Alla ni som gång på gång förnekat att Clinton är sjuk får väldigt gärna förklara vad det gröna hon av misstag spottar ner i glaset är för något: https://www.youtube.com/watch?v=ZUrRaasNHwI
Man ser mycket online, men jag måste säga att jag tycker Hillary Clinton är sjukt vidrig, inte minst efter att ha sett det där.
(Och en positiv sak, många kvinnor tycker likadant, iallafall här i Europa, bara det att hon hostar in mikrofonen på sina Rallys får många tjejer att reagera, och det är nog ingenting du lärt sig och skulle vara annorlunda i USA)
EDIT: Flåt, det där är det första som sker, när hostattacken börjar och hon spyr ut något grönt i sitt vattenglas? Damn!
Denna länken har tre High Lights: https://youtu.be/Ld-yRgZL-8Y
0:20 Hillarys spyr ut nått i glaset (känsliga tittare varnas)
1:10 Efter hostat och kipat efter luft tar Hillary Clinton en ny tablett och sköljer ner den med vatten.
1: 55 Gubben bakom henne tar en likadan, där han reser sig under hennes tal och tar en tablett, väldigt tydligt och enda gången han reser sig och inte bara agerar klappmongo. (han har dock fått en vanlig sugtablett, inget vatten)
Såg också du ville ha svar från de som inte trodde att Hillary var sjuk, och det är en bra fråga, fan vet vad de har pumpat i tanten när hon får ur sig det där.
Det kanske är PEPE? (eller Putin, eller Trump som försöker "bodyshama" henne enligt USA Womans Card)
Jag pallade inte se om hon dricker ur samma glas som hon spydde i
Sätter spoilertaggar för vad jag skrev innan, det är inte OT men efter filmen igen inte lika aktuellt.
Min teori om vad hon spottar ut i glasset: (OBS: den kan vara fel alltså, bara vad jag tror)
Hon tar ju sina tabletter, "Vicks Gul" jag skrev om det i detta inlägget
Hillary Clinton drabbas av hosta, sväljsvårigheter (ser det ut som)
Tar tabletter som ser ut som en halstablett och hinkar i sig vatten efteråt.
Här lyckas hon inte hantera medicineringen. Och förutom att de är sjukt vidrigt av henne så seriöst, lägg in tanten för vård och sätt henne för starta Världskrig med kärnvapen mot Ryssland och Iran i ännu ett krig för Israel
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-09-07 kl. 13:38.
Trump har uppenbarligen lyssnat för mycket på sina ryssvänliga rådgivare. Han fokuserar på det han förstår - hotet från IS - men missar fullständigt det globala hot som Ryssland utgör. Han har också en snedvriden överoptimistisk syn på Putin vilket är oerhört farligt. Clinton däremot har full koll på läget. Det behövs en president som vet vilka som är ens vänner respektive fiender.
Clinton är uppenbarligen lyssnat på de som köpt hennes åsikter (Goldman Sachs & Co) och de är inte nöjda med Afghanistan, Iraq, Syrien, Libyen i ruiner utan vill kriga för fred även mot Iran och Ryssland.
Hillary Clinton har fortsatt i samma spår som förra administrationen med sina GALNA krig för Israel som enda vinnare, och förlorarna är Mellanöstern, Europa med den flyktingvåg som de skapar och även USA för all del, rent ekonomiskt då deras krig kostar och amerikanska medborgare som kommer hem bodybags.
USA, Europa, Mellanöstern (och Hillary Clinton har gjort klart att Ryssland och Iran kommer räknas hit) lider, men bra för Israel
Lika vidrigt som när Hillary Clinton spyr i glaset.
Assange har blivit intervjuad återigen utav FOX och kommer med en liten "teaser" inför släppet :
-The WikiLeaks founder also remarked on Clinton telling the FBI that she couldn’t “recall” specific details or events when she was questioned by the FBI in July about using a private email server while secretary of state.
Så kanske Assange kan "mjuka upp" minnet till fru Clinton..
