Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-09-18, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Sluta larva dig! Gå inte runt och tro att du är snyggast i Sverige för det är du inte. Jag får det intrycket i alla fall.

Jahaaa, så nu går jag runt och tror jag är snyggast i Sverige också.
Jorå
Citera
2016-09-18, 20:37
Medlem
Förväntar sig kvinnofolket att man ska ta första steget eller? Har matchat med oerhört många (gått bättre än vad jag har förväntat mig) men ingen av dem har skrivit först.
Citera
2016-09-18, 21:21
Medlem
Miss-Kittys avatar
Notifieringar = pushnotiser? Fick någon pushnotis i början men nu får jag helt plötsligt inte några alls. Har appen installerad på två stycken olika telefoner (android) och det är likadant på båda (har godkänt notifieringar under inställningar) Irriterande att behöva gå in i appen för att kolla vad som har hänt sen sist.
Citera
2016-09-18, 21:30
Medlem
Jaccoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Förväntar sig kvinnofolket att man ska ta första steget eller? Har matchat med oerhört många (gått bättre än vad jag har förväntat mig) men ingen av dem har skrivit först.
Skriv bara något, kan nästan vara vad som helst. Kolla vad de har i beskrivningen och om du kan skriva något kul med det.
Citera
2016-09-18, 21:31
Medlem
Jaccoos avatar
Kan även rekommendera att köra det där "Vi ska ut ikväll" på fre-lör kvällarna! Dra ihop några polare och swipea på, oftast många snygga tjejer som gör det samma. Gärna med några groggar innanför västen.
Citera
2016-09-18, 22:01
Medlem
dwylaftrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater

Ja.
Citera
2016-09-19, 13:43
Medlem
dovAkins avatar
Känns som många tar Tinder så jävla seriöst. Ha det som en rolig grej bara så slipper ni bli besvikna.
Citera
2016-09-19, 14:32
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Vet inte hur många gånger det flytit på bra för att ta totalstopp när man går över till facebook, kan ha och göra med att jag inte använt min på flera år bortsett från chattfunktionen och att uppvisa en hög social status är ju otroligt viktigt enligt vissa...

Snapchat är det bästa alternativet att gå vidare till, slutar det inte med en dejt så slutar det åtminstone med lite skinn.

Märkligt, men kan ju bero på att man inte visar någon vidare hög status på Facebook direkt. Det är ju i princip "inne" i Sverige att vara anonym på Facebook (ironiskt nog). Hon kändes verkligen inte som en sådan tjej, men tydligen. Tog bort henne som vän nu, ser ingen mening med att vara vän med någon som inte orkade svara för att jag inte hade 1500 likes på varje bild.

Snapchat är bra ja, även WhatsApp om man är utomlands. Instagram och Facebook är nog det värsta.

Tinder har ju en funktion där man kan ansluta sitt IG-konto till ens Tinderprofil. Det tror jag verkligen inte går bra för oss inaktiva IG:are. Det har fungerat i vissa fall med tjejer för mig, att de har riktigt bra bilder och på så vis känns lite artistiga. Min senaste bild lade jag upp i maj förra året, det känns inte så hett.
Citera
2016-09-19, 15:20
Bannlyst
Är det värt att lägga upp enbart en bild på sig själv varav huvudbild där man står framför spegeln i gymmet och "spänner" sig? Går muskelbilder hem hos tjejerna? Känns som att muskler är det enda jag kan bidra i det ytliga spelet så att de i alla fall kollar lite extra på min profil... har jag bara ansikte så blir det vänsterswipe direkt speciellt eftersom jag är blatte.

Så bara för att fråga, går muskelbilder hem hos tjejer? Känns som tjejer i Sverige är riktigt kräsna. Du ska inte ha för mycket muskler (med mycket muskler så räknas t.o.m. C. Ronaldo som för mycket), du ska inte tro att du är något (ex spänna sig framför spegeln) för allt ska vara så jävla jante i det här landet. Så undrar om jag bara skämmer ut mig själv om jag har en muskelbild på mig själv?
Citera
2016-09-19, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Jag har fått en annan syn på dessa killar. För mig skriker dessa bilder sex, att dessa killar inte letar efter något annat än just sex. Att de försöker skryta om hur bra de ser ut, och locka till sig brudar den vägen. Men även att snubbarna är väldigt utseendefixerade. Många av dessa snubbar tycks också lägga ut sådana bilder för att ha en anledning att visa upp sig.

Oavsett vilket, så går sådana killar fetbort för min del också.

Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ja, en anledning att visa upp sig så att de får bekräftelse är definitivt en av orsakerna.

Men det är klart att det kanske lockar fler tjejer precis som en tjej som lägger upp en bild med tuttarna i vädret får fler swipes. Det lockar dessvärre inte sådana tjejer som oss, antar jag!

Killar: är det många tjejer som lägger ut "halvnakna" bilder? Det vill säga bilder i bikini/underkläder eller urringade tröjor? Inte för att det är fel - jag är mest nyfiken.
Också hittar man det här....

tjejer och fördomar...

Fattar ni inte att killar tar spännisbilder så att de i alla fall kan ha en chans? Man är ingen fuckboy, man vill bara fånga en tjejs uppmärksamhet och bygga vidare på det. Det handlar inte om att få bekräftelse av alla tjejer. Det får vi med muskler ändå i det vardagliga livet
Citera
2016-09-19, 15:30
Medlem
Nikksters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nermed
Är det värt att lägga upp enbart en bild på sig själv varav huvudbild där man står framför spegeln i gymmet och "spänner" sig? Går muskelbilder hem hos tjejerna? Känns som att muskler är det enda jag kan bidra i det ytliga spelet så att de i alla fall kollar lite extra på min profil... har jag bara ansikte så blir det vänsterswipe direkt speciellt eftersom jag är blatte.

Så bara för att fråga, går muskelbilder hem hos tjejer? Känns som tjejer i Sverige är riktigt kräsna. Du ska inte ha för mycket muskler (med mycket muskler så räknas t.o.m. C. Ronaldo som för mycket), du ska inte tro att du är något (ex spänna sig framför spegeln) för allt ska vara så jävla jante i det här landet. Så undrar om jag bara skämmer ut mig själv om jag har en muskelbild på mig själv?

Tyvärr, det har varit uppe tidigare och har inte varit framgångsrikt. Men du kan ju testa.

Har personligen en kroppstyp som påminner om Ronaldos, men visar inget sånt. Kanske skulle testa
Senast redigerad av Nikkster 2016-09-19 kl. 15:32.
Citera
2016-09-19, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikkster
Tyvärr, det har varit uppe tidigare och har inte varit framgångsrikt. Men du kan ju testa.

Har personligen en kroppstyp som påminner om Ronaldos, men visar inget sånt. Kanske skulle testa
Jag har lagt upp muskelbilder fast där jag har tröja på mig och sen tar bild på spegeln i gymmet. Det har gått bättre än när jag bara har en vanlig knegarbild. Känns som jag har större chans då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in