2016-09-18, 16:55
  #265
Medlem
Lawlines avatar
Vad har han för plan om våra utanförskapsområden med stenkastning bilbränder osv? Har han redovisat någon plan alls? Vad är hans tidsplan för att återställa ordningen där? 1år, 5 år, 100 år? Vilka förändringar är han villig att göra? Vad kommer det att kosta oss skattebetalare? Har han verkligen någon vilja att förhindra oroligheterna där? Jag anser att han har inte någon verklig vilja att göra det. Då menar jag att han verkligen vill ta ta i det.

Man kan lösa det på 1 vecka om man har viljan men det har han inte. Skulle det inte kännas bra att efter en vecka så är det slut med stenkastning på blåljuspersonal slut med bilbränder osv. Han har inte förmågan att se verkligheten och var det lutar. Svetsaren driver Sverige ner mot avgrunden och det går fortare och fortare för varje dag. Men så länge han får sitta vid makten så skiter han i det.
Citera
2016-09-18, 16:59
  #266
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Han blev väl aldrig färdig svetsare?


Gissar på sommarjobb/praktik men vore intressant att få reda på vad han egentligen gjort för att förtjäna titeln.
Citera
2016-09-18, 17:14
  #267
Medlem
Jag är beredd att tycka precis tvärtom!
Eftersom vi inte har något annat än vänsterextrema asylaktivister som styr det här landet är våran enda chans att EU stänger gränserna!

EU presidenten Tusk kritisera ju Löfven och Merkel här om dagen. Det är deras öppna signalpolitik som drar alla jävla människor till Europa! Men det mörkades så mycket som möjligt i media. Bara Sydsvenskan tog upp det.

http://www.sydsvenskan.se/2016-09-15/eu-presidenten-kritisk-mot-lofvens-flyktingtal-om-att-europa-inte-bygger-murar
Citera
2016-09-18, 17:18
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Men det som gör en mest arg är att Afghanistans egna president var här i Sverige i julas och Löfvén försäkrade om att man skulle hitta en lösning gällande återvändandeavtal med presidenten. Han sade, har jag för mig, att de hade kommit långt i sina diskussioner och att presidenten gått med på ett sådant avtal. Men nu verkar det som att Afghanistans president blåst Löfvén så jävla hårt när han inte vill ta emot sitt egna folk som inte har tillstånd eller rättigheter att leva i andra länder, som Sverige. Han har fullkomligt blåst Löfvénregeringen om att vilja ta emot sina egna medborgare, samtidigt cashar den Afghanska staten in miljonbidrag från Sverige. Äckligt är bara förnamnet.

Det krävs en typ av viljestyrka och hållfasthet från en person i Löfvéns position för att få till ett fungernade återvändandeavtal. Inga fler bidrag till Afghanistan om de inte går med på att ta emot sina egna medborgare! Detsamma gäller Marocko, stryp bistånden till landet om de inte tar tillbaka sina kriminella "gatubarn". Men just detta, denna ryggrad..saknar Löfvén..Han låter sig köras över som en trasdocka och utnyttjas av utländska ledare.

Jag tror att aktivist-hororna i hans egen regering, är dom som kör över stackars Stefan allra mest.
Det är alldeles för många utopi-hippies och annat löst folk som har för mycket makt i detta arma rike.

Egoistiska entreprenörer eller flummare?
Är det bara det vi har att välja mellan? Pest eller kolera?
För evigt?
Citera
2016-09-18, 17:28
  #269
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Endast en lögnare behöver inleda en mening med "jag ska vara ärlig".
Du får väl se det positiva i att han iaf talar om när han "ska vara ärlig".
Citera
2016-09-18, 17:32
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
...röstar i övervägande majoritet på såssarna.

Om vi någonsin skall få ordning på Sverige så måste de här två grupperna aldrig någonsin mer få rösta.
Vi hade aldrig haft massinvandring om inte beta-män gav kvinnor rösträtt för 100 år sedan.
Det är mäns fel och det bara vi män som kan rätta till det genom att ta bort rösträtten från de naiva täcka könet samt de parasiterande kolonisatörerna och deras bastarder till avkommor.

