Citat:
Ursprungligen postat av
RadioDDR1
Geniet Arnstad har haft rätt hela tiden. Europas liberala politiker har gått och skaffat sina länder så pass stora problem att endast fascismen kan lösa dem. Befolkningen kommer att kräva lösningar och fascister kommer ta makten i land efter land. Koranen kommer att förbjudas, moskéer jämnas med marken, muslimer interneras och konflikter med muslimska länder trappas upp. Morgondagens vänsterliberaler kommer låta som dagens Sverigedemokrater i värderingsfrågor. Vi kommer att se en enorm förskjutning i skalan åt "höger". Jag tror absolut inte att muslimer kommer att utsättas för folkmord. Möjligen dem som vägrar resa hem till sitt hemland eller sina föräldrars förvisso. Antingen tar Saudi Arabien, Pakistan, Irak, Afghanistan, Somalia etc tillbaka sina muslimer annars hotar invasion. Så tror jag det kommer att låta om så lite som 15-20 år.
Jag tror som du.
Någon skrev att svenskar formats under +1000 år. Vi har krigat, dödat och med våld försvarat vårt land och vårt folk. Inget av detta försvinner på en generation. Jag ser det som uteslutet att vi inte kommer försvara vårt land och vårt folk även denna gång. Kruxet är att muslimerna inte är den primära fienden utan bara symtomet. Naturligtvis ska symtomet bort, men vi måste även identifiera och bekämpa orsaken.
Den som söker skall finna...