2016-08-27, 17:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Men snälla efterblivna människa, det är män som gör porren och männen vet att andra män blir upphetsade av att se en kvinna idka tidelag med t ex en åsna eller en galt. Porrstjärnorna är väl oftast stackars polskor, typ, som gör vad de kan för att få pengar.

Ja jo få nu inte stroke. Såklart jag vet om detta. Tror väl inte kvinnor mer i gemen idkar sig åt detta utan det handlar så om pengar att de får detta för att då tex knulla en hund. Inte som kvinnor då i gemen faktiskt gör detta mer regelbundet. Klart är väl att oavsett måste det vara rejält sjuka personer som blir upphetsade av detta.
Citera
2016-08-27, 17:36
Medlem
Citat:
Men snälla efterblivna människa, det är män som gör porren och männen vet att andra män blir upphetsade av att se en kvinna idka tidelag med t ex en åsna eller en galt. Porrstjärnorna är väl oftast stackars polskor, typ, som gör vad de kan för att få pengar.
Så länge den störda mannen har slika behov, så länge blir de fattiga flickorna utnyttjande.
Citera
2016-08-27, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Det kan ju vara en vanlig svensk man som inte får kontakt med en svensk kvinna av klara skäl.De är ju bara intresserade av unga mörka pojkar nuförtiden.

Många av dem luktar svett och bajs, och det här är inget jag hittar på för att vara elak, utan det bara är så. Det får de väl göra om de vill. Men de verkar som svenska kvinnor lite överraskande tycker om det?
Citera
2016-08-27, 19:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magoo63
Om man har hört talas om ordet eskalering, så kan detta bli ett j-vla stort problem för "svenska flicka" !!

Tror en 70-åring inte är i stånd (pun intended) att våldta som många "svenska flicka", längre. Tror att denne perverse herre valt djur för att de säger oftast inte "nej"...
Citera
2016-08-27, 19:36
Medlem
Browngreeneyess avatar
Man kan inte tro att det är sant vilka sjuka människor det finns. Synd att hästen i sparka i hjäl fanskapet.
Citera
2016-08-27, 22:16
Medlem
Mooskys avatar
Förr var avrättning det som gällde för just tidelag och det var många som strök med.
Inavlade bonnläppar mer eller mindre, som kanske även var halta och lytta och svagsinta och lite lätt förståndshandikappade.

Den här äldre mannen är säkert inte någon som skiljer sig från den inavlade gruppen idioter som härjat. Att man har en massa vansinniga försvar om att man minsann inseminerar och kör upp en arm osv har ingen som helt relevans längre då lagstiftaren har kriminaliserat det här brottet åter igen. Det är och förblir ett lagbrott och om man kunde få bort den här typen av människor från samhället tror jag man gör en tjänst. Pedofiler, tidelag, och sexuella perversa sadistiska angrepp på djur är något som tillhör en störd individ och de bör man ta bort. Jag hade inte väntat snällt vid bilen för att han ska behaga återkomma utan han hade förmodligen aldrig kunnat vare sig kissa eller bajsa mer.
Citera
2016-08-27, 22:35
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Det kanske är farligt att nämna här att såna här sjuka tilltag kan gå mycket illa. När jag ser de märkliga och omogna signaturerna här, som "Knullkung" och "Fittslem" etc inser jag att det kan vara en risk att nämna (tipsa om) att riktigt sjuka män som ser djur som sexualobjekt ibland skadar stoet eller kalven så illa i underlivet att djuret måste avlivas.
Då har avskummet använt sig av vassa verktyg, eftersom pillesnoppen inte kan ge tillräcklig skada. Vidrigt.

Jag har faktiskt väldigt svårt att tro att en person som blir sexuellt attraherad av en häst skulle få för sig att skada djuret med vassa verktyg. Det är inte tu tal om att båda är starkt avvikande beteenden men de som skadar handlar sannolikt om renodlade sadister med psykopatpersonlighet som sannolikt inte haft sex med djuret innan, och de som vill ha sex med djuret har sannolikt bara en kraftigt snedvriden sexualitet och söker utlevelse för sina lustar utan att vilja djuret något illa.

Känns som att det skulle behövas något slags källhänvisning som belägg för påståenden om att gubbar som går runt och sätter på hästar kommer att eskalera till djurplågare/mördare inom kort (och nej, jag försvarar ingen av gärningarna men den ena är ju iaf värre än den andra).

