Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshMilk
Haha inte lätt att va ful
Prövat starta om? Alla verkar få fler matchningar då...

Funkar inte för mig heller...
Startade typ 10 gånger
Citera
2016-07-19, 22:44
Medlem
Kakmonstretftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Startade typ 10 gånger

Nej, nu kör vi igen helt enkelt. Som en vis man en gång sade, lucky number eleven.
Citera
2016-07-19, 22:55
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slappetasken
Jag har ljugit lite om min ålder på Tinder (är 44 irl men har använt 36 med fejk-fbkonto på tinder). Ser dock lite yngre ut än 44 irl. Sen har jag legat med 25-30 åringar.

En 26-årig tjej (en 7a) har jag träffat flera gånger och hon tycker att åldersskillnaden är ett litet problem - trots att hon tror att jag "bara" är 36. Tjejen har som vanligt kärat ner sig men jag vill bara ha lite kul ett tag. Inget seriöst, även om hon tror det.

Det lär dock bli slutpippat för min del när hon får reda på att jag 1) Ljugit och 2) Skulle kunna vara hennes pappa.

Förr eller senare lär hon ju märka att jag ljugit, så frågan är - hur göra? Borde jag ta upp den riktiga åldern själv och hoppas hon förlåter det, eller köra på så länge det funkar?
Jag är ointresserad av killar äldre än mig. Killar likt dig är pinsamma. Att ni måste hänga på dejtingsidor visar att ni saknar de kvaliteter som skulle kunna göra er till något av värde. Det är däremot skillnad för en tjej, vi måste hålla alla dörrar öppna för att sortera bort skräpet. Jag skulle aldrig träffa en kille seriöst med ett oseriöst förflutet, och aldrig någon som lallar runt efter att ha fyllt 30. Dig blir det aldrig något av och skryt du om det enstaka ragg du får. Om några år kommer det se jävligt annorlunda ut

Orsaken till att jag främst träffar yngre killar är för att jag föraktar sådana som dig och anser att tjejer ska sluta ha överseende med hur ni ser utmed åren. En massa minus, blir bara en stor nolla.

Du är otroligt löjeväckande.
Citera
2016-07-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakmonstretftw
Nej, nu kör vi igen helt enkelt. Som en vis man en gång sade, lucky number eleven.
Haha raderade mitt konto så
Citera
2016-07-19, 23:12
Medlem
Kakmonstretftws avatar
Citat:
Haha raderade mitt konto så

Jo exakt, bara att starta upp ett nytt då. =) Ordna en ny bild eller två, en rolig presentation med en massa dank memes så ska du se att alla brudar blir lagom våta i trosan.
Senast redigerad av Kakmonstretftw 2016-07-19 kl. 23:17.
Citera
2016-07-19, 23:19
Avslutad
Jag har visserligen inte testat Tinder, men jag har testat Badoo och det är väl samma lika?

Det är det ytligaste jävla skit jag har prövat, helt värdelöst, fick forcera mig genom det tills jag tillslut fick nog efter några timmar.

Det framgick att jag inte gillade det va? Kräkmedel.

Facebook är digital poesi i jämförelse.
Citera
2016-07-20, 01:11
Medlem
andreasmms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag är ointresserad av killar äldre än mig. Killar likt dig är pinsamma. Att ni måste hänga på dejtingsidor visar att ni saknar de kvaliteter som skulle kunna göra er till något av värde. Det är däremot skillnad för en tjej, vi måste hålla alla dörrar öppna för att sortera bort skräpet. Jag skulle aldrig träffa en kille seriöst med ett oseriöst förflutet, och aldrig någon som lallar runt efter att ha fyllt 30. Dig blir det aldrig något av och skryt du om det enstaka ragg du får. Om några år kommer det se jävligt annorlunda ut

Orsaken till att jag främst träffar yngre killar är för att jag föraktar sådana som dig och anser att tjejer ska sluta ha överseende med hur ni ser utmed åren. En massa minus, blir bara en stor nolla.

Du är otroligt löjeväckande.

Gäsp.

Nu är det dock så att mäns sexuella marknadsvärde generellt peakar någonstans runt 35års åldern. De flesta kvinnor (olikt dig) tänder på män som är äldre än dem själva och det är vid den åldern då de flesta män har hunnit stabilisera sig i livet; med en karriär, med jobb och en pengabuffert och man har även hunnit mogna till sig och fått användbara erfarenheter med kvinnor. 35-åriga män ser i regel också manligare ut än halvfjunga 18-åringar.

För en kvinna är ju dock utseendet allt och de flesta kvinnor droppar drastiskt i värde på köttmarknaden redan vid ca 23års ålder. De flesta män tänder på yngre kvinnor. Och en kvinna som dig, som har passerat 30, har dessvärre inte mycket att hämta. Killar av hög kvalité, som kan få kvinnor av hög kvalité, kommer välja yngre och hetare brudar.
Och när man betänker det faktum att giftermål och förhållanden betyder betydligt mer för kvinnor än vad det gör för män, så är det en gigantisk varningsflagga med en kvinna som dig, som lyckats med ingetdera.

