2016-08-30, 01:41
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Jo, men det är ju för att våldtäktsmannen med stor sannolikhet oftast är lika stor eller större än kvinnan, en man som "våldför" sig på på på en häst

skapar troligen inte alltför mycket trauma hos hästen (som ju kan sparka ihjäl människan om hen känner för det)

Man skyddar de djuren i de fall det inte går att bevisa yttre skador genom att kriminalisera sexuella handlingar med djur. Många djur får avlivas efter dom här perversa inavlade bonnläpparnas framfart.
Två år kan det bli om det är illa och djurförbud. Lite låga straff om du frågar mig. Men den här banjoknäpparen fälls säkert i kommande domstolsförhandling.
Brott mot djurskyddslagen och det bör finnas hos Växjö Tingsrätt vem det rör sig om. Eller så kommer handlingarna in så småningom.
Citera
2016-08-30, 09:23
Medlem
Hade varit spännande att höra vad hon sett exakt. Här är det ju ord mot ord.
Är det inte sant är det ju fruktansvärt att hänga ut honom.
Citera
2016-08-31, 13:57
Medlem
BrobertSwagsteins avatar
Kan handla om att han var nyfiken från barnsben på tidelag och att tanken och spänningen från den fantasin kom tillbaka vid det aktuella tillfället och suget på att leva ut fantasin blev stor! Eller en porrfixering som har spårat ut i ett sidospår som ger ny kickar. Man får adrenalin och belöning för att ta risker i livet. Med det nuvarande dehumansierade samhällstillståndet så går vi människor isär från varandra, vi dras till alternativa belöningar istället för mänsklig stimuli och lekfullhet, vi behöver byta spår med samhället!
Citera
2016-09-09, 14:12
Medlem
HGs avatar
Är det någon som har hört något mer i ärendet?
Citera
2016-09-11, 15:14
Medlem
Inte första gången den misstänkte setts i en hage med pall och iklädd skinnförkläde. Han har tidigare setts i en kohage där han blev bortskrämd...
Citera
2016-09-11, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
På vilket sätt förhindrar storleksskillnaden möjligheten att kunna förgripa sig på hästen? Jag tror inte han gjorde det för hästens njutning i första hand

Det är väl först om storleksförhållandet hade varit det motsatta som man skulle kunna börja tala om fysiska hinder för akten.
Kanske ska du lära lite mer om djur. Djur löper-eller en häst kommer i brunst.
OCh då är djuret mottaglig för parning med sin " sort".
-För att para sig med en annan häst.
I övrigt så är inte djur sexuellt intresserade-och verkligen inte av en galen människa som utövar sin egen sexualitet i ett djur. Eftersom hästen nog inte var i brunst, så kan djuret bli skadat.
Oavsett storlek. !
Citera
2016-09-11, 22:35
Medlem
Mooskys avatar
Fallet fortlöper men polisen har mycket att göra, så man har inte hört banjoknäpparen ännu enligt mediauppgifter. Men det sker en del övergrepp x mil ifrån det här övergreppet. I de senare fallet så har hästen skador, och man tittar då om det kan röra sig om samma inavlade bonnläpp eller om det ränner omkring fler svagsinta gubbjävlar.

Citat:
Polisen i Ljungby samarbetar med Hallandspolisen sedan ett nytt misstänkt fall av sexuellt övergrepp mot en häst anmälts.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/nytt-fall-av-sexuella-overgrepp-mot-hast

Citat:
Spår har säkrats efter övergrepp på häst
http://www.hallandsposten.se/nyheter/laholm/sp%C3%A5r-har-s%C3%A4krats-efter-%C3%B6vergrepp-p%C3%A5-h%C3%A4st-1.3760287

Citat:
Hästövergreppet: "Vi är intresserade av Ljungbymannen"
Polisen i Laholm vill förhöra mannen om hästsex
http://www.smalanningen.se/article/hastovergreppet-vi-ar-intresserade-av-ljungbymannen/
Citera
2016-09-12, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Jo du hade rätt...A*sar Karlsso*n. Det är han. Rik som ett troll, tack vare Harry Boy faktiskt!! Alltid spelat på travet och vunnit stora pengar. Fan..stackars, stackars fru och barn.

Han vill väl "ge tillbaka" lite!? Inget konstigt med det.
Citera
2016-09-12, 01:11
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Kanske ska du lära lite mer om djur. Djur löper-eller en häst kommer i brunst.
OCh då är djuret mottaglig för parning med sin " sort".
-För att para sig med en annan häst.
I övrigt så är inte djur sexuellt intresserade-och verkligen inte av en galen människa som utövar sin egen sexualitet i ett djur. Eftersom hästen nog inte var i brunst, så kan djuret bli skadat.
Oavsett storlek. !

Ja, tack för att du upplyser mig om vad både jag och - förutsätter jag - de flesta andra människor redan vet. Det jag svarade på hade inget att göra med om djuret skulle kunna bli skadat eller ej (vilket jag ändå betvivlar), utan det handlade ju om ifall akten skulle vara fysiskt omöjlig att genomföra pga specifikt storleksskillnaden, vilket jag tyckte lät som en väldigt underlig logik.
Citera
2016-09-20, 22:16
Medlem
Mufffinmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caporegime
Inte första gången den misstänkte setts i en hage med pall och iklädd skinnförkläde. Han har tidigare setts i en kohage där han blev bortskrämd...

Varifrån kommer det ryktet?
Citera
2016-09-30, 12:49
Medlem
Det kommer från en person som sett vederbörande gömma sig i en kohage samt lämnat den springande när vittnet stannade bilen
Citera
2016-09-30, 12:53
Medlem
Han kanske har en hästakuk....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här