2016-09-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Och med 10% vassare inlägg så hade guidetti assisterat Berg som punkterat med 2-0. Guidetti hade då varit ett spelskickligt geni enligt er... Det var ingen enkel match för honom idag - fullt godkänd.

Varför klumpar du ihop oss? Jag försvarar ju honom. Jag vill ha honom från start.
Citera
2016-09-06, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Du måste ju skoja? Kiese-Thelin? Anfallaren som gjort vad, 1 mål på 1.5 halvt år och knappt spelat?
Sen Kiese-Thelin och Kujovic samtidigt är en dålig ide då de är båda stora och starka men ingen som är särskilt rörlig.

Durmaz ska inte sätta sin fot på plan.

Kujovic är dem bästa anfallaren vi har i nuläget därför ska han starta.

K-Thelin är nog den största råtalangen vi har, får han bara förtroende och speltid kommer han dominera, tro mig.

Vad har du emot Durmaz? Han osar ju klass vid varje bolltouch.
Citera
2016-09-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Kiese är nog den största råtalangen vi har, får han bara förtroende och speltid kommer han dominera, tro mig.

Vad har du emot Durmaz? Han osar ju klass vid varje bolltouch.

OK, du är ett troll.
Citera
2016-09-06, 23:44
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Du måste ju skoja? Kiese-Thelin? Anfallaren som gjort vad, 1 mål på 1.5 halvt år och knappt spelat?
Sen Kiese-Thelin och Kujovic samtidigt är en dålig ide då de är båda stora och starka men ingen som är särskilt rörlig.

Durmaz ska inte sätta sin fot på plan.

Mata inte trollet.
Citera
2016-09-06, 23:46
Medlem
Citat:
OK, du är ett troll.

Det går verkligen mode i att kalla folk troll så fort dom inte håller med ens egna åsikter, ni gör det väldigt enkelt för er, motivera istället varför Durmaz inte borde spela, eller varför Kiese inte har en stor talang? Kom igen.

Förstår verkligen inte varför jag skulle trolla om detta
Det är ju så roligt att påstå att att Durmaz är en bra spelare osv... Verkligen, nej här trollas det då rakt inte, jag skriver vad JAG tycker mina vänner.
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2016-09-06 kl. 23:52.
Citera
2016-09-07, 00:01
Medlem
snillet_1s avatar
Är Fransson sämre med boll än Hiljemark? Varför var det den senare som gick ner varje gång för att ta emot uppspel från backarna? Han är verkligen inte en man för den rollen.
Citera
2016-09-07, 00:02
Medlem
Trist att man inte fick se Niklas Hult ikväll. Han kanske passar bättre mot lite sämre lag? Vet inget om hans defensiva kvaliteér men offensivt har jag alltid gillat honom. Trevligt att vi kom undan med 1-1 & att Frankrike sjabblade bort två pinnar. Albin Ekdahl var verkligen saknad ikväll. Tror det kommer bli kanon när han är tillbaka. Hiljemark gjorde en helt ok insats. Franssons storhet ser i vart fall inte jag ännu. Var anonym i OS- laget & var anonym ikväll. Är nog lite enklare att dominera i en trygg miljö i Norrköping mot lag som Gefle osv än att ta för sig i landslaget. Försvaret var stabilt. Wendt hade väl en del goda intentioner - inte helt enkelt städa ensam efter Forsberg (svag defensivt) oxå.

Men det finns hopp - bygg vidare på detta och krydda med en Rasmus Elm i toppform så blir det nog bra.
Citera
2016-09-07, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Är Fransson sämre med boll än Hiljemark? Varför var det den senare som gick ner varje gång för att ta emot uppspel från backarna? Han är verkligen inte en man för den rollen.

Hiljemark spelar alltid så och jag älskar det! Smaken är som baken... Tyckte han var stabil i passningsspelet. Trygg & slog en del lite svårare pass med känsla. Det är ändå Holland vi möter & inte Norge... Tror det går jäkligt fort därute på plan ibland. Ge valparna tid att växa in i kostymen
Citera
2016-09-07, 00:06
Medlem
Otroligt trist att jag verkar vara ensam om min beundran för Durmaz fotbollskunskaper, nåväl det kanske är så att jag kan noll om fotboll men det tror jag inte är fallet, att man ska bli tagen för att vara oseriös när man vill se han i startelvan är för mig totalt galet.
Citera
2016-09-07, 00:08
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Hiljemark spelar alltid så och jag älskar det! Smaken är som baken... Tyckte han var stabil i passningsspelet. Trygg & slog en del lite svårare pass med känsla. Det är ändå Holland vi möter & inte Norge... Tror det går jäkligt fort därute på plan ibland. Ge valparna tid att växa in i kostymen

Det får stå för dig. I min värld skall han inte ha den rollen, och jag antar att Ekdal får den när han kommer tillbaka. Men det var ju nån som skrev att Fransson var en bättre passningsspelare än Rasmus Elm så jag fattar inte riktigt grejen.

Läste förresten en artikel tidigare idag där Erik Niva gav uttryck för åsikten att Mikael Lustig är den här truppens bästa spelare. Jag vet inte, jag har oerhört svårt för att förlika mig med den tanken. Och då är jag ändå en "Lustig-kramare". Kanske menar han i ett bredare perspektiv sett till antal landskamper, rutin osv men isf får han skylla sig själv; oftare än man tror att han ger sådana där underliga svar som får en att tvivla på hans egentliga fotbollskunskap.
Senast redigerad av snillet_1 2016-09-07 kl. 00:15.
Citera
2016-09-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Otroligt trist att jag verkar vara ensam om min beundran för Durmaz fotbollskunskaper, nåväl det kanske är så att jag kan noll om fotboll men det tror jag inte är fallet, att man ska bli tagen för att vara oseriös när man vill se han i startelvan är för mig totalt galet.

Mot sämre lag kan man absolut spela Jimmy från start. Är han på spelumör så är han sjukt kreativ. Och han har gjort fina insatser tidigare. Men att spela både Jimmy och Emil från start mot Holland då är man enbart naiv...

Thelin ä nog den mest mystiska landslaguttagningen någonsin. Där kan man snacka om att bluffa sig in i societeten. Han har träfötter & är sjukt långsam. Och orsakar enbart frisparkar till motståndarlaget i varenda närkamp. Förövrigt ska man inte besvara troll - men kunde inte låta bli
Citera
2016-09-07, 00:16
Medlem
Citat:
Mot sämre lag kan man absolut spela Jimmy från start. Är han på spelumör så är han sjukt kreativ. Och han har gjort fina insatser tidigare. Men att spela både Jimmy och Emil från start mot Holland då är man enbart naiv...

Thelin ä nog den mest mystiska landslaguttagningen någonsin. Där kan man snacka om att bluffa sig in i societeten. Han har träfötter & är sjukt långsam. Och orsakar enbart frisparkar till motståndarlaget i varenda närkamp. Förövrigt ska man inte besvara troll - men kunde inte låta bli

Okej, intressant, tänker inte motivera mig om varken Thelin eller Durmaz något djupgående för ni skriker TROLL som treåringar när någon tycker annorlunda än er, detta är ett diskussionsforum där folk kan ha massa olika och även udda åsikter, alla är inte troll för det, blir en väldigt tråkig debatt om man ska bemöta oliktänkande med Troll! Troll! Troll! Istället för att motivera, töntigt värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in