2016-08-23, 16:25
Medlem
Vad tycker vi om denna bild:

https://3.bp.blogspot.com/-z6brrHMRRiQ/V7tEmLziv4I/AAAAAAAAnKI/_e4eSpDc_2MJkYv1RffTch_BDJDoCfl9ACLcB/s1600/IMG_0969.JPG

Jag lutar mot att den här bilden faktiskt är på allvar.
Citera
2016-08-23, 16:40
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajas357
Nu betvivlar jag starkt att du ens varit i kontakt med honom så skulle han via twitter eller liknande kunna styrka att så är fallet. Detta då jag starkt tvivlar att han med skulle ha någon fördjupad diskussion med någon här på flashback med tanke på hans inställning till forumet.
Nu var det ju inte direkt så att han fattade att det var jag TimTebow från Flashback som frågade. Jag tror att hatet mot föreningen Mensa ligger i att hans ex-fru som är med där dumpade honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius

https://3.bp.blogspot.com/-z6brrHMRRiQ/V7tEmLziv4I/AAAAAAAAnKI/_e4eSpDc_2MJkYv1RffTch_BDJDoCfl9ACLcB/s1600/IMG_0969.JPG

Givetvis är den seriös, han gillar att gå runt i helt galna brillor det har man ju sett förr. Antagligen inbillar han sig att det är coolt, han har nog något komplex över att han inte var "cool" när han var yngre.
Citera
2016-08-23, 17:51
Medlem
Citat:

http://3.bp.blogspot.com/-BPm_ZjAZSDA/VCqN2SVARRI/AAAAAAAAbWY/rWW0pdXeC10/s1600/IMG_4305.jpg

Det dominerande draget är en uppblåst självbild, där personen uppfattar sig själv som storartad, upphöjd och framgångsrik. Eftersom grunden för den upphöjda självbilden är väldigt bräcklig kommer personen också att vara mycket känslig för kritik. Till detta kommer också en påtagligt bristande inlevelseförmåga.
Citera
2016-08-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Nu var det ju inte direkt så att han fattade att det var jag TimTebow från Flashback som frågade. Jag tror att hatet mot föreningen Mensa ligger i att hans ex-fru som är med där dumpade honom.

Jag betvivlar starkt att han sagt eller skrivit detta till dig och vill gärna att du på något sätt styrker att han har denna åsikt.
Citera
2016-08-28, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hingstensballe
Skulle gissa runt 175 (har sett honom på nära håll).

Han är ju en sparris vad gäller sin fysiska konstitution. Med tanke på att han hela tiden skriver om hur mycket han tränar är hans inre bild av sin kroppsbyggnad förmodligen inte i överensstämmelse med vad vi andra ser. Hans nya tjej, L P, är däremot förvånansvärt het. Jag har sprungit på henne några gånger och även fast jag inte sett henne naken förefaller hon vara mer välbyggd än sin taniga sugar daddy.
Citera
2016-08-29, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajas357
Jag betvivlar starkt att han sagt eller skrivit detta till dig och vill gärna att du på något sätt styrker att han har denna åsikt.
Jag skulle bra gärna vilja veta det här med. Riktiga dumhuvuden det finns!
Citera
2016-08-29, 14:05
Medlem
Citat:
Han är ju en sparris vad gäller sin fysiska konstitution. Med tanke på att han hela tiden skriver om hur mycket han tränar är hans inre bild av sin kroppsbyggnad förmodligen inte i överensstämmelse med vad vi andra ser. Hans nya tjej, L P, är däremot förvånansvärt het. Jag har sprungit på henne några gånger och även fast jag inte sett henne naken förefaller hon vara mer välbyggd än sin taniga sugar daddy.

Man måste inte se ut som en biff bara för att man tränar mycket. Marathonlöpare är också sparrisar men trots det väldig vältränade.
Citera
2016-09-06, 14:20
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Jag misstänker att det kanske har att göra med det falska påståendet jag kom med att Lars skulle vara med i Mensa. Något han starkt och rätt argsint dementerade när jag kontaktade honom.

Det är inte falskt bara för att Lars dementerar. Medlemmar vill inte alltid avslöja sitt medlemskap.
Citera
2016-09-06, 16:45
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Det är inte falskt bara för att Lars dementerar. Medlemmar vill inte alltid avslöja sitt medlemskap.
Räcker med en titt i Mensas medlemsmatrikel för att konstatera att det endast finns en Wilderäng som medlem.

Ps. Det är inte Lars...
Citera
2016-09-06, 16:52
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ
Räcker med en titt i Mensas medlemsmatrikel för att konstatera att det endast finns en Wilderäng som medlem.

Ps. Det är inte Lars...

Säker på att du kan se samma sak i tidigare matriklar?
Citera
2016-09-06, 22:55
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Säker på att du kan se samma sak i tidigare matriklar?
Japp.
Citera
2016-09-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlutoJ

Ps. Det är inte Lars...

Det räcker inte rimligen med en titt eftersom matrikeln inte sorterar på efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in