2016-09-19, 19:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.

Det finns ett finskt gammalt uttryck som ungefärligt översatt (min Finska är tyvärr bedrövlig) säger: "Gräva blod ur sin egen näsa".

Detta var just vad Bolsjeviken gjorde. Han kaxade upp sig för mycket, och fick en smäll. Att denna smäll ev. ledde till döden är förvisso beklagligt men till största delen självförvållat.

Hade han inte varit så vänster-grisig och börjat spotta och svina hade han troligtvis varit i livet idag.

Jag tror inte en sekund den Finske nationalisten hade för avsikt att slå ihjäl Bolsjeviken, utan mer bara sätta honom på plats.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-09-19, 19:17
Medlem
wurhans avatar
Detta med att brottsoffret var "pundare", endast sett det skrivas i tråden, finns det någon källa på att han nyttjade narkotika och hur är det relevant för tråden? Insuerar man att personer som eventuellt har drogproblematik förtjänar att dö eller är mindre värda?
Citera
2016-09-19, 19:26
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Detta med att brottsoffret var "pundare", endast sett det skrivas i tråden, finns det någon källa på att han nyttjade narkotika och hur är det relevant för tråden? Insuerar man att personer som eventuellt har drogproblematik förtjänar att dö eller är mindre värda?

Det är en trådsanning vad vi vet.

Och ja, nassar brukar tycka att folk som pundar förtjänar att dö och är undermänniskor.
Citera
2016-09-19, 19:38
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Önsketänkande.

"Som minimum förtjänat en fet smäll" - Ja det säger en del om hur ni tänker. Sjukhuset har troligtvis gjort en miss ja, men en ung kille får inte en hjärnblödning hux flux, att det är kopplat till misshandeln är mycket troligare än något annat.

Eller menar du att det är vanligt att folk som åkt på stryk får hjärnblödning av andra orsaker än våld mot huvudet?

Jag har nog bättre koll på hur sympatierna ser ut på den kanten för där huserar bevisligen inte du.

Man spottar inte på folk. Men det begriper väl inte vänstervridna undermänniskor. Han var väl amfetaminmissbrukare enligt uppgift och dog alltså en hel vecka efter intermezzot. Det är alltså inte på något sätt klarlagt vad den egentliga dödsorsaken var. Sen kan ni vänstermuppar gapa och skrika hur mycket ni vill.
Citera
2016-09-19, 19:48
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Jag har nog bättre koll på hur sympatierna ser ut på den kanten för där huserar bevisligen inte du.

Man spottar inte på folk. Men det begriper väl inte vänstervridna undermänniskor. Han var väl amfetaminmissbrukare enligt uppgift och dog alltså en hel vecka efter intermezzot. Det är alltså inte på något sätt klarlagt vad den egentliga dödsorsaken var. Sen kan ni vänstermuppar gapa och skrika hur mycket ni vill.

Det är ju du som gapar och skriker som ett litet barn. Jag sa att det är troligare att våldet är orsaken till hjärnblödningen än något annat för tillfället, framförallt eftersom han legat inlagd på sjukhus och har därför inte brukat amfetamin under tiden (om det där ens är sant).

Men du kanske brukar få hjärnblödningar lite då och då, eller några du känner?
Citera
2016-09-19, 19:49
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Det är ju du som gapar och skriker som ett litet barn. Jag sa att det är troligare att våldet är orsaken till hjärnblödningen än något annat för tillfället, framförallt eftersom han legat inlagd på sjukhus och har därför inte brukat amfetamin under tiden (om det där ens är sant).

Men du kanske brukar få hjärnblödningar lite då och då, eller några du känner?

Och vem fan utsåg dig till expert?

Studien nedan kan ju vara intressant om det stämmer att den döde mannen var amfetaminmissbrukare. Det finns alltså en kraftigt förhöjd risk för stroke särskilt vid missbruk av amfetamin.

"From 2000 to 2003, the rate of increase was greatest for abuse of amphetamines, followed by cannabis and cocaine. The rate of strokes also increased, particularly among amphetamine abusers."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17404126
Citera
2016-09-19, 19:51
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Jag brukar inte döda dem men jag är å andra sidan laglydig medborgare.
Det uppstod bråk på en parkering i Landskrona en gång där en blatte slog till en kärring som föll illa och dog. Jag antar att du tycker att hon får skylla sig själv med?

