2016-08-26, 12:19
Medlem
XtraXs avatar
Vem spelar trummor på nya skivan?
Citera
2016-08-26, 20:32
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Enligt Metal Archives spelar Björn både gitarr och trummor.

http://www.metal-archives.com/albums/In_Flames/The_End/600562
Citera
2016-08-26, 23:03
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Enligt Metal Archives spelar Björn både gitarr och trummor.

http://www.metal-archives.com/albums/In_Flames/The_End/600562

Såpass. Då vet jag. Tack.
Citera
2016-08-27, 08:58
Medlem
Jontalinens avatar
In Flames har varit fullkomligt bedrövliga i 10 år nu, men dessa två nya låtar måste sätta någon form av rekord. Jag har aldrig hört sämre musik.
Citera
2016-08-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Såg In Flames 2013 tror jag,i Stockholm med Slipknot som huvudband,tyckte han sjöng riktigt bra! Är riktigt nöjd med In Flames live

Haha lite sent svar, men 2011 på Sonisphere. Var en ganska bra spelning!

Citat:

Dom har ej gett ut något. Men egna teorier så tror jag det kan vara Björn. Han satt ju bakom trummorna under de tidiga åren.
Citera
2016-09-01, 01:23
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
In Flames har varit fullkomligt bedrövliga i 10 år nu, men dessa två nya låtar måste sätta någon form av rekord. Jag har aldrig hört sämre musik.

Hade totalt missat att dom ens släppt något, men måste tyvärr hålla med dig. Fy satan så ointressant och svalt det här bandet lyckades bli. Bör vara någon form av rekord.
Citera
2016-09-01, 10:03
Medlem
frantiks avatar
Senaste låten var helt bedrövlig. Väldigt bandit-vänlig vilket jag inte tycker om alls.
Jag tycker deras senaste skivor har varit bedrövliga. Visst, det finns riff här och var som är riktigt riktigt bra. Men sen förstörs det med arret och sången.
Den senaste skivan som var helt okej var A sense of purpose. Då var jag förvisso ett nyblivet fan av In Flames.
Den senaste låten som var riktigt bra var A New Dawn.

Sen får väl tilläggas att dom fortfarande levererar live. I alla fall om man kollar på Youtube. Finns någon fullängdskonsert från 2013 eller något sånt som är riktigt bra.
Citera
2016-09-01, 11:51
Bannlyst
Vågar man lyssna på senaste låten? Är rädd för att förpesta dåliga låtar mera, Sirens Charm är lätt vedervärdig. Så är det värt ens att lyssna på låten?
Citera
2016-09-01, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Senaste låten var helt bedrövlig. Väldigt bandit-vänlig vilket jag inte tycker om alls.
Jag tycker deras senaste skivor har varit bedrövliga. Visst, det finns riff här och var som är riktigt riktigt bra. Men sen förstörs det med arret och sången.
Den senaste skivan som var helt okej var A sense of purpose. Då var jag förvisso ett nyblivet fan av In Flames.
Den senaste låten som var riktigt bra var A New Dawn.

Sen får väl tilläggas att dom fortfarande levererar live. I alla fall om man kollar på Youtube. Finns någon fullängdskonsert från 2013 eller något sånt som är riktigt bra.
Efter Clayman känns det lite som att de har tappat, men fram till A Sense Of Purpose höll de sig fortfarande på ribban. De har nått en punkt nu som är undermålig och lockar de så kallade människor som gillar "modern musik".
Citera
2016-09-18, 01:36
Medlem
Rompers avatar
Citat:

https://metalshockfinland.com/2016/09/17/in-flames-announce-new-drummer/
Citera
2016-09-18, 17:13
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Efter Clayman känns det lite som att de har tappat, men fram till A Sense Of Purpose höll de sig fortfarande på ribban. De har nått en punkt nu som är undermålig och lockar de så kallade människor som gillar "modern musik".

Skulle vilja påstå att de var rätt bra fram till och med Come Clarity. Från och med R2R fram till CC blev det något av en ny stil. Det märkte man även tendenser till på Clayman. Men alla de skivorna har sin charm. ASP och SOAPF var svårsmälta. Siren Charms en liten uppryckning. Tror inte nya plattan lär skilja sig alltför mycket från exempelvis SC.
Citera
2016-11-11, 07:26
Medlem
Snoorks avatar
Battles ute nu.

https://open.spotify.com/album/2QMulEvqQCSiQqomqEBVtA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem