Citat:
Ursprungligen postat av
MisterWhite
Har inte Jonas Inde nåt eget ansvar för det han skriver?
I din värld så har han nog inte det, han har nog ett carte blanche i din värld, han vågar ju säga sånt som du säkert håller med om. Det var en liten gissning bara.
Oj oj oj, vilken stark upprördhet!
Nej, jag tycker nog, till skillnad från dig, att man som individ har något mindre ansvar om man har psykiska besvär. Karln behöver ju hjälp.
"Vågar säga sånt jag håller med om"?
Vad exakt skulle det vara menar du? Jag har inte så stor koll på exakt vad "han säger" förutom att han inte verkar helt stabil.
Fiska fram ett par bra exempel där han skrivit sådant som "jag håller med om" så får vi se om det stämmer, annars framstår ditt inlägg bara som hätskt och snurrigt och argt och förvirrat tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yinool0401
Håller med dig,, tre smutsketörer säger sig vara hjette hjette hjetterädda för latrinmannen från Torsk...
Han är ett galet geni, och ni är tre råttor.
Precis, typiskt fega journalistskitar. Typisk att de måste vara tre också. Ger mig fan på att de snackat ihop sig riktigt ordentligt innan och kommit överens om att hålla varandra riktigt hårt i handen.
Ge sig på en individ som har psykiska besvär... Här ser vi alla vilka modiga hjältar våra s.k. "journalister" är.
Vad ska de göra härnäst? Spöa på ett femårigt rullstolsbundet barn?
Det verkar vara på den nivån dessa fegskitar befinner sig.