2016-08-28, 01:40
Medlem
Hoppas att gubben får ett straff, att ge sig på djur är empatilöst. Tidningen
kunde gott visat namn och bild på honom
Citera
2016-08-28, 01:59
Medlem
harrylimes avatar
Kanske dags för halsband på djur med lämplig text eller en bild som är överkorsad.
Citera
2016-08-28, 10:23
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Förr var avrättning det som gällde för just tidelag och det var många som strök med.
Inavlade bonnläppar mer eller mindre, som kanske även var halta och lytta och svagsinta och lite lätt förståndshandikappade.

Den här äldre mannen är säkert inte någon som skiljer sig från den inavlade gruppen idioter som härjat. Att man har en massa vansinniga försvar om att man minsann inseminerar och kör upp en arm osv har ingen som helt relevans längre då lagstiftaren har kriminaliserat det här brottet åter igen. Det är och förblir ett lagbrott och om man kunde få bort den här typen av människor från samhället tror jag man gör en tjänst. Pedofiler, tidelag, och sexuella perversa sadistiska angrepp på djur är något som tillhör en störd individ och de bör man ta bort. Jag hade inte väntat snällt vid bilen för att han ska behaga återkomma utan han hade förmodligen aldrig kunnat vare sig kissa eller bajsa mer.

Hur skall man ta bort dom då? Har du några praktiska förslag?
Citera
2016-08-28, 11:17
Medlem
Joe Blows avatar
I detta sammanhang får man aldrig glömma Eskil Erlandssons tänkvärda frågeställning
https://www.youtube.com/watch?v=IBrybugODSA
Citera
2016-08-28, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av r_o_n
Här är filmen
https://www.youtube.com/watch?v=n_z2nQqg46g

Jag vill inte outa mer om hästen, om det är fel. Men hans förnamn nämns i filmen och ihop med ort och efternamn kan ni googla själva.
Förstår ni vad han hade gjort? Blottade han sig till killen med kameran? Eller hans barn?
Citera
2016-08-28, 22:11
Medlem
Men vad i helvete! Jag har glömt att jag är medlem här...ja synd på hästen också!
Citera
2016-08-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harrylime
Kanske dags för halsband på djur med lämplig text eller en bild som är överkorsad.

Skicka ett mail till D. Eliasson!!
Citera
2016-08-29, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Experter anser att beteendet tyder på en blandning av rädsla och hat mot kvinnor och förakt för kvinnokönet.
Det sista tycks gälla ganska många här, som utan att blinka kallar sånt de ogillar för tillmälen som "fitta",t ex "Min chef (en man) är en jävla fitta", "politiker är fittor allihop" etc.
Pinsamt, fult, dumt och avslöjande.
Ja, och för mig som äldre kvinna blir det väldigt konstigt.
Fitta är först och främst det kvinnliga könsorganet.
Hade nån kallat min pappa för fitta hade han, förbryllad, tolkat det som att vederbörande var homosexuell och hoppades på gensvar.
Nu blev det tokigt, gillar att skriva "vederbörande" men där skulle det stått "mannen", att en kvinna skulle kallat en man fitta, det gick liksom inte, en felplacerad komplimang.

--Din djävla fitta, är något en förtvivlad man säger i underläge till en kvinna, kanske är hon påväg att gå.
--Jag älskar dig ditt djävla as, är motsvarande jag säger till en man.

Så när folk använder fitta i förminskande betydelse här inne klassar jag dom som invandrare, för så är det i mitt irl-liv.

Sen blir det grus i maskineriet också.
Går ofta in här på morgonen för att kolla om jag kan bidra.
"Vad ska jag göra med fittan på jobbet", låg i nya ämnen, lagd i Arbetsliv. Inser att jag inte kan bidra så jag går vidare.
Men under dagen dyker ju frågan, undran, upp flera gånger
--Vad i hela friden jobbar hon med.

Sen när man ser att det är fråga om en man som har problem med en kvinnlig kollega, ja då lackar man, aldrig i livet att jag skulle bistå en snubbe som vanhelgar så.
Citera
2016-08-29, 04:21
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Text om fittfasoner.

