Citat:
Ursprungligen postat av
X-pert
Vi behöver inte göra det svårt för oss med ordet framrycka. Det räcker tydligen att reda ut vad DÄR betyder. Så BS försa sig alltså och medgav att de bedrivit sök DÄR=Martorp?
Din analys bygger har jag förstått på att du genomskådar lögnerna och hittar vittnenas klavertramp.
Men Adriana försa sig aldrig alltså. Du bara bedömer att hon borde sett ditten och datten och följdaktligen ljuger.
Beträffande bunkrarna har jag ingen aning. Finns det ens bunkrar där?
Enligt BS så var militären väldigt rörlig denna natt : "vi flängde runt lite i krokarna" hann detta avgörande vittne säga innan han blev avbruten av den handplockade advokaten Tore Brandtler.
Vad gjorde SH där hela natten om han inte sökte? Men du menar att de andra roade sig - bara?
Helt otroligt att detta inte är utrett - det kan bara besvaras med en "känsla": rädsla. Undfallenhet.
Men detta är ju Kinnekulle.
Vilken tänkande domstol som helst inser att ingen kan vara opåverkad i detta mål. Och ja, bilden publicerades tidigt i svensk press. Polisen läckte ju till litauisk press och sedan var det fritt fram för svensk. Så brukar inte gå till. Inte förrän dom fallit brukar svensk press publicera bild. Men här gick pressen bananas och slängde alla publicistiska principer överbord.
Du slingrar dig om bunkrarna. Varför är jag inte förvånad?
Militären känner bra till området runt Martorp redan innan gården byggdes - tydligen.