Jag går ofta ut på krogen och ibland tjötar jag med äldre män som också tänkt finna en kvinna att ligga med där, precis som jag. Det är också i regel de skönaste typerna av alla. Senaste helgen träffade jag t. ex. en 39-åring som såg yngre och bättre ut än de flesta 20-åringar. Killen hade tagit hand om sin kropp och många tjejer suktade efter honom där. Män som honom har ju så många alternativ, de kan välja och vraka bland brudar, så jag ser ingen anledning till varför de prompt ska slå sig ner med en brud ifall de nu kan fortsätta sondera terrängen, knulla olika brudar för att se om det är nån typ man gillar extra. Det finns ingen brådska på samma vis som det gör för kvinnor, vars biologiska klocka börjar rinna ut vid 23.

Kvinnor i 18-års åldern är långt mer fertila än 35-åriga kvinnor, men 18-åriga killar bär inte på nämnvärt bättre spermier än män i 35-års åldern.

Fortsättningsvis bör du hålla dig i från att försöka skambelägga äldre män därför att de knullar yngre och vackrare kvinnor. Istället bör du läsa mitt tidigare inlägg om dig en extra gång.

Dina trådar och dina inlägg här talar ju för sig självt, du har psykiska besvär som sitter så djupt rotade att du skulle vara bortom räddning även ifall du nu inte var en gammal avdankad 30-plussare.
Du vräker ur dig oförskämdheter mot olika användare här och visar på att du inte har någon som helst känslomässig kontroll. Dina kärleksbekymmer sitter hos dig och att hata på andra män istället för att ta itu med dina egna issues kommer inte göra dig lyckligare, utan bara få dig att framstå än mer som en miserabel och sorglig bitterfitta.
Senast redigerad av andreasmm 2016-07-20 kl. 01:16.
Citera
2016-07-20, 03:31
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Gäsp.

Nu är det dock så att mäns sexuella marknadsvärde generellt peakar någonstans runt 35års åldern. De flesta kvinnor (olikt dig) tänder på män som är äldre än dem själva och det är vid den åldern då de flesta män har hunnit stabilisera sig i livet; med en karriär, med jobb och en pengabuffert och man har även hunnit mogna till sig och fått användbara erfarenheter med kvinnor. 35-åriga män ser i regel också manligare ut än halvfjunga 18-åringar.

För en kvinna är ju dock utseendet allt och de flesta kvinnor droppar drastiskt i värde på köttmarknaden redan vid ca 23års ålder. De flesta män tänder på yngre kvinnor. Och en kvinna som dig, som har passerat 30, har dessvärre inte mycket att hämta. Killar av hög kvalité, som kan få kvinnor av hög kvalité, kommer välja yngre och hetare brudar.
Och när man betänker det faktum att giftermål och förhållanden betyder betydligt mer för kvinnor än vad det gör för män, så är det en gigantisk varningsflagga med en kvinna som dig, som lyckats med ingetdera.

Jag går ofta ut på krogen och ibland tjötar jag med äldre män som också tänkt finna en kvinna att ligga med där, precis som jag. Det är också i regel de skönaste typerna av alla. Senaste helgen träffade jag t. ex. en 39-åring som såg yngre och bättre ut än de flesta 20-åringar. Killen hade tagit hand om sin kropp och många tjejer suktade efter honom där. Män som honom har ju så många alternativ, de kan välja och vraka bland brudar, så jag ser ingen anledning till varför de prompt ska slå sig ner med en brud ifall de nu kan fortsätta sondera terrängen, knulla olika brudar för att se om det är nån typ man gillar extra. Det finns ingen brådska på samma vis som det gör för kvinnor, vars biologiska klocka börjar rinna ut vid 23.

Kvinnor i 18-års åldern är långt mer fertila än 35-åriga kvinnor, men 18-åriga killar bär inte på nämnvärt bättre spermier än män i 35-års åldern.

Fortsättningsvis bör du hålla dig i från att försöka skambelägga äldre män därför att de knullar yngre och vackrare kvinnor. Istället bör du läsa mitt tidigare inlägg om dig en extra gång.

Dina trådar och dina inlägg här talar ju för sig självt, du har psykiska besvär som sitter så djupt rotade att du skulle vara bortom räddning även ifall du nu inte var en gammal avdankad 30-plussare.
Du vräker ur dig oförskämdheter mot olika användare här och visar på att du inte har någon som helst känslomässig kontroll. Dina kärleksbekymmer sitter hos dig och att hata på andra män istället för att ta itu med dina egna issues kommer inte göra dig lyckligare, utan bara få dig att framstå än mer som en miserabel och sorglig bitterfitta.
Om nu män över 35 hade hög status, vilket de flesta INTE har, lika lite som pengar och tillgångar.

Män vet inte vad de vill när de är unga och känner inte igen kvalité heller då de saknar erfarenheter.

