Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Som jag sa, hon märkte knappt pillandet och var fullständigt ointresserad. Svårt att fatta?
Man kan skratta åt sån här perversitet, likt man skrattar åt ynkliga löjliga blottare. Men bakom beteendet döljer sig en snedvriden läggning som en dag kan bli farlig. Förr sa man att blottare var harmlösa, men så hände blottarvåldtäkter.
Det finns ett extremt sexsug hos djurfixerade idioter, bara detta att han är beredd att ta risken att bli påkommen och därmed få stå till svars inför frun, barnen, grannarna, kompisarna och pastorn, föraktad och utskrattad, kanske utfryst , visar att det snedvridna begäret är mycket starkt.
Den dag gubben hällt i sig extra mycket hembränt kan djurkåtheten gå överstyr, djuret behagar kanske inte stå still och "njuta", stoet sparkas kanske, då kommer kniven fram.
Experter anser att beteendet tyder på en blandning av rädsla och hat mot kvinnor och förakt för kvinnokönet.
Det sista tycks gälla ganska många här, som utan att blinka kallar sånt de ogillar för tillmälen som "fitta",t ex "Min chef (en man) är en jävla fitta", "politiker är fittor allihop" etc.
Pinsamt, fult, dumt och avslöjande.
1:a stycket, instämmer, det finns liksom inget tydligt brottsoffer i denna historia förutom hästägaren som tvingades bevittna fadäsen.
2:a stycket, instämmer delvis, vi vet inte vad som drev/driver den aktuella mannen. Därför tycker jag att snack om "hårt straff" etc nog är rätt överilat.
Försvarar inte handlingen och är själv inte sugen på hästar, inte ens såna där tecknade porr-hästar som man kan se på internet nuförtiden, ett jäkla dekadent och sinnessjukt ofog alltihop.
Så nu vet du lite mer ingående var jag står.