Citat:
Ursprungligen postat av
Victus
Jag har det som krävs. Kan se om Linnros24 kan komma in och intyga för han vet hur jag ser ut.

Men slänger ju inte direkt upp bilder rakt på forumet här. 22 matchningar på 3 dagar är ju inte helt illa pinkat. Jag är 24, 187cm. Jag pendlar mellan två städer där jag är varav ena är en av sveriges större städer.
Haha! Victus ser ut som en blandning mellan Patrick Bateman och Brad Pitt i Gladiator
Förstår vad damer ser i den galningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kampfwurst
Det här med presentation gjorde underverk för mig... Har fått 5 matchningar på en dag nu, satan i gatan alltså.
Bara fixa en bättre bild med kanske jag ligger på linnros nivå

Gött med lite medgång för trådens ihärdigaste kämpe
Citat:
Ursprungligen postat av
Enlegendikostym
Så sjukt svårt att komma på en enkel men bra presentation, Någon som något tips?

Mitt bästa tips är att skicka över bollen till damerna. Istället för "1.87cm och pluggar till något skittråkigt, dricker gärna white russian och kollar på fotboll" så dunkar man på med "Du ska lukta gott och göra djupa squats" - det som händer är enkelt, det uppstår en gallringsprocess vilket alla damer vill klara. Har säkert 1000 meddelande om att det minsann görs squats och vilken parfym som används.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrNiceguy1234
Jag har faktiskt också gjort samma test. Fast jag märkte dock att det var många mer som var öppna för sex med modellen. Inte så att jag själv skriver massa sånt till tjejer, så det var en liten skillnad på hur man förhöll sig i det man skrev till dem. Men samtidigt matchade jag och min lilla testmodell med samma tjej. Tog inte mer än två meddelanden förrän hon och modellkillen skulle ligga haha, medan jag, som redan visste vad hon var ute efter kom dit efter ett riktigt långt tag, och då var jag inte tillräckligt bra tydligen haha(hon slutade svara). Har mer exempel men det jag ville komma fram till var att mitt test faktiskt visade att det är lättare

antingen det eller så är jag bara inte tillräckligt "aggressiv" med min egen profil.
Intressant. Jag fångar inte upp så många supergoa damer som jag kanske borde med ett matchningssnitt på 8/10 vilket har att göra med mina lite lättklädda bilder. En snygg tjej som har mycket att välja på bryr sig inte så mycket om en fuckboy mer eller mindre så länge det finns en påklädd hunk som ser ut att duscha varje dag (Victus etc) att matcha med.
My 2 cents. För övrigt suger appen röv nu när moments är borta, ville bara säga de för fjärde gången. (har en del pm med ang matchningsantal, aktuellt saldo är ca 6000 för den som vill veta)