Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Tack - inte en bank som ligger på 150 kronor.
Och de flesta har 0 för stående överföringar via kassa.
Ok det är på banken du jobbar......nu förstår jag din negativism.....du är rädd för att bli arbetslös....på grund av nya kryptovalutor....hahaha....jaja du lär inte få det lätt att hitta ett nytt jobb....
Men det är klart om du skriver in i ditt CV att du en bakåtsträvare och enorm proffsig att uttrycka dig på FB....så kanske......??
Citat:
Swedbank tar 150:- för en enstaka överföring - notera min text som säger "Stående Överföringar via kassa.
Sa ju det.....men med läs och förståelseinlärningsproblem så är det inte så lätt......
Citat:
Du kommer aldrig att få en ursäkt härifrån eftersom du konstant ljuger utan att krypa till korset....
Så varsågod - här kommer ett axplock av dina lögner!
1)
(FB) Onecoin -> Här ljuger du om att Onecoin backas upp med guld + att du tror att Årets Företagskvinna 2014 i Belgien var Ruja....
Japp så är det, Varje Onecoin som minas fram så säkra dess värde upp av rent GULD. Kontakta gärna supporten för en bekräftelse, går också att maila Ruja direct; ruja@onelife.eu
Citat:
2)
(FB) Onecoin -> Här ljuger du om att det är xcoin som gäller som kurs för Onecoin (Kommer mer om detta längre ner...) + att du ljuger om köppriset Årets Affärskvinna i Bulgarien 2012 och 2014 (Detta finns bevisat att det inte finns något sådant pris , utan bara är ett "hitta på" , finns länk i tråden om detta + att här nämner du att "Semper Fortis" gjorde deras Audit (Vilket dom ALDRIG gjort! Finns skärmdump på mail om detta i tråden)
Ta Dr Ruja på det med.....jag har bara förmedlat, eftersom jag är Neutral så tycker jag inget, bara förmedlare vad jag själv kommer över.
Citat:
3)
(FB) Onecoin + https://www.flashback.org/sp57685938-> Här hävdar du att du är neutral vilket flertalet gånger visats att fallet inte är så.
Jasså det tycker du....
Citat:
4)
(FB) Onecoin -> Här hävdar du att "Bankerna idag hanterar inte kontanta pengar." vilket är ett rent faktafel då bankerna hanterar kontanter. (Hämtade Cash själv för 30 minuter sedan)
Helt fel, bara i de stora städer finns kontant hantering kvar, ska jag få pengar på mitt konto får jag åka 10 mil.
Citat:
5)
(FB) Onecoin -> Här ljuger du om att Onecoin opererar i 240 länder. (FN har 195 länder som självständiga - har Onecoin "hittat på" 45 länder?)
Förmedlade bara vad Juha sa, jag bara förmedlar och lägger inget personligt ansvar på det jag skriver
Citat:
6)
(FB) Onecoin +
(FB) Onecoin -> Här skriver du att Onecoin får ett värde och kan användas för att
betala med i ett flertal butiker. (Stämmer inte enligt dig själv , se längre ner på punkt 8)
Visade bara loggor på Onecoin från butiker som har valt att ta betalt med Onecoin, member to member
Citat:
7)
(FB) Onecoin -> Här kan du inte bemöta att det är rena faktafel i Onecoins officiella video. (Fiatvaluta är
INTE backad av guld eller liknande + Onecoin är inte öppen för alla. Man
MÅSTE köpa "utbildning" för att få handla med Onecoins. + Netscape var en webbläsare och
INTE en sökmotor. som exempel)
Förmedlade bara Video, sen OM den innehöll felaktiga påstående, var god meddela Dr Ruja.
Citat:
8) (FB) Onecoin -> Med anledning av punkt 6 så motsäger du dig själv här genom att säga att "Den gränsen kommer att tas bort" - då betyder det att man INTE kan använda Onecoins i butiker. + Med anledning av punkt 2 så skriver du helt olika här genom att skriva "Upp till var och en att bestämma, dock bör rekommenderad kurs gälla." så här bevisar du genom din lögn att det inte finns någon växelkurs.
Hahaha....säger som sally;
Se 13:40 in i videon.....
https://www.youtube.com/watch?v=gRlEAEUoKr4