Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-11-15, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnorMcgregor
Vadå vad har du skrivit i din bio nu som du inte hade innan?

Outing

Jag hade bara min längd innan, men nu har jag skrivit vad jag gör på dagarna, och en liten touche som är lite speciellt med mig, som jag antar fångar "allas" intresse
Citera
2015-11-15, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Det här med presentation gjorde underverk för mig... Har fått 5 matchningar på en dag nu, satan i gatan alltså.

Bara fixa en bättre bild med kanske jag ligger på linnros nivå
Härligt! Samtidigt verkar det gå bättre för mig utan bio..
Citera
2015-11-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Härligt! Samtidigt verkar det gå bättre för mig utan bio..

Låter som ett självklart fall att du är den typen tjejer vill ligga med hellre än att prata med?

Iallafall för min del, så har jag igång stora konversationer med alla nu, blir JÄVLIGT jobbigt att skriva på mobilen -.-
Vill så fort som möjligt gå vidare till Facebook eller sänghal...ehm, fika!
Citera
2015-11-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
En kul sak jag märkt på Tinder efter att jag och några polare diskuterat om varför vissa får ligga mycket via tinder och andra inte så nämner polaren direkt att de bara handlar om utseendet. I teorin låter detta jävligt logiskt snyggt ansikte = knulla. Men efter ett litet experiment där vi använde oss utav modellsnygga killar bara för att se om resultaten blev annorlunda (givetvis inte knullandet då de inte var vi som var modellen såklart utan för att se hur tjejerna svarade en etc). Summa summarum så var de knappt nån skillnad från när vi använde oss av de average joe. Tjejerna är lika dryg, lika svåra etc. Räcker det som bevis att nyllet inte är allt? (så länge man inte är ful vilket kanske kan skrämma bort både en och annan tjej).

Jag har faktiskt också gjort samma test. Fast jag märkte dock att det var många mer som var öppna för sex med modellen. Inte så att jag själv skriver massa sånt till tjejer, så det var en liten skillnad på hur man förhöll sig i det man skrev till dem. Men samtidigt matchade jag och min lilla testmodell med samma tjej. Tog inte mer än två meddelanden förrän hon och modellkillen skulle ligga haha, medan jag, som redan visste vad hon var ute efter kom dit efter ett riktigt långt tag, och då var jag inte tillräckligt bra tydligen haha(hon slutade svara). Har mer exempel men det jag ville komma fram till var att mitt test faktiskt visade att det är lättare antingen det eller så är jag bara inte tillräckligt "aggressiv" med min egen profil.
Citera
2015-11-15, 23:34
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Jag har det som krävs. Kan se om Linnros24 kan komma in och intyga för han vet hur jag ser ut. Men slänger ju inte direkt upp bilder rakt på forumet här. 22 matchningar på 3 dagar är ju inte helt illa pinkat. Jag är 24, 187cm. Jag pendlar mellan två städer där jag är varav ena är en av sveriges större städer.

Haha! Victus ser ut som en blandning mellan Patrick Bateman och Brad Pitt i Gladiator
Förstår vad damer ser i den galningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Det här med presentation gjorde underverk för mig... Har fått 5 matchningar på en dag nu, satan i gatan alltså.

Bara fixa en bättre bild med kanske jag ligger på linnros nivå

Gött med lite medgång för trådens ihärdigaste kämpe

Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Så sjukt svårt att komma på en enkel men bra presentation, Någon som något tips?

Mitt bästa tips är att skicka över bollen till damerna. Istället för "1.87cm och pluggar till något skittråkigt, dricker gärna white russian och kollar på fotboll" så dunkar man på med "Du ska lukta gott och göra djupa squats" - det som händer är enkelt, det uppstår en gallringsprocess vilket alla damer vill klara. Har säkert 1000 meddelande om att det minsann görs squats och vilken parfym som används.

Citat:
Ursprungligen postat av MrNiceguy1234
Jag har faktiskt också gjort samma test. Fast jag märkte dock att det var många mer som var öppna för sex med modellen. Inte så att jag själv skriver massa sånt till tjejer, så det var en liten skillnad på hur man förhöll sig i det man skrev till dem. Men samtidigt matchade jag och min lilla testmodell med samma tjej. Tog inte mer än två meddelanden förrän hon och modellkillen skulle ligga haha, medan jag, som redan visste vad hon var ute efter kom dit efter ett riktigt långt tag, och då var jag inte tillräckligt bra tydligen haha(hon slutade svara). Har mer exempel men det jag ville komma fram till var att mitt test faktiskt visade att det är lättare antingen det eller så är jag bara inte tillräckligt "aggressiv" med min egen profil.