Du själv har t.ex ett nicknamn av låg kvalitet, typ en äldre variant av trashnamn som Liam och Texas, med tanke på att du valt det, vad vet du om kvalitén på kvinnor? Jag gissar att din mamma inte var något i topp direkt och därmed lär hon ha attraherat en likasinnad. Något du kompenserar genom att drömma om dig själv som viktig och betydelsefull. Gäsp på dig själv när du likt en fjolla använder ett gulligt lågklassnamn som något du vill associera dig själv som.

Jag har en dejt med en 24-åring planerad men har ingen lust, för även om jag åldras så har jag valt att vara singel då män av kvalitet saknas om det så bara handlar om att göra sig intressanta.

Du kan kalla mig vad du vill, vi vet båda att jag antagligen aldrig skulle dejta dig då du inte håller måttet. Projicera inte över dina egna tillkortakommanden på mig. Du känner inte mig och det är definitivt inte psykiska problem eller åldern som är mitt bekymmer utan det att jag hellre är ensam än väljer någon som inte är värdig. Jag brukade kolla lite lätt på en av de killar som cirkulerat mycket kring mig under hans promenader kring huset jag bodde i för några år sedan och tänka på, inte bara mina egna problem och svårigheter utan hur lite man kommer någon vart utan verkliga dialoger och hur mycket jag avskyr vissa sorters uppträdanden då de inte ingår i hyfs. Jag är säker på att han ser mycket bättre ut än vad du gör. Jag tror inte heller att du är framgångsrik utan bara hämndlysten. För att du är liten i livet.

Du känner inte mig och vet nada om varken min person eller hur jag fungerar med män eller vad jag får för män eller varför jag avslutar mina relationer eller något om mina kvaliteter.

Jag blev psykiskt sjuk iom att jag var extremt förföljd och hotad av flertalet olika män som ung. Alltså ett otroligt osannolikt stalkingoffer och det finns gränser inför hur mycket man klarar av den varan. Män gjorde mig dålig. Jag var under från början och jag struntar i den där killen för jag var en gång den tjejen och jag längtar definitivt inte tillbaka. Tyck vad du vill om min attityd som kvinna, ni män förtjänar den när ni sitter likt dig som en högfärdsapa på nätet och påstår en massa nonsens om mig. Min sjukdom heter förmycketskitkillar, som jag fick enbart av att jag syntes och t.ex gav ut mitt nr på krogen eller kysste någon eller nobbade någon annan.

De flesta män håller med om att mitt problem enbart varit män. Och inte som den efterhängande dem. Dem som vet dvs.

Sedan kan du och liknande bitterfittorna sluta försöka hämnas mot kvinnor genom att göra tvärsäkra påståenden utan grund om allt och ingenting. Ni framstår som löjliga och lågintelligenta. Om du haft minsta uns av bildning så hade du vetat att män kring 35 definitivt är mycket mindre lämpade att avlas på. http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/gamla-pappor-riskerar-fa-sjukare-barn Som omväxling kan du använda ditt förstånd om du nu inte kommer framstjärten från en lågbegåvad kvinna. Man kan tro så. Du vet hur de säger att IQ ärvs på mödernet? DET om något påverkas inte av åldern, även om det är lättare att snärja en dumbrud kring de 20 än någon med högre intelligens som gett kalla handen många gånger förr redan.
Senast redigerad av Trashtextat 2016-07-20 kl. 03:46.
Citera
2016-07-20, 04:00
Medlem
Herregud Trashtextat, du borde ta en nattpromenad och svalka av dig lite. Varför så otroligt mycket hat?

Är själv nybliven singel och har haft tinder i en månad nu, det är nästan så man tappar tron på mänskligheten efter att ha pratat med ett stort antal tjejer som varit extremt "trashiga" eller intellektuellt likvärdiga med en sten men varför ska man lägga ner energi på att bry sig om det? Skulle väl ha 100 olika skäl till att hata kvinnor om man letade efter dem men samtidigt förstår man också att de flesta är idioter oavsett kön, bara och acceptera. Med det sagt ser jag inte ens mig själv som supersmart eller unik, snarare så att de flesta på tinder verkar vara motsatsen.

Börja med att tycka om dig själv och sluta lägg kraft på saker du ändå inte kan påverka.
Citera
2016-07-20, 09:01
Medlem
Citat:
Jo exakt, bara att starta upp ett nytt då. =) Ordna en ny bild eller två, en rolig presentation med en massa dank memes så ska du se att alla brudar blir lagom våta i trosan.
Har redan testat allt möjligt och det du skrev men det funkar inte
Citera
2016-07-20, 09:56
Medlem
Kakmonstretftws avatar
Citat:
Har redan testat allt möjligt och det du skrev men det funkar inte

Hmmm, when in doubt, Hearthstone it out! Det fungerade nyligen för mig.
Citera
2016-07-20, 10:37
Medlem
Citat:
Hmmm, when in doubt, Hearthstone it out! Det fungerade nyligen för mig.
Gött att det funkade för dig men det funkar tyvärr inte för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in