Citat:
Tänker inte svara på dina frågor av flera skäl. Bara ett kort svar på Martorp frågan. Tänk en gång till, vilka var där på Martorp och bedömde NB på hans beteende och på hans blick. Det var som du säger, dessa herrar där som tyckte att man såg i hans blick att han är mördaren. Deras bedömning blev grunden att NB hämtades av poliser. Dessa herrars bedömning av NB godkänndes av åklagaren och domstolarna. Skamligt av rättväsendet. Frågan är alltså, vem ledde utredningen från början till slut.
TOM Lars Johansson var misstänksam och man höll krismöte. Lars Johansson verkar vara en snäll och saktmodig farbror, som tar det lungt.
http://polistidningen.se/2016/04/sidospar-forbryllade-lisa-holm-utredare/
De främsta skälet till det att jag inte vill diskutera med dig är att du tror veta hur NB och hur andra är. Du tror tom att du vet hur allting gick till, som du var en flyga i taket. Du vältrar dig i eländet dag efter dag. Du har fastnat där. Du söker inte klarhet, inte sanning heller. Jag skulle kalla ditt sätt att diskutera för att manipulera och hjärntvätta. Verkar som det är det enda skälet till varför du deltar i dikusionen. Vad vet jag...
Påminner dig att jag är inte ämnet i denna diskusion, inte du heller för den delen, så varför reagerar så starkt på andras åsikter då. Hur jag försöker prata om ämnet så kommer några och ger sig på mig personligen. Nu har jag sagt det...hoppas för sista gången.
TOM Lars Johansson var misstänksam och man höll krismöte. Lars Johansson verkar vara en snäll och saktmodig farbror, som tar det lungt.
http://polistidningen.se/2016/04/sidospar-forbryllade-lisa-holm-utredare/
De främsta skälet till det att jag inte vill diskutera med dig är att du tror veta hur NB och hur andra är. Du tror tom att du vet hur allting gick till, som du var en flyga i taket. Du vältrar dig i eländet dag efter dag. Du har fastnat där. Du söker inte klarhet, inte sanning heller. Jag skulle kalla ditt sätt att diskutera för att manipulera och hjärntvätta. Verkar som det är det enda skälet till varför du deltar i dikusionen. Vad vet jag...
Påminner dig att jag är inte ämnet i denna diskusion, inte du heller för den delen, så varför reagerar så starkt på andras åsikter då. Hur jag försöker prata om ämnet så kommer några och ger sig på mig personligen. Nu har jag sagt det...hoppas för sista gången.
Dessa herrars bedömning....
Dessa herrar gjorde ingen bedöming, de berättade enbart vad de upplevde.
Det var ju domstolen som gjorde bedömningen att äcklet NB gjorde bort sig totalt vid Martorp.
Utrednigen leddes självfallet av polisen oavsett vad ni fantiserar om.
Att antyda att militären styrde utredningen är bara löjligt.
Så du menar att sitta och fantisera ihop egna saker är att söka sanningen?
Det finns bara en sanning och det är den som gäller.
Nämligen att äcklet NB mördade Lisa för sina sjuka fantasiers skull.
Därför sitter han i Norrtälje på livstid bland gräddan av likasinnade svinpälsar.
Ingenting ni NB-vänner skarvar ihop ändrar på detta faktum.