Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-05, 12:46
  #601
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
10 stycken har de väl släppt om jag minns rätt, dvs v.1.10.

Var i princip omöjligt att köra både quad och bil p.g.a av alla ryckningar och fps-drops fram till 1.05 eller om det var 1.06 till och med.

Patch 1.08 finns på TPB, prova att ladda ner den.
Helvete patcherna är fan enorma. Reloadeds v1,4 låg på några MEG bara... aja får prova. Tackar för tipset.
Citera
2016-05-07, 19:29
  #602
Medlem
No6s avatar
Fixade sig med patch 1.6. Lite droppar här och där men mer sällan och inte lika stora som innan. Riktigt kul spel, men är inte jätteimponerad av grafiken faktiskt trots att jag spelar på 4K. Jag menar det är fint men inte den här WOW-upplevelsen som man fick i Crysis t.ex.
Citera
2016-09-02, 17:10
  #603
Medlem
Isnatts avatar
Besviken. Älskade far cry 1 när det kom, har kvar det men det känns ju daterat nu.
Hatade far cry 2, tog 9 (?) år för mig att ta tag i det och spela klart det.
Far cry 3 var väldigt bra, gillade det verkligen även om det fanns småsaker att invända mot.

Far cry 4 klarade inte min bärbara dator av eftersom jag inte kan någonting om datorer så vet jag inte om jag kan göra min 5 år gamla sony Vaio VPCEH2Q1E snabbare.
Citera
2016-09-02, 18:26
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
...eftersom jag inte kan någonting om datorer så vet jag inte om jag kan göra min 5 år gamla sony Vaio VPCEH2Q1E snabbare.


köpa ny
Citera
2016-09-02, 21:00
  #605
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Besviken. Älskade far cry 1 när det kom, har kvar det men det känns ju daterat nu.
Hatade far cry 2, tog 9 (?) år för mig att ta tag i det och spela klart det.
Far cry 3 var väldigt bra, gillade det verkligen även om det fanns småsaker att invända mot.

Far cry 4 klarade inte min bärbara dator av eftersom jag inte kan någonting om datorer så vet jag inte om jag kan göra min 5 år gamla sony Vaio VPCEH2Q1E snabbare.

För dåligt grafikkort så det går inte göra något.
Citera
2016-09-03, 09:36
  #606
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
köpa ny
MM..
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
För dåligt grafikkort så det går inte göra något.
Ja, det antog mig. Får spara spelet och ha kvar till jag köper ny dator..
Citera
2016-10-02, 02:09
  #607
Medlem
Fantastiskt spel. Men jisses så mycket större det är än Far Cry 3. Den senare gick att spela färdig på tillbakalutad fart inom två veckor, medan Far Cry 4 varar ett till två år i samma takt. (Ja, jag spelar lite åt gången men regelbundet.) De Pleur-uppdraget var en ganska hård eller seg nöt att knäcka, som kräver att man klarar en massa i ett svep utan möjlighet att spara progressen.
Citera
2016-10-19, 15:26
  #608
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Hade problem med några uppdrag?
Citera
2016-10-19, 19:10
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Fantastiskt spel. Men jisses så mycket större det är än Far Cry 3. Den senare gick att spela färdig på tillbakalutad fart inom två veckor, medan Far Cry 4 varar ett till två år i samma takt. (Ja, jag spelar lite åt gången men regelbundet.) De Pleur-uppdraget var en ganska hård eller seg nöt att knäcka, som kräver att man klarar en massa i ett svep utan möjlighet att spara progressen.

Beror iofs helt på om man ska satsa på att endast klara THE BASIC, d.v.s. kampanjen - då gör man det på 8-15 timmar beroende på hur snabbt man spelar. Ska man utforska varenda liten vrå och klara alla sidouppdrag, köpa alla specialdesignade vapen etc - ja - då är det ett livstidsprojekt...
Citera
2016-10-19, 20:24
  #610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Beror iofs helt på om man ska satsa på att endast klara THE BASIC, d.v.s. kampanjen - då gör man det på 8-15 timmar beroende på hur snabbt man spelar. Ska man utforska varenda liten vrå och klara alla sidouppdrag, köpa alla specialdesignade vapen etc - ja - då är det ett livstidsprojekt...
Går det att vinna kampanj-mode utan att unlocka alla, eller i stort sett alla, abilities? Klarar du det på 8-15 timmar är det bra. Fantastiskt bra. Eller rent av en fantasi.

För att komma över bron to the north behöver man, verkar det som, ha klarat en hel massa. Jag var i och för sig en flygtur över bergen, men fick starta om på södra sidan efter failad flygtur.
Citera
2016-10-25, 00:14
  #611
Medlem
XtraXs avatar
Håller på att spela igenom detta en andra gång. Gick in för att låsa upp Buzzsaw så fort som möjligt. Man är ju helt oslagbar med det vapnet. Segt att man måste göra alla torn för att kunna få den.
Citera
2016-10-26, 11:18
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Går det att vinna kampanj-mode utan att unlocka alla, eller i stort sett alla, abilities? Klarar du det på 8-15 timmar är det bra. Fantastiskt bra. Eller rent av en fantasi.

För att komma över bron to the north behöver man, verkar det som, ha klarat en hel massa. Jag var i och för sig en flygtur över bergen, men fick starta om på södra sidan efter failad flygtur.

Var så länge sedan jag lirade Far Cry 4 men vill minnas att jag klarade spelet på cirka 16-18 timmar och då fick jag köra om en hel del uppdrag p.g.a. failure etc...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback