2016-09-10, 15:01
Medlem
Vart kan man se fighten mellan Gonzales vs Cuadras inatt? Ingen koll!
Citera
2016-09-10, 15:28
Medlem
elpirros avatar
Vilken tid på ett ungefär börjar fighten mellan Lauren-Svensson ?
Citera
2016-09-10, 15:47
Medlem
introvertos avatar
Brook känns sjukt taggad av vad man kan se i sociala medier. GGG verkar lite mätt dessvärre. En skräll är inte omöjlig, men jag hoppas på GGG. Vill se honom slå sönder Eubank Jr.
Citera
2016-09-10, 15:54
Medlem
Ibiza80s avatar
Dopninsgpreparathandlare Laurén vet vad det innebär att snacka så mycket skit som hon gör, nämligen att hälften gillar henne och hälften ogillar.

Det är upp till var och en att göra om trashtalkare är fyndiga eller inte. Det är en knepig balansgång. Själv tycker jag att Lauren är väldigt stillös.

Jag hoppas verkligen att Klara Svensson vinner, även om hon är lite för mycket medeklassdam för att vara helt i min smak. När hon inför förra (eller förrförra?) matchen lät sig intervjuas, hela tiden iförd en sådan där dress som man vanligtvis förknippar med kvinnliga tjänstemän, typ framgångsrika jurister, plus att hon smyckade sig med runda glasögon (inte för att hon ser dåligt utan för att det ingår i kvinnliga tjästemanna-loooken), då blev det för mycket.

Vem av dem som är den bättre boxaren får andra uttala sig om.

Här är två bilder om någon undrar vad jag menar.

https://www.google.se/search?q=klara+svensson&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwiZp6zK-ITPAhXsFZoKHcT5DsQQ_AUICCgB&biw=1920&bih=955#imgrc =FiRwtb38KqjwxM%3A

https://www.google.se/search?q=klara+svensson&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwiZp6zK-ITPAhXsFZoKHcT5DsQQ_AUICCgB&biw=1920&bih=955#imgrc =ArkSBp5OBQKK8M%3A

OT:
Den här tråden brukar vara skönt befriad från hysteriska feminister. Jag kan ändå för ordningens skull påpeka att jag jag inte är främmande för att analysera manliga boxare på
samma sätt och kommentera deras yttre framtoning (Chris Eubank senior... )

Om tråden trots allt gästas av feminister så kan jag också påpeka att jag gör skillnad på feminister och hysteriska feminister.
Senast redigerad av Ibiza80 2016-09-10 kl. 16:01.
Citera
2016-09-10, 16:19
Medlem
Arberis avatar
Vet någon om man kan streama lauren vs Svensson på någon stream sida?
Citera
2016-09-10, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arberi
Vet någon om man kan streama lauren vs Svensson på någon stream sida?

Vilken tid börjar matchen`?
Citera
2016-09-10, 16:24
Medlem
Arberis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Vilken tid börjar matchen`?

Har för mig att det börjar 22:00.
Senast redigerad av Arberi 2016-09-10 kl. 16:46.
Citera
2016-09-10, 16:44
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Dopninsgpreparathandlare Laurén vet vad det innebär att snacka så mycket skit som hon gör, nämligen att hälften gillar henne och hälften ogillar.

Det är upp till var och en att göra om trashtalkare är fyndiga eller inte. Det är en knepig balansgång. Själv tycker jag att Lauren är väldigt stillös.

Jag hoppas verkligen att Klara Svensson vinner, även om hon är lite för mycket medeklassdam för att vara helt i min smak. När hon inför förra (eller förrförra?) matchen lät sig intervjuas, hela tiden iförd en sådan där dress som man vanligtvis förknippar med kvinnliga tjänstemän, typ framgångsrika jurister, plus att hon smyckade sig med runda glasögon (inte för att hon ser dåligt utan för att det ingår i kvinnliga tjästemanna-loooken), då blev det för mycket.

Vem av dem som är den bättre boxaren får andra uttala sig om.

Här är två bilder om någon undrar vad jag menar.

https://www.google.se/search?q=klara+svensson&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwiZp6zK-ITPAhXsFZoKHcT5DsQQ_AUICCgB&biw=1920&bih=955#imgrc =FiRwtb38KqjwxM%3A

https://www.google.se/search?q=klara+svensson&source=lnms&tbm=isch&sa=X& ved=0ahUKEwiZp6zK-ITPAhXsFZoKHcT5DsQQ_AUICCgB&biw=1920&bih=955#imgrc =ArkSBp5OBQKK8M%3A

OT:
Den här tråden brukar vara skönt befriad från hysteriska feminister. Jag kan ändå för ordningens skull påpeka att jag jag inte är främmande för att analysera manliga boxare på
samma sätt och kommentera deras yttre framtoning (Chris Eubank senior... )

Om tråden trots allt gästas av feminister så kan jag också påpeka att jag gör skillnad på feminister och hysteriska feminister.
Men det där är det ju i alla fall en viss charm med, både i Eubanks och Svenssons fall. Lite klass har aldrig skadat någon.
Citera
2016-09-10, 16:57
Medlem
Någon som vet hur man kan se Golovkin vs Brook ikväll?

Märkligt att varken HBO eller Sky Sports har haft i åtanke att någon annan i världen annat än de som bor i UK eller USA skulle kunna vara sugna på att se denna fight,

Och en vanlig stream på random shady site med pixelkvalitet duger fan inte. Jag vill se matchen i HD och är redo att betala för det.

MVH,

Hoppsnurrsparkborr
Citera
2016-09-10, 16:58
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsnurrsparkborr
Någon som vet hur man kan se Golovkin vs Brook ikväll?

Märkligt att varken HBO eller Sky Sports har haft i åtanke att någon annan i världen annat än de som bor i UK eller USA skulle kunna vara sugna på att se denna fight,

Och en vanlig stream på random shady site med pixelkvalitet duger fan inte. Jag vill se matchen i HD och är redo att betala för det.

MVH,

Hoppsnurrsparkborr
Viaplay sänder väl matchen?
Citera
2016-09-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av introverto

Ah, tänkte inte ens på att kika där. Tack!
Citera
2016-09-10, 17:03
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto

Vanliga viaplay? Så man behöver inte skaffa sport?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in