Källa på att damen i fråga spottade och hotade babben?
Kom hon till parkeringen endast i syfte att mucka bråk med blattar?
Dog hon en vecka efter händelsen?
Gick hon från egen maskin från platsen för att sedan friskförklaras av sjukvården?
Nyfiken på hur du kan dra paralleller mellan dessa bägge fall...
Citera
2016-09-19, 19:54
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Och vem fan utsåg dig till expert?

Studien nedan kan ju vara intressant om det stämmer att den döde mannen var amfetaminmissbrukare. Det finns alltså en kraftigt förhöjd risk för stroke särskilt vid missbruk av amfetamin.

"From 2000 to 2003, the rate of increase was greatest for abuse of amphetamines, followed by cannabis and cocaine. The rate of strokes also increased, particularly among amphetamine abusers."

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17404126

Fan, du är ju dummare än tåget. Klart amfetamin kan vara en orsak till att han fick en hjärnblödning, och att det utlöstes av skadorna han ådrog sig när han blev "disciplinerad".

Men nej, våld är ju helt ofarligt och antingen dör man knall fall eller inte alls.

Och ännu en gång, visa mig en källa, som inte är Nordfront eller associerat med NMR, som säger att han missbrukade amfetamin?
Citera
2016-09-19, 19:59
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Fan, du är ju dummare än tåget. Klart amfetamin kan vara en orsak till att han fick en hjärnblödning, och att det utlöstes av skadorna han ådrog sig när han blev "disciplinerad".

Men nej, våld är ju helt ofarligt och antingen dör man knall fall eller inte alls.

Och ännu en gång, visa mig en källa, som inte är Nordfront eller associerat med NMR, som säger att han missbrukade amfetamin?

Fick du argumentbrist nu, debila vänsternolla?

Ja, han dog alltså en vecka efter intermezzot och han var känd som amfetaminmissbrukare. Vilket ger kraftigt ökad risk för stroke som verkar vara dödsorsaken. Luktar det inte lite frikännande i din vänstra näsborre?
Citera
2016-09-19, 20:10
Medlem
Varulvs avatar
Citat:

Ja, han dog alltså en vecka efter intermezzot och han var känd som amfetaminmissbrukare. Vilket ger kraftigt ökad risk för stroke som verkar vara dödsorsaken. Luktar det inte lite frikännande i din vänstra näsborre?

Nej? Om någon råkar vara sjuk på något vis och får en smäll som utlöser en reaktion som gör att personen dör så anser jag inte det vara förmildrande för fem jävla öre.

http://www.hjarnguiden.se/index.php?...id=44&Itemid=4

Citat:
Eftersom det kan vara svårt att avgöra hur stort blodflödet blir från det brustna blodkärlet kan blödningen nå kritiska nivåer vid olika tidpunkter efter skadan.

Citat:
Vilka symtom som en skada ger beror på vilken del av hjärnan som skadas. Hjärnans nervceller arbetar tillsammans i nätverk. Detta gör att det är svårt att säga hur allvarlig en hjärnskada är den första tiden efter skadetillfället, det tar ofta upp till ett år innan man vet hur skadan påverkar de olika funktionerna.

Men det är förmodligen fortfarande inte alls relaterat till våldet va?
Citera
2016-09-19, 20:16
Medlem
wurhans avatar
Citat:

Ingen i tråden har presenterat några som helst källor för att han brukade narkotika av något slag, därför känns diskussion om att han fick stroke av ditt fantasi missbruk irrelevant. Det som däremot faktiskt är klarlagt är att han blivit slagen och fått uppsöka sjukvård p.g.a detta, därför förfaller det vara troligare att detta lett till hans död.

Du verkar däremot inte vara någon rationell person så jag har inte stora förhoppningar om att du kommer begripa mitt resonemang.
Citera
2016-09-19, 20:16
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Nej? Om någon råkar vara sjuk på något vis och får en smäll som utlöser en reaktion som gör att personen dör så anser jag inte det vara förmildrande för fem jävla öre.

http://www.hjarnguiden.se/index.php?...id=44&Itemid=4

Men det är förmodligen fortfarande inte alls relaterat till våldet va?

Fakta är som jag visat att amfetamin ger kraftigt förhöjd risk för stroke. Vänsterpundaren dog en vecka efter händelsen och efter att läkaren tydligen bedömt att han kunde skickas hem. Förövrigt har jag oändligt mycket mer sympati för alla nordiska offer för mångkulturen. Den som vänsterlöss vurmar så för. Så den pundande vänstervridne spottkobrans död väger lätt i min bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in