Citat:
Man ser mycket online, men jag måste säga att jag tycker Hillary Clinton är sjukt vidrig, inte minst efter att ha sett det där.
(Och en positiv sak, många kvinnor tycker likadant, iallafall här i Europa, bara det att hon hostar in mikrofonen på sina Rallys får många tjejer att reagera, och det är nog ingenting du lärt sig och skulle vara annorlunda i USA)
EDIT: Flåt, det där är det första som sker, när hostattacken börjar och hon spyr ut något grönt i sitt vattenglas? Damn!
Denna länken har tre High Lights: https://youtu.be/Ld-yRgZL-8Y
0:20 Hillarys spyr ut nått i glaset (känsliga tittare varnas)
1:10 Efter hostat och kipat efter luft tar Hillary Clinton en ny tablett och sköljer ner den med vatten.
1: 55 Gubben bakom henne tar en likadan, där han reser sig under hennes tal och tar en tablett, väldigt tydligt och enda gången han reser sig och inte bara agerar klappmongo. (han har dock fått en vanlig sugtablett, inget vatten)
Såg också du ville ha svar från de som inte trodde att Hillary var sjuk, och det är en bra fråga, fan vet vad de har pumpat i tanten när hon får ur sig det där.
Det kanske är PEPE?
(eller Putin, eller Trump som försöker "bodyshama" henne enligt USA Womans Card)
Jag pallade inte se om hon dricker ur samma glas som hon spydde i
Sätter spoilertaggar för vad jag skrev innan, det är inte OT men efter filmen igen inte lika aktuellt.
(Och en positiv sak, många kvinnor tycker likadant, iallafall här i Europa, bara det att hon hostar in mikrofonen på sina Rallys får många tjejer att reagera, och det är nog ingenting du lärt sig och skulle vara annorlunda i USA)
EDIT: Flåt, det där är det första som sker, när hostattacken börjar och hon spyr ut något grönt i sitt vattenglas? Damn!
Denna länken har tre High Lights: https://youtu.be/Ld-yRgZL-8Y
0:20 Hillarys spyr ut nått i glaset (känsliga tittare varnas)
1:10 Efter hostat och kipat efter luft tar Hillary Clinton en ny tablett och sköljer ner den med vatten.
1: 55 Gubben bakom henne tar en likadan, där han reser sig under hennes tal och tar en tablett, väldigt tydligt och enda gången han reser sig och inte bara agerar klappmongo. (han har dock fått en vanlig sugtablett, inget vatten)
Såg också du ville ha svar från de som inte trodde att Hillary var sjuk, och det är en bra fråga, fan vet vad de har pumpat i tanten när hon får ur sig det där.
Det kanske är PEPE?
(eller Putin, eller Trump som försöker "bodyshama" henne enligt USA Womans Card)Jag pallade inte se om hon dricker ur samma glas som hon spydde i

Sätter spoilertaggar för vad jag skrev innan, det är inte OT men efter filmen igen inte lika aktuellt.
Min teori om vad hon spottar ut i glasset: (OBS: den kan vara fel alltså, bara vad jag tror)
Hon tar ju sina tabletter, "Vicks Gul" jag skrev om det i detta inlägget
Hillary Clinton drabbas av hosta, sväljsvårigheter (ser det ut som)
Tar tabletter som ser ut som en halstablett och hinkar i sig vatten efteråt.
Här lyckas hon inte hantera medicineringen. Och förutom att de är sjukt vidrigt av henne så seriöst, lägg in tanten för vård och sätt henne för starta Världskrig med kärnvapen mot Ryssland och Iran i ännu ett krig för Israel
Hon tar ju sina tabletter, "Vicks Gul" jag skrev om det i detta inlägget
Hillary Clinton drabbas av hosta, sväljsvårigheter (ser det ut som)
Tar tabletter som ser ut som en halstablett och hinkar i sig vatten efteråt.
Här lyckas hon inte hantera medicineringen. Och förutom att de är sjukt vidrigt av henne så seriöst, lägg in tanten för vård och sätt henne för starta Världskrig med kärnvapen mot Ryssland och Iran i ännu ett krig för Israel
Det spekuleras i huruvida Hillary har drabbats av Parkinson:
https://www.youtube.com/watch?v=Zr1IDQ2V1eM
Hon har väl haft ledigt ett tag nu?