Tydligen nästa vecka, så kan det vara fråga om första "batchen" utav släpp..
Assange har blivit intervjuad återigen utav FOX och kommer med en liten "teaser" inför släppet :
-The WikiLeaks founder also remarked on Clinton telling the FBI that she couldn’t “recall” specific details or events when she was questioned by the FBI in July about using a private email server while secretary of state.
Oj-oj..., tänka sig med CNN.., som så nära har följt med fru Clintons karriär.., men verkar vara helt ointresserade av detta..
Jag innerligt hoppas att det inte är grandiosen inom Assange som ser en möjlighet att knäppa till sin motståndare nu som talar, för risken är att det blir en fet antiklimax och inget som man egentligen inte redan vet.
Jag innerligt hoppas att det inte är grandiosen inom Assange som ser en möjlighet att knäppa till sin motståndare nu som talar, för risken är att det blir en fet antiklimax och inget som man egentligen inte redan vet.
Jag tror att Assange hoppas på att kunna köpa sin frihet genom att sätta dit henne eller sänka hennes trovärdighet (rubriken Hillary + wikileaks tillräckligt ofta gör stor skada nog) och på så sätt hamna på god fot med Trump som då blir president.
Senast redigerad av MegaFet 2016-09-07 kl. 16:36.
Tidigare efter hennes Rallys så har hon försvunnit i 5-6 dagar minst, och det verkar som hon "have som naps" i The Hamptons, New York, enligt vad jag kunnat luska ut via Twitter.
(som är ett bra medium just vid sådana här saker, precis som Flashback)
Det var väl i exklusiva Hamptons som Bill Clinton träffade den där pedofilen som bodde där, Epstein
Inte för jag tror de gömmer sig hos honom, Hamptons är stort och vad jag uppfattat som ett område för New Yorks Citys gräddhylla/överklass.
Ska bli intressant om att se nästa gång hon dyker iallafall, om hon lever så länge.
(menar hon är uppenbarligen sjuk / nerknarkad med kemikalier)
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Nej, Sanders har lämnat det demokratiska partiet.
Rörigt det där, var han aldrig demokrat? Ändå gav han sitt namn för Hillary Clinton, han hade ju byggt en rörelse ändå, som inte verkar följa hans råd att supporta Hillary Clinton vad jag uppfattat iaf
Senast redigerad av Arbetarbroder 2016-09-07 kl. 16:47.
Rörigt det där, var han aldrig demokrat? Ändå gav han sitt namn för Hillary Clinton, han hade ju byggt en rörelse ändå, som inte verkar följa hans råd att supporta Hillary Clinton vad jag uppfattat iaf
Otroligt rörig historia. Man kan ju läsa om Guccifer 2.0:
Guccifer 2.0 Censorship Shields DNC Corruption
Twitter smothers newest hacks while Clinton discredits criticism
New Guccifer 2.0: DCCC Coordinated With Clinton Campaign in 2015
Never mind that Bernie Sanders fellow—Democratic elites called Hillary their candidate in 2015
"If Sanders had pressed Clinton on her email servers rather than famously shouting "The American people are sick and tired of hearing about your damn emails!" in an October 2015 debate, the argument goes, the Democratic Party might still have a race on for the nomination or a different front-runner entirely."
Oj-oj..., tänka sig med CNN.., som så nära har följt med fru Clintons karriär.., men verkar vara helt ointresserade av detta..
Pandoras Box kommer nog att öppnas Man kan ju ställa sig frågan vad huvudsyftet har varit med resorna Kerry och Biden företagit sig till Sverige? Den otäcke "våldtäktsmannen" Assange har gissningsvis smaskig info rörande Benghazi. Är det så? då lär huvuden rulla och jag kommer garva hela vägen till banken
Om hennes inställning till Turkiet är positiv så lär vi få se en jävla massa fler tokiga jihadister som springer turkiet och västvärldens ärenden i Mellanöstern. Kan tillägga att terroristerna också kommer att bita er i röven ett par gånger men det är väl smällar det civila folket får ta eller hur?