• 41 668 online
  • 1 128 904 medlemmar
  • 58 573 238 inlägg
2017-02-27, 16:31
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Är spelet värt 149Kr på ps store då jag lira Far Cry Primal men stängde av efter 2tim spel. Gillade absolut inte spelet alls. Därför undrar jag om 4an är bättre och värt priset ?
Absolut är det värt 149 kr, och mer därtill faktiskt. 4:an är ett grymt bra spel och i mina ögon mycket, mycket bättre än Primal.
Citera
2017-03-01, 12:17
Medlem
Har det hänt något speciellt med spelet sedan release??? går det att moda/HD textures?

tänkte spela igenom det igen efter att jag spelade det vid release på typ medium settings pga mitt gpu inte pallade mer...körde igenom spelet o tyckte det va kul (testade det på max settings o tyckte det va skit snyggt men laggade apa)

nu har jag nytt gpu så tänkte köra igenom det igen på maxad grafik
Citera
2017-10-01, 23:09
Medlem
Spelar DLCn till Far Cry 4: Escape from Durgesh.
Kan någon vänlig själ ge mig ett tips om hur jag ska få tag på skinnet till fisken Black Water Dragon!?
Detta är det enda skinn jag saknar och jag har befriat Outpousts för att få ingedienser till Crafting samt letat igenom loot chests i landets alla hidden locations till förbannelse utan att hitta skinnet till Black Water Dragon!!!
Har även teastat att jaga fiskjäveln i sjöar men det dyker bara upp andra demonfiskar att skjuta.
Börjar bli desperat - mycket tacksam för tips!
Citera