Det är i sådana fall de du kallar betamän som ej ska ha något att säga till om. Klart som fan att även svenska kvinnor ska få rösta. Dom är inte våra slavinnor. Oavsett hur mycket du önskar att så vore fallet.
Citera
2016-09-18, 17:51
  #271
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
600 afghaner har man blivit av med. Resten kommer vi få försörja då de flesta aldrig kommer få ett riktigt jobb.

Handlingskraftig regering....

Finns det någon som inte skäms enormt över potatisnäsan?
Citera
2016-09-18, 17:51
  #272
Medlem
Big Bosss avatar
Folk med mer än 2 hjärnceller har ju redan insett att situationen har varit ohållbar i cirka 10 år, om inte mer.
Citera
2016-09-18, 18:00
  #273
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Vad har han för plan om våra utanförskapsområden med stenkastning bilbränder osv? Har han redovisat någon plan alls? Vad är hans tidsplan för att återställa ordningen där? 1år, 5 år, 100 år? Vilka förändringar är han villig att göra? Vad kommer det att kosta oss skattebetalare? Har han verkligen någon vilja att förhindra oroligheterna där? Jag anser att han har inte någon verklig vilja att göra det. Då menar jag att han verkligen vill ta ta i det.

Man kan lösa det på 1 vecka om man har viljan men det har han inte. Skulle det inte kännas bra att efter en vecka så är det slut med stenkastning på blåljuspersonal slut med bilbränder osv. Han har inte förmågan att se verkligheten och var det lutar. Svetsaren driver Sverige ner mot avgrunden och det går fortare och fortare för varje dag. Men så länge han får sitta vid makten så skiter han i det.

In med militär, avlägsna packet med bussar och sen vidare med flyg omgående.
Vi har fått vårt eget Nordirland eller bygg en mur runt skiten o sätt upp vakttorn!
han har ingen plan, de som bor i dessa (förorter vill inte jobba, de är kriminella o får inte jobb, de är dagdrivare och bidragstagare ju fortare vi får det avklarat desto fortare kan vi ta itu med andra problem.
Men det nya Sverige innebär små mellersta östern konflikter med släktingar, skjutningar och bomber en och annan terrorist eftersom de flyr inte från sina länder, de flyr inte från sina ledare de flyr från sig själva och så fort de rotat sig på en plats införlivar de samma negativa sfär som de alltid gjort.
Förbjud islam, deportera kriminella invandrare och flyktingar.
Citera
2016-09-18, 18:08
  #274
Medlem
Gammelfirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Det är ingen som tror att det är positivt med MENA-invandring längre. Mygelet är helt verkningslöst. De vet att alla vet.

De vita som är för det har antingen onda avsikter, är muslimer själva eller har någon form av mental störning.

Jodå, det finns en hel del. Folk som tror att vi bara har lite integrationsproblem för tillfället och folk som kallar kritik av specifika invandringsproblem för rasism finns det fortfarande gott om. Dessa är givetvis inte i någon vidare kontakt med mångkulturen utan bor t.ex. i Stockholms innerstad.
Citera
2016-09-18, 18:16
  #275
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Kan inte utvisning ske omedelbart så ska vederbörande självklart interneras tills deportering kan verkställas eller tills kolonisatören tröttnar och frivilligt återvandrar!

Notan för detta får vara i princip hur stor som helst, jag är villig att betala. Vi klarar knappt de musslor som finns här idag, men lyckas vi inte bli av med dem så måste vi åtminstone låsa in dem för att förhindra fortplantning.
Citera
2016-09-18, 18:19
  #276
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Notan för detta får vara i princip hur stor som helst, jag är villig att betala. Vi klarar knappt de musslor som finns här idag, men lyckas vi inte bli av med dem så måste vi åtminstone låsa in dem för att förhindra fortplantning.
Jag ger dem fyra alternativ, internering, deportering, repatriering eller arkebusering!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in