2010-05-05, 15:13
Medlem
fugus avatar
Citat:
Det hade jag helt missat, vilken fight var detta? Vore intressant att höra det. (är lite RJJ-fanboy)
Inte helt hundra. Det är en Manny Pacquiao fight. Kanske den mot Morales? Jo en av fighterna mot Morales var det.

Enklaste är nog att söka på "Roy Jones Larry Merchant" eller något. Ska finnas på youtube iallafall.
Citera
2010-05-05, 15:14
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
http://i43.tinypic.com/14o0g2s.gif

Helt helt sjukt.
Citera
2010-05-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
http://i43.tinypic.com/14o0g2s.gif

Så jävla snyggt.

Undrar hurvida det är ett inövat mönster, dvs att han duckar för kontringen automatiskt eller om han gör det först efter att han ser den komma.
Grymt imponerande i vilket fall som helst.
Citera
2010-05-05, 18:12
Medlem
AIFares avatar
Mayweather-Mosley PPV sålde ca 1.2 millar.

Inge vidare måste jag faktiskt säga. Detta var den dyrast promotade fighten någonsin o promotorerna snackade om 2 millar. Själv trodde jag den iaf skulle passera DLH-Trinidad som ju faktiskt är mer än 10 år gammal, men än så länge är det bara DLH som kan nå upp i dom siffrorna.

Blir faktiskt lite skeptisk till att Pac-Floyd skulle slå rekordet. Det krävs nog en "Latino Golden Boy" för det.
Citera
2010-05-05, 18:18
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinpals
Så jävla snyggt.

Undrar hurvida det är ett inövat mönster, dvs att han duckar för kontringen automatiskt eller om han gör det först efter att han ser den komma.
Grymt imponerande i vilket fall som helst.

Allt de gör är ju tränat, dom har ju tränat movesen 1000 gånger
Citera
2010-05-05, 18:19
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Mayweather-Mosley PPV sålde ca 1.2 millar.

Inge vidare måste jag faktiskt säga. Detta var den dyrast promotade fighten någonsin o promotorerna snackade om 2 millar. Själv trodde jag den iaf skulle passera DLH-Trinidad som ju faktiskt är mer än 10 år gammal, men än så länge är det bara DLH som kan nå upp i dom siffrorna.

Blir faktiskt lite skeptisk till att Pac-Floyd skulle slå rekordet. Det krävs nog en "Latino Golden Boy" för det.
Det där är preliminära siffror från Kevin Iole. Samma kille förövrigt som sa att Fedor var klar för UFC.

Vi får vänta och se vad det landar på.
Citera
2010-05-05, 19:26
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Det där är preliminära siffror från Kevin Iole. Samma kille förövrigt som sa att Fedor var klar för UFC.

Vi får vänta och se vad det landar på.
Jo, jag vet detta. Jag avskyr Iole och håller inte med om något han säger, även om det skulle vara rätt. Jag fattar inte hur han kan livnära sig på att skriva om boxning, snubben kan för fan ingenting om sporten. Enligt mig, världens mest inkompetenta sports skribent!

Så vi kanske får ta det med en nypa salt. Ska hålla ögonen öppna ifall några andra siffror kommer ut.
Citera
2010-05-05, 19:34
Medlem
fugus avatar
Här finns en radio intervju med Freddie Roach från igår.
http://www.790thezone.com/instantreplay/Episodes.aspx?PID=1345

Enligt honom kommer Pacquiao vs Mayweather att bli klart mycket snart.
Lite höjdpunkter.

* Bob Arum flyger till Filipinerna för att erbjuda kontrakt till Manny.
* Kompromissen är 17 dagars cutoff för testerna.
* I oktober eller november.
* Freddie tycker att Floyd är plattfotad och saknar fotarbete nuförtiden.
* Freddie hoppas få slå ner Roger Mayweather.

Vad ska man säga. Tror inte på något förrän allt är påskrivet och klart.
Citera
2010-05-05, 20:27
Medlem
Bellybusterrs avatar
Citat:

Tycker du han har en vettig poäng med det eller är han ute och cyklar?
Citera
2010-05-05, 20:30
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellybusterr
Tycker du han har en vettig poäng med det eller är han ute och cyklar?
Jag tycker och tror att Floyd planterade fötterna och var mindre mobil mot Shane av en anledning. Inte för att han var tvungen.
Vi såg ju under fighten hur han skrek och svor åt Mosley att "typ" "stand and fucking fight me".

Har lite svårt att ta såna här saker seriöst. Floyd är i väldigt bra skick och likaså är Pacquiao. Det bör inte finnas några ursäkter efter fighten om den blir av i år.

Vad tycker ni andra?
Senast redigerad av fugu 2010-05-05 kl. 20:37.
Citera
2010-05-05, 20:44
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Här finns en radio intervju med Freddie Roach från igår.
http://www.790thezone.com/instantreplay/Episodes.aspx?PID=1345

Enligt honom kommer Pacquiao vs Mayweather att bli klart mycket snart.
Lite höjdpunkter.

* Bob Arum flyger till Filipinerna för att erbjuda kontrakt till Manny.
* Kompromissen är 17 dagars cutoff för testerna.
* I oktober eller november.
* Freddie hoppas få slå ner Roger Mayweather.

Vad ska man säga. Tror inte på något förrän allt är påskrivet och klart.

Om nu skälet till att Manny vägrar blodtest skulle vara att han har sprutskräck varför är det då ok att bli stucken fram till 17 dagar innan fight men inte sen? För fan folk, ni som inte ser igenom denna ljugande fuskare får ju vakna till nu. Att detta ens ska behöva diskuteras, en idrottare vägrar dopingtest - stäng av honom från idrottande tills han går med på det. Så borde det vara i alla idrotter, alltid.
Citera
2010-05-05, 20:47
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Jag tycker och tror att Floyd planterade fötterna och var mindre mobil mot Shane av en anledning. Inte för att han var tvungen.
Vi såg ju under fighten hur han skrek och svor åt Mosley att "typ" "stand and fucking fight me".

Har lite svårt att ta såna här saker seriöst. Floyd är i väldigt bra skick och likaså är Pacquiao. Det bör inte finnas några ursäkter efter fighten om den blir av i år.

Vad tycker ni andra?
Jag tror Floyd bara väljer att var platt fotad. Mot Baldomir fladdrade han ju runt i det oändliga. Jag tror att Floyd väljer att göra boxas så för att han fått kritik tidigare för att han inte gjort det. Dock tror jag detta kan hjälpa Pac OM dom möts, men vi får se vilken stil han i så fall dyker upp med mot Pac. Floyd kan det mesta i boxning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in