Citat:
Ursprungligen postat av
Beatriceaurore
Det kanske är farligt att nämna här att såna här sjuka tilltag kan gå mycket illa. När jag ser de märkliga och omogna signaturerna här, som "Knullkung" och "Fittslem" etc inser jag att det kan vara en risk att nämna (tipsa om) att riktigt sjuka män som ser djur som sexualobjekt ibland skadar stoet eller kalven så illa i underlivet att djuret måste avlivas.
Då har avskummet använt sig av vassa verktyg, eftersom pillesnoppen inte kan ge tillräcklig skada. Vidrigt.

Jag har faktiskt väldigt svårt att tro att en person som blir sexuellt attraherad av en häst skulle få för sig att skada djuret med vassa verktyg. Det är inte tu tal om att båda är starkt avvikande beteenden men de som skadar handlar sannolikt om renodlade sadister med psykopatpersonlighet som sannolikt inte haft sex med djuret innan, och de som vill ha sex med djuret har sannolikt bara en kraftigt snedvriden sexualitet och söker utlevelse för sina lustar utan att vilja djuret något illa.
Känns som att det skulle behövas något slags källhänvisning som belägg för påståenden om att gubbar som går runt och sätter på hästar kommer att eskalera till djurplågare/mördare inom kort (och nej, jag försvarar ingen av gärningarna men den ena är ju iaf värre än den andra).
Det lär knappast vara någon enda person som går ut och våldtar en häst med avsikten att pillesnoppen skulle "göra skada" på den iaf, pga nämnda fysiologiska skillnader.