Det lär knappast vara någon enda person som går ut och våldtar en häst med avsikten att pillesnoppen skulle "göra skada" på den iaf, pga nämnda fysiologiska skillnader.
Citera
2016-08-27, 23:14
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
Jag har faktiskt väldigt svårt att tro att en person som blir sexuellt attraherad av en häst skulle få för sig att skada djuret med vassa verktyg. Det är inte tu tal om att båda är starkt avvikande beteenden men de som skadar handlar sannolikt om renodlade sadister med psykopatpersonlighet som sannolikt inte haft sex med djuret innan, och de som vill ha sex med djuret har sannolikt bara en kraftigt snedvriden sexualitet och söker utlevelse för sina lustar utan att vilja djuret något illa.

Känns som att det skulle behövas något slags källhänvisning som belägg för påståenden om att gubbar som går runt och sätter på hästar kommer att eskalera till djurplågare/mördare inom kort (och nej, jag försvarar ingen av gärningarna men den ena är ju iaf värre än den andra).

Det lär knappast vara någon enda person som går ut och våldtar en häst med avsikten att pillesnoppen skulle "göra skada" på den iaf, pga nämnda fysiologiska skillnader.

Avsikten eller uppsåt är skit samma eftersom lagstiftaren anser att det är ett lagbrott.
Djurskyddslagen kallas det om någon missat detta. Det är förmodligen inte långt ifrån den som idkar tidelag till den som kör upp ett kvastskaft eller spett i djuret och har sexuell njutning under tiden. Hur en sån inavlad bonnläpp tänker är knappast något som ens skiljer dom från en pedofils tänkande. Dom tänker inte skada barnet heller så sett. Så lagstiftaren är tydlig och enskilda åsikter har liksom inget gehör då det gäller straffet i sak. Man bör utrota banjospelarna.
Senast redigerad av Moosky 2016-08-27 kl. 23:19.
Citera
2016-08-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Förr var avrättning det som gällde för just tidelag och det var många som strök med.
Inavlade bonnläppar mer eller mindre, som kanske även var halta och lytta och svagsinta och lite lätt förståndshandikappade.

Den här äldre mannen är säkert inte någon som skiljer sig från den inavlade gruppen idioter som härjat. Att man har en massa vansinniga försvar om att man minsann inseminerar och kör upp en arm osv har ingen som helt relevans längre då lagstiftaren har kriminaliserat det här brottet åter igen. Det är och förblir ett lagbrott och om man kunde få bort den här typen av människor från samhället tror jag man gör en tjänst. Pedofiler, tidelag, och sexuella perversa sadistiska angrepp på djur är något som tillhör en störd individ och de bör man ta bort. Jag hade inte väntat snällt vid bilen för att han ska behaga återkomma utan han hade förmodligen aldrig kunnat vare sig kissa eller bajsa mer.

Dumt att knulla djur på hemmaplan om man nu är lagd år det hållet, då det i princip har varit fritt fram i Danmark, fram tills förra året, så länge som djuret inte skadades.

Citat:
The country has become a magnet for animal sex tourists in recent years and has even seen a surge in animal brothels - as bestiality is banned almost everywhere else in Europe.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2791515/sex-animals-banned-denmark-outcry-legal-loophole-minister-acts-country-magnet-sex-tourists.html#ixzz 4IZdze5Et
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Fråga till den som vet, har det verkligen funnits djurbordeller i Danmark, det låter för sjukt för att vara sant, jag menar det är Daily Mail, och hälften av det de publicerar är ren lögn och påhitt.
Citera
2016-08-28, 00:28
Medlem
Skogswalds avatar
Det var nåt program med jag tror det var Aschberg nu för ett par år sedan när han följde med svenska tidelagvänliga män på nån dansk ... bondgård var det, om jag inte minns fel.
Citera
2016-08-28, 01:07
Bannlyst
Det är fan dags att vi kommer på ett sätt för ett tänkande djur som häst eller hund att kommunicera om de vill ha sex eller inte. Djur kommer aldrig sluta att bli våldtagna.

Konstigt också att folk skyller invandringen på politiker och att "87% ville ha detta" men ingen skyller på politiker angående de bristfälliga lagarna kring sex med vissa djur.
Citera
2016-08-28, 01:21
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Avsikten eller uppsåt är skit samma eftersom lagstiftaren anser att det är ett lagbrott.

Ja, jag säger inget om att något av dem borde vara tillåtet, jag tror bara inte det är nån större chans att just den här kåtgubben går och kör ett spett i djuret nästa gång. Det är vanligtvis en rätt stor skillnad på och helt olika drifter att ha penetrationssex med något och att "köra ett spett" i något och få något slags sexuell njutning av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in