Intressant. Jag fångar inte upp så många supergoa damer som jag kanske borde med ett matchningssnitt på 8/10 vilket har att göra med mina lite lättklädda bilder. En snygg tjej som har mycket att välja på bryr sig inte så mycket om en fuckboy mer eller mindre så länge det finns en påklädd hunk som ser ut att duscha varje dag (Victus etc) att matcha med.

My 2 cents. För övrigt suger appen röv nu när moments är borta, ville bara säga de för fjärde gången. (har en del pm med ang matchningsantal, aktuellt saldo är ca 6000 för den som vill veta)
Citera
2015-11-16, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Haha! Victus ser ut som en blandning mellan Patrick Bateman och Brad Pitt i Gladiator
Förstår vad damer ser i den galningen.
Fyfan vilken farlig blandning! (Brad Pitt i Troy måste du mena, Crowe var Gladiator )
Citera
2015-11-16, 00:30
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Intressant. Jag fångar inte upp så många supergoa damer som jag kanske borde med ett matchningssnitt på 8/10 vilket har att göra med mina lite lättklädda bilder. En snygg tjej som har mycket att välja på bryr sig inte så mycket om en fuckboy mer eller mindre så länge det finns en påklädd hunk som ser ut att duscha varje dag (Victus etc) att matcha med.

My 2 cents. För övrigt suger appen röv nu när moments är borta, ville bara säga de för fjärde gången. (har en del pm med ang matchningsantal, aktuellt saldo är ca 6000 för den som vill veta)

Hur lättklädda är bilderna? Det kanske bara är jag, men killar som lägger ut lättklädda bilder går fetbort. Det är som att de gör det för att de inte har något annat att erbjuda än muskler och proteinshake.

Nu föreställer jag mig att det är en sådan där spännbild där du står i spegeln, typ. Du får gärna säga om jag har fel.
Citera
2015-11-16, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Hur lättklädda är bilderna? Det kanske bara är jag, men killar som lägger ut lättklädda bilder går fetbort. Det är som att de gör det för att de inte har något annat att erbjuda än muskler och proteinshake.

Nu föreställer jag mig att det är en sådan där spännbild där du står i spegeln, typ. Du får gärna säga om jag har fel.

Jag har fått en annan syn på dessa killar. För mig skriker dessa bilder sex, att dessa killar inte letar efter något annat än just sex. Att de försöker skryta om hur bra de ser ut, och locka till sig brudar den vägen. Men även att snubbarna är väldigt utseendefixerade. Många av dessa snubbar tycks också lägga ut sådana bilder för att ha en anledning att visa upp sig.

Oavsett vilket, så går sådana killar fetbort för min del också.
Citera
2015-11-16, 02:08
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koiho
Jag har fått en annan syn på dessa killar. För mig skriker dessa bilder sex, att dessa killar inte letar efter något annat än just sex. Att de försöker skryta om hur bra de ser ut, och locka till sig brudar den vägen. Men även att snubbarna är väldigt utseendefixerade. Många av dessa snubbar tycks också lägga ut sådana bilder för att ha en anledning att visa upp sig.

Oavsett vilket, så går sådana killar fetbort för min del också.

Ja, en anledning att visa upp sig så att de får bekräftelse är definitivt en av orsakerna.

Men det är klart att det kanske lockar fler tjejer precis som en tjej som lägger upp en bild med tuttarna i vädret får fler swipes. Det lockar dessvärre inte sådana tjejer som oss, antar jag!

Killar: är det många tjejer som lägger ut "halvnakna" bilder? Det vill säga bilder i bikini/underkläder eller urringade tröjor? Inte för att det är fel - jag är mest nyfiken.
Citera
2015-11-16, 02:24
Medlem
Det händer och sker ibland Jag har 1 halvnaken bild där jag står i boxershorts.
Citera
2015-11-16, 06:28
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Vad var det som var så speciellt med moments då? - vad hade du för tjuvknep som du aldrig talade om egentligen.

Jag kan fortfarande använda moments men tyvärr är både front och bakre kameran på telefon trasiga.
Citera
2015-11-16, 11:12
Medlem
Hur ser kungarna linnros och pescass ut egentligen?

Tycker jag ser ganska bra ut, men får ändå inte matchningar. Fick 9st första dygnet, antagligen för att jag skulle tycka det var roligt. Ligger nu stadigt på 1-2. Trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in