Detta må möjligen vara lite väl OT för tråden, men jag kan ju passa på att inflika att för mig, som så sakteliga börjar närma mig 40, var det under hela skoltiden ända från lågstadiet mycket vanligt att barn använde nedsättande uttryck som "jävla fitta" mot varandra, så för mig och - tror jag - de flesta i min generation tolkas detta först och främst som en förolämpning och generellt först i andra hand som att det rör sig om ett könsorgan, eller att det skulle involvera någon av kvinnokön.

Jag ger dock inte särskilt mycket för dagens feministers teorier om att det blivit skällsord med någon avsikt att trycka ned kvinnor - eller pga att man irriterat sig på/känt sig dominerad av/utvecklat ett förakt för kvinnor etc - för diverse former av andra grova skällsord som kuk*, röv*, balle osv var/är minst lika vanliga och det är nog bara omständigheter och humör just för stunden som styr över vilket man väljer.

Att "fitta" blivit så pass vanligt som skällsord även bland killar mot killar (eller bara som ett generellt "helvete också!"-uttryck när något gått galet) tror jag också har mycket att göra med att det liksom kan "fräsas ut" bättre av någon som är arg pga den fonetiska strukturen, det blir liksom mer tyngd i det, ungefär som att siffran "sjutton" också går mycket lättare att lägga kraft i än att säga "tolv" pga "sj"-ljudet.

Det var dock till största delen andra pojkar, som pojkarna i skolan använde dessa förolämpningar emot på min tid. Att kalla en tjej för "jävla fitta" var reserverat för endast det fåtal motparter som begått de allra nedrigaste oförrätterna mot ens egen person, och att kalla henne för "hora", som tydligen brukligt är idag, fanns inte ens på kartan någonsin.
Senast redigerad av VenomX 2016-08-29 kl. 04:23.
Citera
2016-08-29, 05:58
Medlem
B´stards avatar
Men hur kan en människa förgripa sig på en häst egentligen? En människokuk är ju betydligt mindre än en hästkuk -därav så borde en människokuk inte kännas alls av en hästfitta. Men det var kanske något annat han stoppade upp?
Citera
2016-08-29, 09:34
Medlem
Jag tror hästen flörtade med gm på fyllan och bjöd in till dans,för att sedan ångra sig o ropa på hjälp för att inte bli kallad för slampa,

Nä men seriöst,
Om nu detta hände,varför filmades det inte?och om han nu stod o knulla
Hästen borde de ju slagit han med en spade i nacken ff,
Citera
2016-08-29, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Experter anser att beteendet tyder på en blandning av rädsla och hat mot kvinnor och förakt för kvinnokönet.

Här bör väl tilläggas att du med "experter" refererar till feministiska rapporter, så ser
dessa på saken. Andra "experter"ser det ur ett pedofiliskt perspektiv. Vissa läser in
homosexualitet andra sadism. Ytterligare t ex zoofilen själv känslor, ömsesidighet och respekt.
Finns massa olika perspektiv att se saken ur men ytters lite "forskning" men det lilla som
finns säger faktiskt att utövarna är både män och kvinnor, männen leder med en liten procent.

Tidelag utnyttjas mest på hundar som finns i valfritt hem och självklart är mörkertalet stort
men denna typ av djursex som det här är tal om är en s.k fencehopping huruvida männen
leder den statistiken vet jag inte men mycket möjligt. T o m högst troligt men hursomhaver åkte
denna avatar fast, finns alltid risk för det när man måste över en annans staket för att bestiga
och med tanke på när på dygnet denna udda farfar valde att bestiga så får man nog ta i
beaktande att bli påkommen ingick i programmet. En trigger så att säga.

Lite svårt att veta vem GM sägs vara, två namn figurerar och är det herrn på cykel i
youtube klippetsom är bestigaren har jag svårt att se att han har allt för stora ågren.
Han verkade ganska obrydd på filmen, smått förståndshandikappad t o m allvar är nog
inte dennes paradgren.
Senast redigerad av LKVN 2016-08-29 kl. 10:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in