sluta att kräva särregler för muslimer utan tvörtom börja ta upp det dåliga med religionen. Belysa det perversa i Koranen, förbjuda religiösa friskolor, riva bönerum och kräva att moskeer blir lika öppna för alla som biblioteken. Inte tillåta religiösa symboler offentligt, belysa och förbjuda den perversa halalslakten och en hel del liknande grepp.
Ge arbetsgivare och affärsinnehavare fulla rättighter att säga nej tack och porta dom vid dörren.
Införa "dödsstraff" för de som planerar religiösa terrordåd.

Ja, man kan det ett steg till. Premiera de som lämnar våldsreligionen, låta dom komma in i stugvärmen.

Alla religioner håller samhällsutvecklingen tillbaka men islam är i en alldeles egen division.
Senast redigerad av MrStreamer 2016-09-19 kl. 20:22.
Citera
2016-09-19, 20:20
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahyw
Muslimer och kopter har levt tillsammans i 1400 år ända sedan Muhammed gifte sig med kopten Maria.

I och med det äktenskapet ingicks en allianse mellan muslimer och kopter, allt enligt den senantika/tidig medeltida seden att med äktenskap sammanföra två parter/bilda politiska allianser.

Det finns inga muslimska gener.

Första länken när jag söker på kopter och dödade

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4738307

Citat:
Över 20 människor dödades och mer än 200 skadades på söndagskvällen i Egyptens huvudstad Kairo i de värsta sammandrabbningarna mellan ordningsmakten och kristna kopter sedan revolutionen.

Sen fortsätter det.
Citat:
Sexton kristna kopter dödade i Kairo

Citat:
IS mördade 21 kristna egyptier

Citat:
21 kristna kopter har blivit halshuggna av IS

Osv osv osv

Islam är djävulens religion och George Soros är satan själv.

Muslimer kan inte ens leva i fred med sig själva så glöm att dom någonsin kommer att leva ifred med nån.
Citera
2016-09-19, 20:24
Medlem
kuntakinte55s avatar
Att det ska bli konflikter, krig och dödande var judarnas plan från början med att få in så många muslimer i europa. De slår två flugor i en smäll: muslimer och europeer kommer att döda varandra i stor skala, båda hatade av judar av historiska anledningar.

Romarna (stor del av södra europa) slängde ut judarna ur deras land i ca 2000 år, sedan vet vi ju vad norra europas befolkning gjorde mot judarna. Ingen slump att judar tar kontoll över media och manipulerar fram en extrem invandring och medveten segregering. Det börjar bli dags för judiska media att hetsa folken mot varandra istället för att visa förståelse för att tillåta invasionen av muslimer. Givet detta kommer många muslimer sannolikt att dö, och även europeer i många länder. Det som pågår nu är bara ett litet förspel, sprialen som startats kommer inte att stoppas av integrationsprojekt eller löjliga sånger som "we shall overcome".
Citera
2016-09-19, 20:28
Medlem
FortMeades avatar
"Muslimer" kommer nog inte att dö enbart för att de är muslimer. Det finns väldigt många olika sorters muslimer och grad av rätttrogenhet. En stor del vill precis som alla vi andra bara ha ett ok liv. Hatet mot muslimer helt oberoende av inriktning och radikalitet på t.ex. Flashback delas nog inte av något flertal i samhället egentligen.

Dock kommer många att fara illa i den kommande konfrontationen med islamismen. Europas politiker kan naturligtvis inte att fortsätta att acceptera radikal islamism i Europa. I så fall blir dom avsatta.

De muslimer som inte är bererdda att "svälja förtreten" att se din religionsutövning extremt kringskuren kommer narutligtvis att på något sätt försvinna från Europa. Det finns inte en chans i helvetet att dom skulle kunna vinna någon "väpnad kamp" mot ett Europa som säger "no more mr Nice Guy".

En rörelse som styrs av vidskipligheter, inte tar tillvara kvinnors kompetens osv kommer per definition alltid att vara tekniskt och militärt underlägsen.

Ett individualistiskt samhälle som det västerländska kommer alltid att vara "sent i starten" jämfört med ett vidskepligt klansamhälle eftersom ingen är beredd att bli martyr. Det är bara en tidsfråga innan balansen mellan hotet kontra vad man har kvar att förlora förkjuts tillräckligt för att Europa skall kasta handskarna och kasta ut islamisterna för överskådlig framtid.

När detta väl händer är utgången given dels p g a enkla numerära förhållanden och del pga av det visserligen är ädelt att "dö för sitt land" men militärt effektivare att "låta den andre jäveln dö för sitt".
Citera
2016-09-19, 20:29
Medlem
Västkustskts avatar
Muslimerna är så totalt genominkompetenta att när det väl brakar loss här på europeisk mark så är de chanslösa.

Tänk er bara norra Europa på vintern. Kan ni tänka er muslimer pulsa omkring i snön i skogen och kriga mot svenskar och finnar. Jag säger bara lycka till muslimjävlar.
Citera
2016-09-19, 20:37
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Muslimerna är så totalt genominkompetenta att när det väl brakar loss här på europeisk mark så är de chanslösa.

Tänk er bara norra Europa på vintern. Kan ni tänka er muslimer pulsa omkring i snön i skogen och kriga mot svenskar och finnar. Jag säger bara lycka till muslimjävlar.
De kommer att vara ganska chanslösa, men underskatta inte 60 miljoner människor med ett gemensamt mål och starka motiv att försvara sig, samtidigt som utomstående makter har ett gyllene tillfälle att försvaga europa genom att söndra och härska genom att hjälpa muslimerna med pengar, träning och vapen på samma sätt som exempelvis kurder och talibaner stöttats av USA.

Saudiarabien skickar redan stora summor för att bygga gemenskap och motivation hos muslimerna i europa, inklusive sverige. De kommer inte att passivt se på när jihad kommer igång på allvar i europa, och muslimerna kommer inte att låta sig slängas ut utan motstånd.
Citera
2016-09-19, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Tomma tunnor skramlar mest. De kan gapa och skrika och kasta sten på långt håll. Men är rädda i närkamper eller om de inte vistas i en stor grupp. Finns inget fegare folkslag... Historiskt sett har Européer alltid motat bort dom och besegrat dom.

Sant. Men just nu är det de som slaktar européerna.
Jag skulle njuta av att psykologiskt fucka dem så de drog hem. Vi är helt överlägsna här i Europa när det gäller IQ och innovativt tänkande. Det är dags att börja köra riktigt fulspel mot muslimerna.
Citera
2016-09-19, 20:46
Avslutad

Bra sagt!
Tvinga moskéerna att kvinnor och män ska be i samma rum, att homosexuella ska vistas där och hålla predikan. Pressa muslimerna så överjävligt psykologiskt att de dukar under och åker hem till sin öken och källan för sitt hat. De är sådana genomvidriga hycklare som tjatar om Gud men sedan lever i de otrognas länder enbart för pengarna som strös över dem. Förbannade grisar.
Senast redigerad av GenesisP 2016-09-19 kl. 20:51.
Citera
2016-09-19, 20:55
Avslutad
Om de inte vill att Islam ska ta över Europa, vilket faktiskt håller på att hända, så måste de börja döda muslimer förr eller senare. Det är ganska enkelt.

Jag tror att majoriteten inte vill ha det så, så ja, jag tror det kommer hända. Inte 60 miljoner dock. Men det blir mycket. Väldigt mycket .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in