2017-05-04, 22:23
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Hur ser motståndet ut för Badou Jack nu när han "vacatat" sina titlar och gått upp i division?
I början ryktades det om, och Mayweather-teamet jobbade väl på det, en fight mellan Jack och Adonis Stevenson. Skulle vara en tuff första fight i lätt tungvikt. Stevenson är en KO-artist och sitter på en eller ett par bältet. Åtminstone WBC-bältet. Men numera är Stevenson bokad för match i juni. Så antagligen blev det inget med det. Inte nu iallafall.

Nathan Cleverly, som pratas om angående ett potentiellt möte med Skoglund, har uttryckt intresse för att möta Jack. Vore kanske en bättre första-match i nya divisionen. Men Jack kanske inte vill ha en "mjukstart" utan gå direkt efter titlarna.

Inga heta rykten just nu, vad jag har sett.
Citera
2017-05-05, 11:02
Medlem
Tror Badou skulle göra klokt i att inte gå för de största namnen direkt. Clevery skulle vara en fin förstafight i lätt tungvikt. Vi för hoppas på det.
Citera
2017-05-06, 12:28
Medlem
paras0nics avatar
Chavez JR vs Canelo? Tankar?
Citera
2017-05-06, 13:36
Medlem
Lubrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Vilken tid börjar matchen och vart kan man se den?
Citera
2017-05-06, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Tror på Canelo. Jr ser ganska så otränad ut.. Haft en långt uppehåll, tror jag. Så enkel seger via KO. Rond 4 nånstans.
Citera
2017-05-06, 15:30
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix

Jag kommer förmodligen lägga upp sidor man kan streama via i matchtråden.
Citera
2017-05-06, 19:27
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lubrix

matchen börjar omkring 05.00
Citera
2017-05-06, 23:49
Medlem
Undrar ocksp var den kommer sändas eller var man kan köpa ppv har letat på hbo boxning men där måste man välja någon slags leverantör som ej verkar stämma in pp svenska levaratörer så om ngn sitter på ngn info vore jag tacksm
Citera
2017-05-07, 11:14
Medlem
JCC Jr. är slut. Lägg handskarna på hyllan!
Citera
2017-05-07, 13:54
Medlem
Det råder omvänt styrkeförhållande Chavez-Chavez jämfört med Mayweather-Mayweather...far och son.
Jag är ju numera i sådan avancerad ålder att jag minns Julio Cesar Chavez i sitt prime.Dit har sonen lååångt och han kommer aldrig nå i närheten.
Citera
2017-05-07, 14:29
Medlem
Har aldrig varit i närheten av pappans kvalitet. Hade han 86 raka innan första förlusten?
Citera
2017-05-07, 15:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Det råder omvänt styrkeförhållande Chavez-Chavez jämfört med Mayweather-Mayweather...far och son.
Jag är ju numera i sådan avancerad ålder att jag minns Julio Cesar Chavez i sitt prime.Dit har sonen lååångt och han kommer aldrig nå i närheten.
Julio Cesar Chavez Jr kommer inte nå det hans far Julio Cesar Chavez var han har inte dem egenskaperna utan mest lever på namnet tyvärr, Kommer ihåg fighten Julio Cesar Chavez vs Greg Haugen på Azteca stadion i Mexico City det var en jävla holmgång på den tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in